Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marianne, 40, kertoo, että hänen pärstäkertoimensa vaikuttaa työnhakuun

Vierailija
13.09.2026 |

Sama tyttö joka on jo monelle tullut tutuksi esim. alastonsuomi sivuilta. 
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012261679.html

Kommentit (277)

Vierailija
201/277 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi noiden tatuointien on pakko olla tuommoisia suttuisia " harjoittelijan" tekemiä tuherruksia?????

Kun ikää tulee niin tatskat suttaantuu vääjäämättä. Mimmi on ottanu otsan naamatatskan ~parikymppisenä ja aika tekee loput.

Vierailija
202/277 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietää siis itsekin.Ja hyvin pienellä vaivalla saisi itsestään asiallisen näköisen.Miksi ei tee sitä?

"Mun mielestä ne vaan näyttää ihan v..tun hyvältä, hän nauraa.

Hän itse on sitä mieltä, että hyvältä hän näyttää... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/277 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huippuhuutoa olevat viikset puuttuvat. Joko niitä muuten saa klinikoilta  turpaan istutettuna? 

Mulla on jo 

N70 v

Horkkaa hihaan vaan niin tulee iso klitoris, möreä ääni ja viikset. Itsenäisen voimaantuneen suominaisen trifecta. "Ja miehiähän emme tarvii mihinkään!!"

Vierailija
204/277 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälin hänen lapsiaan. Äiti kuin kauhuleffasta repäisty.

Ja vieläpä kehuu sillä että seksityöstä haaveillut teini iästä saakka, kuinkahan monta kertaa se on nolannut omat lapsensa ulostuloillaan, joo kiva lapsille kun kaverit naureskelee:(

Vierailija
205/277 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-vuotias? Näyttää 10 vuotta vanhemmalta.

Vierailija
206/277 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon ihmisen kielenkäyttökin kuvaa jo sellaista kehitystasoa, etten itse ottaisi häntä minkään näköiseen työhön. 

nykyään adhd-korttia heiluttavat ovat yhtä kuin vanha kunnon wt ja jännä että lähes poikkeuksetta löytyy se huomioväri päästä jäätävän juurikasvun kanssa, pukeudutaan kuin bensalenkkariteini ja sitten ihmetellään että kukaan ei suhtaudu muhun vakavasti. Ja tiedän useita adhd-keissejä jotka osaavat käyttäytyä eivätkä loista kilsan päähän huutomerkkina.

Vierailija
207/277 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietää siis itsekin.Ja hyvin pienellä vaivalla saisi itsestään asiallisen näköisen.Miksi ei tee sitä?

"Mun mielestä ne vaan näyttää ihan v..tun hyvältä, hän nauraa.

Hän itse on sitä mieltä, että hyvältä hän näyttää... 

Joo eli ei mitään relevanttia sanottavaa, nöyryys puuttuu ja ajattelee tietenkin ett vika työnantajissa... 

Vierailija
208/277 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Sirkukseenkin tarvittaisiin jotain osaamista ja varmaan koulutustakin.

Niin, nykyään ei enää ole sitä freak show-osiota olemassa sirkuksissa...

Vierailija
209/277 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tämänkään harhautuneen on muita syytellä. Kun on itse itsensä tuohon jamaan ajanut ja jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Ja ruma on ruma. Pelottaa ihmiset pois ettei mitään asiakaspalvelua tolla naamalla.

Vierailija
210/277 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon ihmisen kielenkäyttökin kuvaa jo sellaista kehitystasoa, etten itse ottaisi häntä minkään näköiseen työhön. 

Siis pääseehän sillä epäasiallisella kielenkäytöllä ihan ministeritasolle asti ja valtakunnan pääuutislähetykseen, mikä tässä nyt sitten on eri tavalla ja moitittavampaa?

Vierailija
211/277 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko hän työllistyä vaikka Starckin myyntineuvottelijaksi? Varaosavalikoimakin kätevästi naamassa. 

Vierailija
212/277 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla ulkoisella olemuksella ei voi työllistyä toisen palvelukseen. Yrittäjänä voi toimia jos olisi koulutuksella hankittua osaamista.

Mitä ihmettä, ei minkäänlaista koulutusta, ulkonäkö täysin pilattu. Naamatatuoinnit ja kaulatatuoinnit ovat todella luotaantyöntäviä ja puistattavia.

Tatuoinnit jotka saa vaatetuksella peitettyä on ok.

Jossain kaljakuppilassa voisi olla töitä mutta sinnekin pitää olla alan koulutus ja anniskelupassi, hygieniapassi.

Ulkonäkö kielii vakavista ongelmista, miksi kukaan häntä palkkaisi mihinkään. Suorastaan puistattava. Voi lapsiparat en muuta sano.

Nyt tuli mieleen, sokean henkilökohtaisena avustajana voisi mennä.

Vierailija
213/277 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan ja pelottavan näköinen nuori nainen. Jos hän ei itse ymmärrä tehdyn ulkonäkönsä vaikutusta työllistymiseensä, niin sitten ei ymmärrä. Olen itse hoitoalalla työssä, vanhuksilla joskus aikoinaan ollut. Yksikössämme työskenteli hetken aikaa nuori nainen, jolla myös kädet ja kasvot tatuoituina. Osa vanhuksista (dementoituneita) oikeasti pelkäsivät häntä, kun eivät ymmärtäneet, mikä se tuollaisen näköinen ihminen oikein on. Eivät päästäneet häntä lähelleen syöttämis- ja pesemistilanteissa, wc-reissuista puhumattakaan. Eihän siitä hommasta sitten mitään tullut. Ei siinä auta, vaikka olisi miten mukava ihminen, jos tatuoitu ulkonäkö muistuttaa ties mitä.

Vierailija
214/277 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun otin kasvotatuointeja, kävi mielessä, että tuleeko niistä jotain vaikeuksia, mutta en sitä sen enemmän miettinyt. Olen aina ajatellut, että jos en kelpaa tällaisena kuin olen, niin omapa on häviönne."

Tämä kuvaa hyvin nykyajan minä-asennetta: Minulla on oikeus olla oma itseni ja muiden pitää muuttaa suhtautumistaan. Tottakai jokainen saa tehdä itselleen mitä haluaa, mutta sitten pitää hyväksyä myös seuraukset. Ei voi ensin sanoa "omapa on häviönne" ja sitten heti perään kuitenkin valittaa ettei kelpaa. 

Vierailija
215/277 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itsetunto on kohdillaan

Vierailija
216/277 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin itsetunto on kohdillaan

Nimenomaan ei ole. Normaalilla itsetunnolla varustettu ei tärvele itseään.

Vierailija
217/277 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Pisin työkokemus Mujusella on siivousalalta, jossa hän teki viimeiset kaksi vuotta töitä yrittäjänä toiminimellä.

Täytyy kyllä ihmetellä, miten hän sai "myytyä" itsensä siivouskohteisiin? Henkilökohtaisena avustajanakin toiminut vuosia tuon näköisenä. 

Vierailija
218/277 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälin hänen lapsiaan. Äiti kuin kauhuleffasta repäisty.

Ja vieläpä kehuu sillä että seksityöstä haaveillut teini iästä saakka, kuinkahan monta kertaa se on nolannut omat lapsensa ulostuloillaan, joo kiva lapsille kun kaverit naureskelee:(

No se on ainakin varmaa ettei ole lastensa kaverien mielestä milf.

Vierailija
219/277 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokee olevansa maailman napa.

Vierailija
220/277 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertakaikkiaan yhdellä sanalla arvioiden: Hirviö.

Eikös Lordikin näytä hirviöltä?

Se ei taida olla työtön eikä itke kuinka ei saa töitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme