Huomiseen mennessä pitää olla kaikilla luotuna työnhaku profiili joka edes auttaa työllistämisessä
kyllä tekevälle töitä löytyy kun on itse aktiivinen työnhaku profiili edes auttaa tässä kun olet paremmin työ markkinoiden käytettävässä myös avoimien hakemusten teko kannattaa ja piilotyö paikkojen haravointi tiheällä kammalla
ei niitä töitä tulla sinne kotisohvalle tarjoamaan
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on niin vaikeaa ettei voisi tehdä sitä? Sillähän saa kuitattua yhden työpaikkahaun.
En minä ainakaan saanut tuolla kuitattua työpaikkahakua. Ihan normaalisti hain sitä yhtä työpaikkaa, jota kuuluukin.
Vierailija kirjoitti:
Vain uusilla työttömillä. Mee vetään kätees muualla kuin tällä alustalla, tolvana.
Myös vanhoilla. Heti kun seuraava yhteydenotto työvoimaviranomaiselta tulee, on kaksi viikkoa aikaa tehdä tuo.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei pääse ikinä mihinkään työpaikkaan vaikka haluaisi, kirjoitusasu on päiväkotilapsen tasoa.
Töihin pääsevät ne jotka eivät myös osaa puhua suomea.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei pääse ikinä mihinkään työpaikkaan vaikka haluaisi, kirjoitusasu on päiväkotilapsen tasoa.
Minä en ole tehnyt vuosikausiin palkkatyötä, mutta olen kirjoittanut L:n äidinkielestä. On minulla korkeampi koulutuskin. Osaan lähes mitä vain, mutta työhön minua ei palkata. Osaanko komeentaa ja rakentaa AI-agentteja? Älä kysy itsestäänselvyyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töihin pääsevät ne jotka eivät myös osaa puhua suomea.
Juu, mutta silloin myös lainsäädäntö saattaa olla hiukan hukassa, niin kusettaminen helpompaa
Kokoajan työnhaku, profiili kumpa enään?
Vierailija kirjoitti:
Vain uusilla työttömillä. Mee vetään kätees muualla kuin tällä alustalla, tolvana.
On pakollinen kaikille työttömille (jos ei ole jo ennestään tehtynä). Ellet tee itse, työvoimaviranomaiset tekevät sen sinun puolestasi (todennäköisesti joku automaattiajo, joss hyödynnetään järjestelmässä olevia tietojasi).
Profiiliin ei tule nimeä ja myös aiempien työpaikkojen nimet voi piilottaa. Tiedän, koska tein profiilin.
Vierailija kirjoitti:
Sinun kirjallinen ilmaisusi suorastaan huokuu ammattitaitoa ja sitä, että olet varmasti työelämässä vaativassa ja hyväpalkkaisessa asemassa.
Selvästi palstan työttömät on koulutettuja ja hyvin toimeentulevia ihmisiä. Työttömiä mollaavat eivät osaa kielioppisääntöjä.
Mikä siinä on niin vaikeaa ettei voisi tehdä sitä? Sillähän saa kuitattua yhden työpaikkahaun.