Martina ei varmasti ollenkaan tajunnut, että voi tulla tyrmätyksi
Kommentit (133)
Yllätys, että Esko on taas kehumassa Martinaa.
Oikeasti aika pahalta näytti sillä Nanna oli alunalkaen kovaotteisemman näköinen. Raskaampitekoisempi, lihaksikkaampi ja liikkui nopeammin. Jotenkin tuntui, että Martina tuli yllätytetyksi?
Vierailija kirjoitti:
Onko M ajatellut mitä nuo tyrmäykset ja aivotärähdykset tekee pääkopalle? Hän on jo muutenkin holtiton luonteeltaan, menee tilanne vain huonommaksi.
Raha menee kaiken edelle.
Mahtoi nolottaa häviö, kun nuori rakas nyrkkisankari oli katsomassa.
Huitoi vaan käsiään ja meni karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Yllätys, että Esko on taas kehumassa Martinaa.
Martina on Eskon "the one that got away".
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti aika pahalta näytti sillä Nanna oli alunalkaen kovaotteisemman näköinen. Raskaampitekoisempi, lihaksikkaampi ja liikkui nopeammin. Jotenkin tuntui, että Martina tuli yllätytetyksi?
Paino on nyrkkeilyssä kaiken a ja o.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Martinan tiimi halusi ne ammattilaishanskat, joilla sattuu enemmän. Ihan älytöntä. No, osui omaan päänuppiin sitten.
Ja kehtaakin iltiksen videopätkässä kauhistella, miten ei ymmärrä miksi nanna oli niin agressiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Olipa näyttävä sisääntulo Martinalla 🙈🙈🙈🙈
Maran instassa on monta stooria sisääntulosta, loput siitä kun seuraajat ihaillen kirjoittaa. No, eipä hän muuta pysty tuosta someensa laittamaankaan, kun meni miten meni.
Ehkä huonosti valmennettu Martina? Kuka sitä valmensi?
Ellu oli kyllä antanut hyvät opit tuossa ajassa. Nanna oli haastatteluissa jo itsevarman oloinen. No nyt en ihmettele.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä huonosti valmennettu Martina? Kuka sitä valmensi?
Ei Martinaa voi kukaan valmentaa, kun se on me, myself and I.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko M ajatellut mitä nuo tyrmäykset ja aivotärähdykset tekee pääkopalle? Hän on jo muutenkin holtiton luonteeltaan, menee tilanne vain huonommaksi.
Raha menee kaiken edelle.
Mahtoi nolottaa häviö, kun nuori rakas nyrkkisankari oli katsomassa.
Huitoi vaan käsiään ja meni karkuun.
Kyllä se n ….. nyt jättää hänet, käy se hänenkin kunnialle
Vierailija kirjoitti:
"Olen valmistautunut tähän samalla tavalla, kuin muihinkin urheilusuorituksiini. Mä oon kova mimmi"
:D On se pelle.
Nanna kieltäytyi ensin kunniasta, mutta Martina ylipuhui, kun luuli tietysti, että nanna äityli on helppo vastus.
Eipä huomannut, et nanna on ahkera ja pelkkää lihasta + varustettu hyvällä itsetunnolla.
Luonnonkauniskin. Ei ole silikoneja, pumpattuja huulia jne... Osaa myös keskustella ja on nöyrä.
Vierailija kirjoitti:
Ellu oli kyllä antanut hyvät opit tuossa ajassa. Nanna oli haastatteluissa jo itsevarman oloinen. No nyt en ihmettele.
Kannattaisko Ellun alkaa enemmänkin valmentamaan?
Vierailija kirjoitti:
Martina varmasti jo luulee olevansa oikea nyrkkeilijä. Aivan samoin kun on luullut olevansa oikea triathlon-huippu-urheilija, vaikka on todellisuudessa ollut vain harrastelija harrastelijan tuloksin.
Ei vaan se luulee nyt olevansa vapaaottelija.
Mä olisin kyllä toivonut, että Martina voittaa eikä se nanna. Jos noista kahdesta on valittava. Noh kerran voi tulla yllätetyksi, mutta toinen olisi jo typeryyttä tuossa kehässä. Kyllä M tuosta sisuuntuu.
Immun nyrkistä ei olisi kuitenkaan mennyt kanveesiin. Pojat halasivat keskenään ottelussaan. Immu on varmaan maailman hitain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko Ellun alkaa enemmänkin valmentamaan?
Näyttää siltä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martina varmasti jo luulee olevansa oikea nyrkkeilijä. Aivan samoin kun on luullut olevansa oikea triathlon-huippu-urheilija, vaikka on todellisuudessa ollut vain harrastelija harrastelijan tuloksin.
Luulihan se aikoinaan olevansa oikea laulajakin.
Ja Playboy-malli.
Ja missi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen valmistautunut tähän samalla tavalla, kuin muihinkin urheilusuorituksiini. Mä oon kova mimmi"
:D On se pelle.
Nanna kieltäytyi ensin kunniasta, mutta Martina ylipuhui, kun luuli tietysti, että nanna äityli on helppo vastus.
Eipä huomannut, et nanna on ahkera ja pelkkää lihasta + varustettu hyvällä itsetunnolla.
Luonnonkauniskin. Ei ole silikoneja, pumpattuja huulia jne... Osaa myös keskustella ja on nöyrä.
Ja miesmäinen. Se N.
Olipa näyttävä sisääntulo Martinalla 🙈🙈🙈🙈