Tekisitkö tässä tilanteessa tori-oharit?
Isompi huonekalu kyseessä ja ilmoituksessa mainitsin, että voidaan tuoda omien menojen mukana toiseen kaupunkiin.
Hyvin lyhytsanainen ostajaehdokas laittoi viestiä ja pyysi kuljetusta. Eka ehdotus ei hänelle sopinut, toinen sopi, mutta ei ilmoittanut osoitetta ja ilmeisesti katsoo sähköpostinsa parin päivän välein. Nyt olen pari vuorokautta odottanut osoitetta ja puhelinnumeroa, ja ilmoitin myös, että meidän pitää ottaa tavara mukaan jo pari päivää ennen tuomista, eli pakataan tänään ja viedään hänelle keskiviikkona. Että ilmoittaa ajoissa muutoksista ym.
Jos en tänäänkään saa häneltä mitään viestiä, olenko ihan törkeä jos en ota tavaraa mukaan lainkaan ja ne "kaupat" sitten peruuntuu?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kovassa huudossa se sun tuote on? Jonossa muita ostajia?
On yksi jonossa. Ap
Myy sille. Jos ensimmäinen ostaja ei osaa seurata Torin ilmoituksia, kun on itse tekemässä kauppoja, niin se on hänen ongelmansa. Ei todennäköisesti ole viemässä kauppoja loppuun kuitenkaan ja menetät mahdollisesti odotellessa sen toisen ostajan.
Laita hänelle yksi viesti vielä esimerkiksi:
Tuomme "nojatuolin" 15.9 klo 16.30 antamaasi osoitteeseen. MYös puhelinumero,! Jos sinusta ei tämän päivän aikana enää kuulu mitään tiedämme, että kauppa on peruttu.
Tämä toimii aina minulla. Jokainen tori-ilmoitus vetää puoleensa myös "heräteostajia", jotka yön yli nukuttuaan eivät haluakaan tuotetta. Ja koska harva kykenee kertomaan mielensä muuttumista pitää itsensä vuoksi olla hyvin selkeä ja vetää rajat. Odottaminen on täysin turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kovassa huudossa se sun tuote on? Jonossa muita ostajia?
On yksi jonossa. Ap
Myyt sille, etenkin jos noutaa itse. Tuollaiset ekat temppuilijat eivät osta yleensä mitään. Unohda koko juttu.
Torissa kuulemma tehdään tosi paljon ohareita. Ehkä joku faceryhmä omalta alueelta?
Vierailija kirjoitti:
Laita hänelle yksi viesti vielä esimerkiksi:
Tuomme "nojatuolin" 15.9 klo 16.30 antamaasi osoitteeseen. MYös puhelinumero,! Jos sinusta ei tämän päivän aikana enää kuulu mitään tiedämme, että kauppa on peruttu.
Tämä toimii aina minulla. Jokainen tori-ilmoitus vetää puoleensa myös "heräteostajia", jotka yön yli nukuttuaan eivät haluakaan tuotetta. Ja koska harva kykenee kertomaan mielensä muuttumista pitää itsensä vuoksi olla hyvin selkeä ja vetää rajat. Odottaminen on täysin turhaa.
Ei hän ole antanut sitä osoitettakaan 😂 Siinä kohtaa kellot alkoi soida. Kuka sanoo että ehdotettu ajankohta sopii, muttei kuitenkaan kerro osoitetta. ap
Jyväskylästä yksi täti halusi ostaa täysin ehjän DVD-soittimen kaukosäätimineen vitosella, jos saan tuotua kaupunkiin. No minä otin laitteen mukaan ja sitten tyyppi vain ghostasi eikä vastannut enää mitään. Tyyppi blokkiin ja heitin laitteen samantien serriin. Jos olisin tiennyt missä asuu niin olisin käynyt sanomassa suorat sanat.
Olet liian lojaali tuntemattomalle ihmiselle, joka on jo herättänyt epäilyksiä käytöksellään. Älä tuhlaa energiaasi yhtään enempää häneen.
Jees. Laitoin viestiä seuraavalle jonossa. Kiitos kommenteista 😀 ap
Et sinä niitä ohareita tuossa tehnyt. Tiedoks vaan.
Tottakai maksu käteisellä käteen, ennen kuin tavarat sisälle kannetaan. Ap