Huomiseen mennessä pitää olla kaikilla luotuna työnhaku profiili joka edes auttaa työllistämisessä
kyllä tekevälle töitä löytyy kun on itse aktiivinen työnhaku profiili edes auttaa tässä kun olet paremmin työ markkinoiden käytettävässä myös avoimien hakemusten teko kannattaa ja piilotyö paikkojen haravointi tiheällä kammalla
ei niitä töitä tulla sinne kotisohvalle tarjoamaan
Kommentit (30)
Kyl varmaa juu!
Työnantajien ei tarvitse nyt ilmoittaa avoimia työpaikkoja, ku ottaa tuolta noin vaa rusinat pullasta!
;D
Mulla noin 30 määräaikaista työsuhdetta ja kolme koulutusta, joten niiden kaikkien tarkkojen alku- ja loppumispäivämäärien kirjoittamisen meni tunti. Muuten nopea ja helppo homma.
Työnhakuvelvoitekin vain yhteen työpaikkaan/ kk. Kuulemma niin huono työllisyystilanne, että tuo riittää
Miten niin huomiseen mennessä, päivämäärähän meni jo 2 viikkoa sitten 1.9.
Sinun kirjallinen ilmaisusi suorastaan huokuu ammattitaitoa ja sitä, että olet varmasti työelämässä vaativassa ja hyväpalkkaisessa asemassa.
Joko olet hankkinut täikamman, ap?
Vain uusilla työttömillä. Mee vetään kätees muualla kuin tällä alustalla, tolvana.
Ap ei pääse ikinä mihinkään työpaikkaan vaikka haluaisi, kirjoitusasu on päiväkotilapsen tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla noin 30 määräaikaista työsuhdetta ja kolme koulutusta, joten niiden kaikkien tarkkojen alku- ja loppumispäivämäärien kirjoittamisen meni tunti. Muuten nopea ja helppo homma.
Työnhakuvelvoitekin vain yhteen työpaikkaan/ kk. Kuulemma niin huono työllisyystilanne, että tuo riittää
Mulla varmaan satoja pätkiä, laitoin vain viimeisimmän 😃
En saanu edes työnhakua itte auki, ku herjas, että työsuhteet on täynnä, ja sama oli jo viime syksynäkin 😅
Kysyn: aikooko PS tehdä paljonkin lisää työttömiä vielä? Kun nyt sanotaan irti sitä Rydmanin mielestä "rälssiä", joka esim. auttaa vammaisia ja mt-ongelmaisia näiden akuutissa hädässä.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin huomiseen mennessä, päivämäärähän meni jo 2 viikkoa sitten 1.9.
15 päivää aikaa tehdä se profiili tuosta määräpäivästä, eli se oikea viimeinen päivä on huomenna
Olen jo aamusta odotellut puhelua. Katselen edelleen agressiivisesti kännykkääni. Vieläkään kukaan ei ole pyytänyt töihin.
Eikö työnhakuprofiili ole yhdyssana. Ei koske meitä kaikkia työttömiä työnhakijoita. Itse olen työnhakija mutta sairaslomalla traumaperäinsen stressihäiriön vuoksi.
Voit saada puhelun, jos olet kirvesmies tai kaivurikuski. Maistereille ei soiteta ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo aamusta odotellut puhelua. Katselen edelleen agressiivisesti kännykkääni. Vieläkään kukaan ei ole pyytänyt töihin.
puhelu voi tulla myös myöhemin viikolla vaikka myöhäis iltapäivästä hox hox
Sikäli oikein avauksessa on, että sanat edes ja auttaa erotettu toisistaan, ettei se profiili edes auta.
Edesauttaa kirjoitetaan yhteen, kun tarkoitetaan edistää. 😁👍
Vammaisen apn päteminen vauvapalstalla anonyyminä ei hetkauta hevonvittua ja lähinnä naurattaa kuinka lapsellinen ja jälkeenjäänyt joku voi olla
Työnhakuprofiilin tarkoituksena on tuoda oma osaaminen näkyväksi työnantajille ja helpottaa sopivien työpaikkojen löytämistä.
Pääasialliset tarkoitukset
Osaamisen esittely: Toimii digitaalisena käyntikorttina, jossa kerrot taidoistasi, työkokemuksestasi ja koulutuksestasi.
Työpaikkaehdotukset: Saat Työmarkkinatorin kautta automaattisesti profiilisi tietoihin sopivia työpaikkaehdotuksia.
Työnantajien yhteydenotot: Työnantajat voivat löytää osaajia ja ottaa sinuun suoraan yhteyttä myös piilotyöpaikkojen osalta.
Viranomaisvelvoite: Syyskuun 2026 alusta alkaen profiilin julkaiseminen kuuluu työttömän työnhakijan velvollisuuksiin.