Nainen kuvaili itseään "urheilulliseksi" deittisovelluksessa. Menimme juoksulenkille ensitreffeillä.
Katsoin jälkikäteen, että oma garmin mittasi juoksun "palauttavana", eli olin sykkeen puolesta zone 2:ssa koko matkan. Nainen oli niin hengästynyt, että ei välillä saanut sanaa suustaan. Jos totta puhutaan niin huomasin jo treffien alussa hänen hieman pullottavasta vatsasta ja jenkkakahvoista, että juttumme ei tule toimimaan.
Miksi naiset valehtelevat liikunnallisuudestaansa deittisovelluksissa? Teen profiilissani hyvin selväksi, että olen urheilullinen mies ja etsin myös URHEILULLISTA naista rinnalleni.
T. M32 Personal Trainer
Kommentit (52)
Pelaan (ja samalla juoksen) viikoittain pari tuntia kerrallaan, käyn salilla 2-3 krt viikossa ja kävelylenkeillä kerran pari viikossa. Uin pari kertaa viikossa. Lisäksi talvisin laskettelua kerran viikossa. Ja arvatkaapa mitä, en näytä tippaakaan urheilulliselta, sillä lihasten päällä on ihan kunnon rasvakerros. Sellaista se vaan on. Yrittäkää pärjäillä.
No Suomessa tota sopiikin kysyä, että miksi oli epärehellinen? Kulttuurillisesti olisi pitänyt myös mahdollisimman paljon vähätellä itseään. Eikä siinä ole mitään vikaa, on hyve olla vaatimaton. Itseään esiin tuovat narsistit ovat rasittavia.
Vierailija kirjoitti:
No urheilullisesti naisena etsin ensisijaisesti elämänkumppania enkä jotain valmentajaa
Ota personal Raineri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urheilullinen voi tarkoittaa juoksuharrastajaa tai sitten ei. Yleensä miehet tuntuvat ajattelevan että urheilullinen=laiha.
Höpö höpö. Minusta urheilullinen ihminen kykenee esimerkiksi käymään kävelylenkillä. Ei käveleskelemässä 5km tunnissa vaan esim vaikka itse käyn 3 tunnin kävelyllä ja kävelen 6,3km/h.
No eihän ne kävelyllä käynyt, jos nainen pysy miehen perässä, niin he juoksivat. T. itse en voi juosta kuin 500m kerralla
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut että ei ne naiset aina niin huumorintajuisiakaan ole vaikka toista väittävät
Nauroin aloitukselle.
N
Naisilla tuo liikunnallisuus tai urheilullisuus yleensä tarkoittaa 2 viikkoa sitten tehtyä 3km kävelyä.
Naisissa ja miehissä on muutakin eroa, kuin vähäinen kikkeli.
Eikö näitä opeteta kouluissa?
vaikkei tuollaisissa sovelluksissa liikukaan,
olet profiloinut itsesi väärin. laita sinne gaminin rajat ja sekkariajat jotka sinulle kelpaavat.
minä keskittyisin kyllä oikeaan rakkauteen ja suutelemiseen.
Voi kyynel. Jauhat paskaa, senkin mätisäkki.