Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sydney sweeney riisuutui ja naiset raivostuivat

Vierailija
14.09.2026 |

https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/aae6995f-7c62-49bd-845b-8aade5ff43…

Sydney Sweeney riisui vaatteet ja naiset menetti hermonsa. Arvatenkin nämä eniten suuttuneet ovat nenärenkaallisia kahdeksantoistaseksuaalisia ja huomattavan ylipainoisia möykkyjä.

Kommentit (195)

Vierailija
41/195 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketkä naiset raivostuivat? Incelin päiväuni taas? Minua ei kiinnosta vähääkään, saati että kiinnostaisi tietää kuka on SS. Minun puolestani hän voi levittää niin, että näet suoraan kohtuun. Harmittaako?

Sydney on saanut naisilta ulkonäköön kohdistuvia viestejä, koko näyttelijä uransa aikana. Varsinkin hänen sosiaalisessa mediassa tuntemattomat naiset ovat haukkuneet huoraksi ym.

Vierailija
42/195 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluaa uskotella itselleen ja toisilleen, että naiset raivostuisivat naisten alastonkuvista. Tosiasiassa naiset yleensä tietävät paremmin, mistä niissä on kyse eli naisen esineellistämisestä ja alistamisesta. Toisaalta jos hän on itse omasta tahdostaan alasti, niin siinäpä olkoon. Minusta hän ei näytä kovin onnelliselta tuossa kuvassa, jos hän nostaa silikonirintoja kaulaansa. Hänestähän puhutaan, että ihan eri ihmiset määräisivät mitä hänen pitää tehdä, milloin ja kenen kanssa. Yksi monien joukossa. 

Jos joku tuolle runccailee, niin ihan vapaasti. Se kai näiden kuvien tarkoituksin on.

Tämä oli sen verran fiksu kommentti, että se loistaa kuin majakka tämän paskan keskeltä. 

Joskus on pakko muistuttaa itseään, ettei arvostelisi kaikkia miehiä tämän roskan perusteella, mitä tällä palstalla on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/195 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sweeney itse on kuvannut kampanjaa leikkisäksi ideaksi, jonka tarkoituksena on karsia häiriötekijät ja keskittää huomio urheiluun."

On kyllä umpityperä kommentti kun on itse kampanjan keskipisteessä häiriötekijänä, viemässä huomion pois urheilulta.

Vierailija
44/195 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kaunista katsottavaa kun anorektikko riisu utuu miesten mieliksi.

No ei tuo nainen kyllä mikään anorektikko ole.

Vierailija
45/195 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika noloja noi kuvat kyllä on, mainostamaan mitä.. urheiluvälineitä.. 

Ja ihan urheilevana miehenä totean tämän.

Ihan naurettavan mauttomia, oikeasti myös urheilevanan naisena nauroin ääneen kun nuo näin, en hermostunut :D 

Vierailija
46/195 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sydney Sweeney on aika läpinäkyvästi lähtenyt kosiskelemaan Amerikan oikeistokonservatiivista yleisöä eli juuri tätä MAGA-ja anti-woke -väkeä. Sweeney yritetään nähdä jonkinlaisena vastavoimana ilkeitä vasemmisto-wokettajia vastaan ja symbolina "woken kuolemalle", tai mitä oikeistolaiset ikinä häneen heijastavatkaan... bla bla ..."

Hän on vain ja ainoastaan raikas tuulahdus woken, eli kehopositiivisuuden ja rumuuden täyttämän vasemmistomedian mainonnan rinnalla.

Nainen saa olla myös kaunis, sori siitä.

Vierailija
47/195 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sweeneyllä on mielettömän upea kroppa. Aina kun kaltaisensa nainen on vähissä vaatteissa, säkkituolinaiset suuttuvat. Kun lihava säkkituoli riisuutuu, häntä ylistetään voimaantumisesta ja rohkeudesta. Sama kuvio joka kerta, sen olen huomannut ja kokenut. Nainen on naiselle susi.

Joo hieno kroppa, mutta kasvoista näyttää erittäin vittumaiselta ihmiseltä. Ylimielisen näköinen tympeä ilme lähes aina kasvoilla. 

Näyttää juuri sellaiselta kuumalta nartulta, jota kunnon miehet arvostaa. Nams!

Näin juuri. Tulee fiilis, että tuo muija panisi tajun kankaalle. Enkä panisi (sic) pahakseni :P 

Nämä on hauskoja. Ihan kuin 'tuo muija' katsoi teitä vauva-palstan miehiä päinkään :D

No ei varmasti katsokaan. Ketään perustallaajaa kohtaan. 

Ihan samalla tavalla kuin ei ne Johny Deppit, Brad Pittit tai androgyynirokkarit katsele AV-mammoja, mutta ei se estä teidä heitä kuolaamasta. 

Sama juttu.

Vierailija
48/195 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on miesten taso mennyt alas, kun tätä palstaa lukee. 

Vierailija
49/195 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketkä naiset raivostuivat? Incelin päiväuni taas? Minua ei kiinnosta vähääkään, saati että kiinnostaisi tietää kuka on SS. Minun puolestani hän voi levittää niin, että näet suoraan kohtuun. Harmittaako?

Sydney on saanut naisilta ulkonäköön kohdistuvia viestejä, koko näyttelijä uransa aikana. Varsinkin hänen sosiaalisessa mediassa tuntemattomat naiset ovat haukkuneet huoraksi ym.

Kuten Suomessakin mm. meteorologit saavat naisilta jatkuvasti solvausviestejä. Sekä näyttelijät jne. Moni onkin julkisuudessa avautunut siitä millaisia monstereita naiset ovat heitä kohtaan.

Vierailija
50/195 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan naurettavan mauttomia, oikeasti myös urheilevanan naisena nauroin ääneen kun nuo näin, en hermostunut :D 

Minua taas huvittaa tämä valtaisa närkästyminen. Joka nyt toki oli mainoksen tarkoituskin. Ilman tuota koko kampanja olisi floppi.

Vierailija
51/195 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sweeney itse on kuvannut kampanjaa leikkisäksi ideaksi, jonka tarkoituksena on karsia häiriötekijät ja keskittää huomio urheiluun."

On kyllä umpityperä kommentti kun on itse kampanjan keskipisteessä häiriötekijänä, viemässä huomion pois urheilulta.

Voisivat edes laittaa nakuilijoiksi jotain huippu-urheilijoita. Molempia sukupuolia ja monista eri lajeista. Mutta ei, Sweeney on paras alastonurheilun suurlähettiläs...

Vierailija
52/195 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten Suomessakin mm. meteorologit saavat naisilta jatkuvasti solvausviestejä. Sekä näyttelijät jne. Moni onkin julkisuudessa avautunut siitä millaisia monstereita naiset ovat heitä kohtaan.

Esim. naiset huoritteli JaloTiinaa facebookissa ja instassa jatkuvasti. Tästä annettiin jopa muutamalle tuomio.

Vierailija
53/195 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko oikeasti uutisena, että miehet pitävät kauniista naisvartaloista?

Näin on ollut jo kauan ennen tätä palstaa, ja tulee olemaan kauan tämän jälkeenkin. 

Vierailija
54/195 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et viitsisi kirjoittaa miehistä yhtenä kokonaisuutena. En minäkään pidä kaikkia naisia Sweeneyn kaltaisena. Kaikilla ei vain ole yhtä upeita farkkuja.

Vierailija
55/195 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten ihmettelevät kun naisviha kasvaa koko ajan. Jos luen uutisen että nainen päässyt taas hengestään jonkun miehen toimesta, se lähinnä huvittaa.

Vierailija
56/195 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua taas huvittaa tämä valtaisa närkästyminen. Joka nyt toki oli mainoksen tarkoituskin. Ilman tuota koko kampanja olisi floppi.

Huvittaa naisten närkästyminen tosiaan joka naamioidaan avuttomasti joksikin "nauramiseksi". Heh-heh-hee.... mrrrrrrrr

Vierailija
57/195 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin. Kyse on pienen vedonlyöntifirman pienestä mainoksesta, joten siihen suhteutettuna näkyvyys on ollut valtavaa, mutta kyllä seksi on aina ennenkin toiminut mainonnassa. Oli naiset siitä tuohtuneet tai ei. Miehethän tässä se kohderyhmä kuitenkin ovat.

Vierailija
58/195 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisivat edes laittaa nakuilijoiksi jotain huippu-urheilijoita. Molempia sukupuolia ja monista eri lajeista. Mutta ei, Sweeney on paras alastonurheilun suurlähettiläs...

Ja tässä nyt kuitenkin mainostettiin vedonlyöntithtiötä. Mitä jos Veikkaus mainostaisi samalla tavalla Suomessa? 

Vierailija
59/195 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydneyn ulkonäössä ei ole mitään vikaa päinvastoin. Kaunis nainen. Kyse ei ole siitä. Naisten urheilua on aina seksualisoitu ja vähätelty, niinkuin naisia nyt ylipäänsä. Näin nuorena ja kauniina naisena itsekin en kadehdi toista lajitoveria. Enemmänkin kulunut tapa jo kyseiseltä tähdeltä esineellistää itse itseään. Siksi mautonta. Lisäksi tekee hallaa naisurheilijoille. Mutta jälkeen en olettaisikaan sovinistisia miehiä kiinnostavan.. 😃

Vierailija
60/195 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sydneyn ulkonäössä ei ole mitään vikaa päinvastoin. Kaunis nainen. Kyse ei ole siitä. Naisten urheilua on aina seksualisoitu ja vähätelty, niinkuin naisia nyt ylipäänsä. Näin nuorena ja kauniina naisena itsekin en kadehdi toista lajitoveria. Enemmänkin kulunut tapa jo kyseiseltä tähdeltä esineellistää itse itseään. Siksi mautonta. Lisäksi tekee hallaa naisurheilijoille. Mutta jälkeen en olettaisikaan sovinistisia miehiä kiinnostavan.. 😃

Naiset vetää itsensä alasti omasta tahdostaan=miehet ovat sovinisteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä