Miten miehen saisi houkuteltua käyttämään kumia?
Olisko siskoilla mitään kikkaa tähän?
Mies ei kuulemma kumeja käytä ja muutkin antaa ilman ja en haluaisi aloittaa hormonaalista ehkäisyä. Kävin jo kerran hakemassa jälkiehkäisynkin...
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Miten narisevan vössörifemäkön ajatukset saataisiin muutettua sellaiseksi "mä haluun antaa mun miehelle ilman kumia, ihanaa pesää ja kunnon kyytiä".
Tuossahan olisi se vaara, että voisi saada huomattavasti paremman miehen.
Ei niitä saa, ne vaan narisee ja nakuttaa, sekä lahnailee jos kumin kanssa antaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano, että saa painaa vain peppuun jos haluaa paljaalla. Kaikki miehet suostuu kumin käyttöön sen jälkeen.
Sinäkö muka painat peppuun kumilla?
Kaikki vastuulliset käyttää kumia myös peppu- ja suuseksissä. Sen kumin ainoa tarkoitus ei ole ehkäistä vain raskauksia vaan myös tauteja.
Ja seksin tarkoitus on tehdä lapsia.
Säälittävää, ap. Tuollaiset "miehet" diskataan heti.
Mikähän tautipesäke ukko mahtaakaan olla. 🤮
Kerro, että sinulla on klamydia ja HIV
Jälkiehkäisy on ratkaisu vain, jos itse et halua raskautta. Kumin käyttö olisi terveyden kannalta vältyämätöntä häntäheikin kanssa, jos painaa ’muitakin’ paljaalla. Saat tauteja ja hpv viruksia miehen tuliaisina. Kohdunkaulansyöpä ei ole vaivan arvoinen. Hormoniehkäisyyn älä suostu, jos se et sitä itse halua.
Laita paljaalla kaikkia paneva testeihin pikimiten. Tai lähetä ovesta sinne mistä tulikin.
Naisista on tullut juuri tuollaisia kuin AP:n mies sanoo. Ilman kumia. Tinderöinnissä paras on kun tiesin että on seksiä luvassa, ei ollut ollenkaan puhetta ehkäisystä, mutta oletin kumin olevan tottakai se millä mennään. Kiersin sen lähikaupan kautta naisen luokse ja sänkyyn. Nainen ihan kysyi seksin aikana kumista että tykkäätsä tästä. En tietenkään tykkää, mutta eikös se ole ihan pakko. Yksi nainen jolla vaalea ja maitokahvin sävyiset lapset ei halunnut puhua ehkäisystä ollenkaan. Kolmas kertoi että on kapseli ja ei oo harrastanut seksiä nii monen miehen kanssa ettei olis puhdas.
No voihan sitä niin ajatella että ei ole harrastanut seksiä niin monen miehen kanssa että ei olis puhdas. Mutta mä olen harrastanut seksiä yli sadan naisen kanssa. Eivätkö he naiset tajua että sillä yhdellä miehellä voi olla 5 eri tautia? Itselläni ei ole, mutta on niitä ollut useamman kerran. M40
Hyi mikä mieslapsi. Ja käy ap viipymättä testeissä jos annoit jo paljaalla. Voi olla koko värisuora.
Täältä löytyisi kiltti mies, joka suostuu käyttämään kumia🥹🥹
Onhan muitakin vaihtoehtoja, mies laukeaa muualle kuin pilluun.
Sanot et saa laueta seksissä vaan suuseksissä tai pyllyyn pannessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerää kulunutta trollaamista. Kukaan nainen ei ole niin heikolla itsetunnolla varustettu, että roikkuu moisessa luuserissa.
Joo. Suomalaisilla naisilla on kaikilla rautainen itsetunto... EIKU!
on naisilla rautainen itsetunto. deittisovelluksissakin surkeimmatkin naiset swaippaailee oikealle vain alfamiehiä. tavalliset miehet eivät saa tykkäyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan muitakin vaihtoehtoja, mies laukeaa muualle kuin pilluun.
Keskeytetty yhdyntä johtaa raskauteen viimeistään vuoden sisällä seksin aloittamisesta.
Vakiintuneessa parisuhteessa ei kuulu käyttää kumia. Jos vaadit kumia mieheltä joka on ollu vierelläsi vuosia niin se on kuin sanoisit "aion jättää sinut". Annat viestin että et ole sitoutunut.
Vierailija kirjoitti:
Kerro, että sinulla on klamydia ja HIV
Klamydia on helppo hoitaa pois. Mutta itselläni on ollut kaksi kertaa ja sitä ei huomaa välttämättä ollenkaan. Toisella kerralla nainen sanoi että mee testeihin. M40
Vierailija kirjoitti:
Täältä löytyisi kiltti mies, joka suostuu käyttämään kumia🥹🥹
ei naisille kilttimies kelpaa
Minua ei ainakaan saa käyttämäån kumia muuten kuin jos nainen sanoo, että hänellä on sp-tauti tai hän sanoo että haluaa vauvan ja nyt on ovulaatio. Paljaalla seksi vaan on niin paljon parempaa. m50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerää kulunutta trollaamista. Kukaan nainen ei ole niin heikolla itsetunnolla varustettu, että roikkuu moisessa luuserissa.
Joo. Suomalaisilla naisilla on kaikilla rautainen itsetunto... EIKU!
on naisilla rautainen itsetunto. deittisovelluksissakin surkeimmatkin naiset swaippaailee oikealle vain alfamiehiä. tavalliset miehet eivät saa tykkäyksiä.
Oli taas yön aikana tullut kuitenkin monta mätsiä ja joku ihan jopa kirjoittanutkin heti. Mies
Sano että sulla on herpes toosassa