Lue keskustelun säännöt.
Vaimo jäi kiinni viinipullo puoliksi työnnettynä torttuunsa.
29.05.2007 |
Tempaisin pullon pois, avasin sen ja kaadoin itselleni lasillisen. Tokaisin sitten vaan, että täälläkö se helvetin vinkku olikin.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla