Mies, haluaisitko tietää, että yksi lapsistasi ei ole biologisesti sinun?
Jos olisit kohta 18 vuotta pitänyt häntä omana lapsenasi?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Epäilen ettei yksi lapsistani ole minun. Lapsi on kovin tumma ja vaimo tuli raskaaksi Gambian matkan jälkeen.
Kyllä se on sinun, mitä painoit muijaasi pimeässä likaisella vehkeellä.
Kyllä haluaisin. Itse asiassa olen aina epäillyt että yksi lapsistani ei ole minun. Ex puuhaili kaikkea selkäni takana ja jäi touhuistaan kiinnikin. Yksi hänen hänen hoidoista näyttää enemmän lapseltani kuin minä. Nykyisin mies on jo kuollut. Pelkään tietoa koska rakastan lapsiani.
Olen tehnyt joskus myheritage dna testin. Jos lapseni tekee testin joskus, saattaa yllätys olla melkoinen jos en osoittaudukaan hänen isäkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen ettei yksi lapsistani ole minun. Lapsi on kovin tumma ja vaimo tuli raskaaksi Gambian matkan jälkeen.
Tämä tieto helpottaa oloani. Se selittää senkin miksi lapsellani kasvaa päässä mustaa jäkälää.
Tunnen miehen joka sai tietää että vain yksi hänen kolmesta lapsestaan oli hänen. Seuraus? Mies teki itsemurhan.
Tapailin miestä joka sekosi kun isyystestin tulos varmistui.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen miehen joka sai tietää että vain yksi hänen kolmesta lapsestaan oli hänen. Seuraus? Mies teki itsemurhan.
Eli ei ehkä kannata kertoa 😬
Ap
Itsarin minäkin luultavasti tekisin. Sitä ennen tekisin kuitenkin murhan.
Kyllä haluaisin tietää. Se ei silti muuttaisi mitään. Rakastan mun lapsia yli kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, vehkeen likaisuushan se vaikuttaa lapsen valkoisuuteen...
Juljus kirjoitti:
Kyllä haluaisin tietää. Se ei silti muuttaisi mitään. Rakastan mun lapsia yli kaiken.
Lupaatko?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Lupaatko?
Ap
Lupaan.
Tottakai.
Tieto olisi tärkeä myös lapselle esim perinnöllisten sairauksien vuoksi
Ja mun mielestä 18v lapselakin on oikeus tietää totuus isästään.