siis en käsitä miten jotkut teinit lotraa jopa puoli tuntia suihkussa, karmeaa rahantuhlausta
miten voi tuhrata puoli tuntia asiaan joka hoituu parissa minuutissa?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Köyhien ongelmat vol 86459
Ei se jos ei halua turhaan valuttaa vettä ja maksaa suuria vesilaskuja tarkoita sitä että on köyhä.
Vierailija kirjoitti:
Köyhien ongelmat vol 86459
Ei mitenkään Tässä luhtitalossa on kiinteä vesimaksu ja voin olla suihkussa vaikka 3 tuntia jos huvittaa T Köyhä
Liittyy seksuaalisuuteen, ja ainakin rksen jälkeen suihkussa voisi olla vaikka tunteja, eikä sittenkään riittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi teinipojat rakastaa runkata suihkussa kun ähinä ja voihkina ei kuulu veden valuessa Sanot vaan sille että yritä nyt edes vartissa saada tarpeesi hoidettua
Ei ainoastaan pojat.
Poika on yleensä nopeampi ja tytölle saattaa riittää kissakin eli ei suihkua ollenkaan
Suihkua sopivan pienelle että lorisee yhtenäisenä virtana mirrille.
Ei muuten onnistu , kissa ei meinaan vedestä tykkää ja puremis-raapimis kokemus vie varmasti halut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi teinipojat rakastaa runkata suihkussa kun ähinä ja voihkina ei kuulu veden valuessa Sanot vaan sille että yritä nyt edes vartissa saada tarpeesi hoidettua
Ei ainoastaan pojat.
Poika on yleensä nopeampi ja tytölle saattaa riittää kissakin eli ei suihkua ollenkaan
Ei muuten onnistu , kissa ei meinaan vedestä tykkää ja puremis-raapimis kokemus vie varmasti halut
Jos mirri on vielä kokematon se saattaa tosiaankin olla hieman herkkänä. Kannattaa aloittaa totuttelemalla vähän kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Suihkussa voi tehdä aika paljon muutakin kuin vain pestä itsensä, levittää saippuaa ja huuhdella pois. Kokeileppa tehdä kaikki seuraavat yhteensä parissa minuutissa:
ihon kuorinta
ihokarvojen poisto
pitkien ja paksujen hiusten pesu, hoitoaineen tai hiusnaamion levitys ja vaikutusaika, kunnollinen huuhtelu
itseruskettavan tai muun ihonhoidon valmistelu
jalkojen ja kantapäiden hoito
kynsinauhojen siistiminen
ihon kosteutus heti suihkun jälkeen
Kaikki eivät myöskään käy suihkussa vain mahdollisimman nopeasti peseytyäkseen, vaan suihku voi olla samalla hetki rentoutumiseen.
Sinun Ei tarvitse pitää sitä suihkua päällä koko aikaa näitten toimenpiteitten aikana.
Teinitytöt tykkää ottaa suihkupään irti ja laskea letkusta vettä mirrin päälle. Sitten ottavat sen kahvallisen hiusharjan ja työntelevät sitä samalla sisään kun laskevat vettä mirrin päälle.
Vierailija kirjoitti:
Teinitytöt tykkää ottaa suihkupään irti ja laskea letkusta vettä mirrin päälle. Sitten ottavat sen kahvallisen hiusharjan ja työntelevät sitä samalla sisään kun laskevat vettä mirrin päälle.
kissulit ei kyllä tykkää tuosta😒
Muistan kun olin itse teini, niin faija sai hepuleita, kun kävin pesulla. Siellä se rähjäs oven takana, että heti ulos, olet ollut jo vartin... Mitä ihmettä sä siellä teet, kun niin kauan kestää..
Mä kävin kylvyssä. Halusin joskus vähän omaa rauhaa ja laitoin kylvyn. Mä kannoin ja keitin vedet ihan itse ja sitten piti olla vartissa homma selvä.
Se oli mulle oma aika, oma hetki, kun nelilapsisessa perheessä niitä ei ihan hirveesti järjestynyt. Olin ainoa tyttö ja vanhin. Eli aina vahtimassa villejä veljiä.
Olisin vaan halunnut vähän lillua lämpimässä ja olla omien ajatusteni kanssa. ilman, että äijä tömisee ja huutaa oven takana.
Monta kertaa sanoin aivan rauhallisesti, että mä kylven ja haluaisin omaa rauhaa.. Ei käynyt vastaukseksi. Kasarilla oma rauha oli aivan yliarvostettua.
Kerran sitten suutuin ja huusin takas "v*ttu koskettelen itteeni!" Sain selkääni ja mun kylvyt loppu siihen. Jatkossa sain käyttää 10 minuuttia suihkuun ja oven piti jäädä rakosalle.
Eikä oltu mitenkään vanhoillinen tms perhe.
Meillä saa teinit peseytyä just niin kauan kun haluaa. Tytär 14v usein lämmittääkin saunan ihan vaan itelleen ja on siellä parisen tuntia. - rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari minuuttia? Ei riitä nuorella ja terveelläkään tuo aika.
Ei sitä vettä tarvitse juoksuttaa. Kastelen itseni ja sitten pesen pesulapulla. Tuon jälkeen huuhtelu.
Ei tarvi juoksuttaa, mutta mä en ainakaan seisoskele siinä ”viimassa”. Jos mulla menee 5minuuttia suihkussa, suihkunollessa päällä ja peseytyessä, en ala minuuttia säästämään vedessä. Sen suihkun voi myös kääntää pienemmälle tai suihkupäähän kunnon vedensäästö.
Missä viimassa? Haluan kunnolla kuurata itseni ja juoksevat vesi huuhtoisi heti pesunesteen pois. Huuhtelu kuurauksen jälkeen
Saa vedest nauttii, oma kylpylä on niiden oma asia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari minuuttia? Ei riitä nuorella ja terveelläkään tuo aika.
Ei sitä vettä tarvitse juoksuttaa. Kastelen itseni ja sitten pesen pesulapulla. Tuon jälkeen huuhtelu.
Asiaa! Nimen omaan näin. Että mua otti pattiin ku teeveessä joku ruma tumma nainen pesi hampaitaan veden samalla valuessa hanasta viemäriin, täysin ajattelematonta aikuiselta ihmiseltä. Jo nyt puhutaan siittä pohjavesi varannot käy maailman laajuisesti vähiin ja sitten jotkut elää ku pellossa!