Naiset eivät voi kieltää etteikö MIISKA VAN RENTERGHEM olisi heidän unelmiensa mies.
Kolmekymppinen, aktiivinen, matkustellut, oma bisnes, tulee lasten kanssa toimeen, 190cm ja erittäin hyväkuntoinen.
Kommentit (64)
Liian nuori minulle ja sitäpaitsi hänellä on poikaystävä:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt häntä vain erikoisjoukoissa ja hän vaikuttaa jotenkin kylmäkiskoiselta, joustamattomalta ja tylyltä tyypiltä. Ei todellakaan viehätä tuollaiset piirteet miehessä (eikä naisessakaan).
Aha, sellainen. No aloitus olikin miehen kriteerit miehelle, eli ap:n unelmamies.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä yhtään osaa sanoa kun koskaan kuullutkaan koko miehestä
Et ole sitten katsonut telkusta Summit Finlandia? Näyttää olevan monta muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Mielellään nusasisin kunnolla!
-Jussi
Homolta tuo kyllä näyttää ja jos toi sulle kelpais niin siitä vaan :) Mä naisin tota tuurea ja tuommonen twinkki mun makuun mut ei vaan tiedä pysyyks se hiljaa aktin aikana ?
Vierailija kirjoitti:
Miiska? Mies???
Miisa? Vai Miska? Vai Miika?
On Miiska, hollantilaista sukua.
En ole koskaan kuullutkaan nimeä. Luettujen kommenttien perusteella ei vaikuta älykkäältä, kouluttautuneelta, keskustelutaitoiselta, huumorintajuiselta, sivistyneeltä eikä ystävälliseltä tyypiltä. Vaikuttaa joltain urheilutyypiltä, jonkalaiset ohitan ja jätän suosiolla muille.
Hyvin vahvat asperger-vibat, eikä mitenkään hyvässä mielessä.
Ja taitaa viihtyä paremmin alfaretriitillä betamiehistä koostuvan ihailijajoukon kanssa lämpimässä porealtaassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole poikaystävä, vaan ovat kämppikset.
Etkö osaa lukea, levität valheita.
Ihmeen hyvin olen pärjännyt 55 vuotta ilman, että koskaan kuullutkaan koko tyypistä. Jatkan siis edelleen samalla linjalla.
Öööööö...kuka? Ikinä kuullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Liukkaria kuluu
Puoliksi ulkomaalainen. Siitä ei mies parane. Suomen naisilla pyörii sukat jalassa kuin tuulimyllyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä ei saa olla ystäviä. Se on naiselta jotenkin pois. Ei saa olla ystäviä eikä muutenkaan mitään laatua elämässään.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun viestit todistavat vain että oikeaan osuin. Rakkaudesta tamma potkii. :D
Ap
Ei, kyllä se on ap:n unelmien mies.
Moro Miiska! Kaikesta spämmäyksestä huolimatta, ET OLE naisten mielestä kumma hottia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää varmaan harrastaa porukassa siellä sitä nuorten incelimiesten suurta huvia eli tuntikausien runkkaussessioita ilman laukeamista. Ei yhtään homoa.
Vierailija kirjoitti:
Puoliksi ulkomaalainen. Siitä ei mies parane. Suomen naisilla pyörii sukat jalassa kuin tuulimyllyt.
Joo, pyörii propelina takana kun pyrkivät mahdollisimman kauas.
Miiska soutaa joella, rannalle jäi Petruska. Eli sieltähän tämäkin taas tulee, idästä.