Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ymmärrä, jos ostan melkein KILON irtokarkkia. Sitten kuitenkin,

Vierailija
13.09.2026 |

hän ostaa vähintään 300g karkkipussin, jonka syö vartissa. Siis katsoo tv:tä ja laittaa uuden karkin suuhun jo ennen kuin nielaisee vanhan, syö lähes ahmien. Ja kun menee kauppaan, ostaa taas uuden pussin, jonka syö samantien. Noin joka toinen päivä.

Itse syön pussistani 4-7 karkkia, ja laitan takaisin kaappiin. Enkä enää samana päivänä niitä ota. Tuo pussi kestäisi viikkotolkulla, mutta jossain kohtaa mies sitten alkaa syödä niitä, ja sittenhän ne on siltä istumalta syöty.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ymmärrä. Kuivuvat siellä kaapissa…

Jotkut karkit ovat parempia kuivahdettuaan, kuten esim. King Kongit joita ostan itse kun ovat tarjouksessa. Iso pussi (n. 800gr) kestää kuukauden kun kuivahtamiseenkin menee viikko. Kaikki eivät tykkää pehmeistä viinikumikarkeista. Ja onneksi kotonani ei (enää) asu karkkivarasta ;)

Vierailija
42/50 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen vanhaan lapsille annettiin karamellejä viikonloppuisin tai lahjaksi. 

Nykyään ne on käytännössä "ruokaa".

Kauhulla katsoo kun koululaiset niin ala ja yläasteelaiset ostelee valtavat mätöt karkkia, sipsiä, energiajuomia yms, siis mistä ne saa joka päivä niin paljon rahaa että päivittäin varaa ostella kaikkea roskaa? Sitten valitetaan pääkipua, väsymystä ja huonoa oloa, yhtään koululaista en ole nähnyt joka ostais jotain terveellistä esim hedelmiä, pähkinöitä tms. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä karkin syöntiä laisinkaan.

Vierailija
44/50 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Ehkä häntä makeanhimoisena harmittaa että kotona on kaapissa aina iso pussi irtokarkkeja? Hän haluaisi pystyä säännöstelemään karkkien saatavuutta itse?

Olen makean ystävä mutta en käytännössä koskaan osta karkkeja, koska haluaisin sitten syödä niitä paljon, niin paljon, että tulee huono olo (ei pahoinvointia, vaan sellainen inhottava väsynyt olo). Ja koska en halua syödä paljon epäterveellistä, on parempi etten syö niitä ollenkaan. Pieni määrä karkkia rupeaisi vain harmittamaan.

Syön tummaa suklaata pienen määrän joka päivä, en muuta makeaa. Suklaassa pieni määrä riittää.

Itse olen aikuinen mies (BMI 26 eli juuri lievän ylipainon puolella) ja nimenomaan karkeille (en esim. leivonnaisille) perso. Jos ostan karkkipussin, niin tiedän, että avaamisen jälkeen pussi on tyhjä paljon ennen kuin joku leffa tai sarja on loppunut. Hyväksyn sen, mutta en tuosta syystä osta usein ollenkaan makeisia. Suuri osa lievästä ylipainosta on tullut tavallisesta ja pääosin terveellisestä safkasta, mutta ne annoskoot tuppaavat olemaan välillä liian suuria. 

Vierailija
45/50 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi ilmiö tämä, että aikuiset ihmiset syövät karkkia.

Parempi kuin alkoholi.

Niin on.  Mutta jos ostetaan joka päivä kaljaa/lonkkua  vähemmän tai enemmän niin siitä tällä palstalla ei ole kommenteja. Juomaa voi ostaa näkemäs mielin määrin mutta jos joku ostaa karkkeja niin voi vi..tt.. u sentään mikä poru nousee.  Ostaa sit vähän tai paljon yks voi jemmata toinen ei.  Mutta kun ostaa juomia oli ne sit väkeviä tai mietoja niin kumma kyllä ne vedetään maharasvojen sisään yllättävän nopeesti kenenkään kommentoimatta ja opastamatta kuin paljon ja milloin voit nauttia ostoksista.

Vierailija
46/50 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin luulin, että makeanhimo loppuu, kun aikuistuu, mutta eipä loppunutkaan.

Minäkin luulin kun on päässet yli imeväisyys iän niin ei kaipaa sitä vellipulloa jota äiti tarjosi ollessasi taapero.  Jos ostat kaljaa salkun tai mäyräkoiran veeran  kauppareissullasi niin älä tule silloin  neuvomaan ostanko minä pussin vai kilon irtokarkkia.  Jos minun karkit kestää kaapissa kuukauden mutta kestääkö sinun juomat yhtä iltaa pitemmälle.

Vierailija
47/50 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

höhöhöhööh, kassalla kunnon myötikset kun näen yli 20 vuotiaan ostamassa irtokarkkeja.

höhöhhhöööhöhö... kassalla kunnon mätikset kun hiihnalle nostellaan illan seuralaiset. 

Vierailija
48/50 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja painoa teillä on?

Painoni on 56 kg. T: se joka osti 2 kg

Unohdit ykkösen?

156kg. 

Vierailija
49/50 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan kun karamellit oli suorastaan synti sotasukupolvelle.

Vierailija
50/50 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehesi on vaikka kuukauden ilman makeaa niin se yksi suklaa pala maistuu sitten todella ällölle. Kannattaa vinkata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän