Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen kuvaili itseään "urheilulliseksi" deittisovelluksessa. Menimme juoksulenkille ensitreffeillä.

Vierailija
12.09.2026 |

Katsoin jälkikäteen, että oma garmin mittasi juoksun "palauttavana", eli olin sykkeen puolesta zone 2:ssa koko matkan. Nainen oli niin hengästynyt, että ei välillä saanut sanaa suustaan. Jos totta puhutaan niin huomasin jo treffien alussa hänen hieman pullottavasta vatsasta ja jenkkakahvoista, että juttumme ei tule toimimaan. 

Miksi naiset valehtelevat liikunnallisuudestaansa deittisovelluksissa? Teen profiilissani hyvin selväksi, että olen urheilullinen mies ja etsin myös URHEILULLISTA naista rinnalleni. 

T. M32 Personal Trainer

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono pt, jos ei usko pystyvänsä reenaamaan muijaansa.

Vierailija
22/51 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa hyvinkin keskenkasvuiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulla ollut varaa tarjota illallista ravintolassa? Vai miksi menit juoksemaan ensitreffeillä?

En ole ap, mutta ei mitään järkeä tarjota jollekin tuntemattomalle random-deitille illallista ravintolassa. Korkeintaan kahvit tai teet jonkun pienen purtavan kanssa. Ravintola-illallisia voi tarjota sitten, jos homma etenee tapailuun.

Ulkoilu on itse asiassa oikein hyvä tapa ensideiteille tutustua toisiin. Se karsii myös pinnalliset gold diggerit heti kättelyssä. Juoksu ei taas niinkään, jos toinen hengästyy, eikä pysty kunnolla puhumaan. Ap vain halusi testata onko deitti hyväkuntoinen ja voihan sekin kriteeri joillekin olla.

Juurikin näin.

Monesti tarjonnut naiselle illallisen hienossa ravintolassa, eikä ole johtanut edes suutelemiseen tai suihin ottoon. Samalla hinnalla saa nykyisin tsekkiläisen 19v naisen kirjaimellisesti nuolemaan persettäsi.

Mies

Vierailija
24/51 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tarkentaa deitti-ilmoitustasi kertomalla, millä vauhdilla ja sykealueilla naisten pitää pystyä juoksemaan. Miksi tyytyä pelkkään adjektiiviin "urheilullinen", kun voi asettaa deittikandidaatille tarkat numerorajat?

Vierailija
25/51 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheilullinen voi tarkoittaa juoksuharrastajaa tai sitten ei. Yleensä miehet tuntuvat ajattelevan että urheilullinen=laiha.

No yleensä urheilullinen ihminen näyttää siltä kuin se urheilisi, ei miltään sohvaperunalta

Vierailija
26/51 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kiiruhdit tänne jakamaan kaiken

No kun ap:lla mielikuvitus laukkaa mielikuvitusnaisesta.

Vierailija
27/51 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita deitti-ilmoitukseen suoraan että ensitreffeillä pidetään Cooperin testi: vain yli 3km pääsevät jatkoon. Kuinkakohan moni lähtee näille treffeille?

Vierailija
28/51 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-urheilullinen?

Vierailija
29/51 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon liikunnallinen nainen ja tämmösten takia en sitä mainosta tai mainitse ikinä kenellekään.

On se niin vaikeaa.

Sä siis pyysit naisen ihan juoksulenkille treffeille?

Vai menikö niin, että pyysit "lenkille" ja sun oli pakko alkaa lesoilemaan ja pätemään?

Tämä on paska provo. Luulis jo teidänkin jo se tajuavan

Vierailija
30/51 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urheilullinen voi tarkoittaa juoksuharrastajaa tai sitten ei. Yleensä miehet tuntuvat ajattelevan että urheilullinen=laiha.

No yleensä urheilullinen ihminen näyttää siltä kuin se urheilisi, ei miltään sohvaperunalta

Silloin kun kilpailin voimanostossa, en näyttänyt laihalta. Urheilin kyllä ihan tosissani, mutta en näyttänyt vaatteet päällä mitenkään sohvaperunasta poikkeavalta, vaikka tulokset oli hyviä. Nykyään olen kyllä ihan rehellinen sohvaperuna ja eksyn salille vain 2-4 kertaa viikossa.

Vierailija
31/51 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon liikunnallinen nainen ja tämmösten takia en sitä mainosta tai mainitse ikinä kenellekään.

On se niin vaikeaa.

Sä siis pyysit naisen ihan juoksulenkille treffeille?

Vai menikö niin, että pyysit "lenkille" ja sun oli pakko alkaa lesoilemaan ja pätemään?

Tämä on paska provo. Luulis jo teidänkin jo se tajuavan

Kyllä me tajutaan. Vastaillaan, koska se on huvittavaa (hetken).

Vierailija
32/51 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on noita toisinkin päin. Olen tästä johonkin ketjuun avautunutkin, mutta liikunnallista naista hakevat miehet ovat usein kaljamahaisia ja/tai laihaläskejä ja sanovat sentään suoraan jo viesteissä, että "hoidetaan vaan se liikunta vaakatasossa, en minä minnekään lenkille jaksa 😜"

Ilmeisesti siis tarkoittavat, että haluavat hoikan naisen, mutta itse ei jakseta lenkille...

Minä en kyllä ole ketään jauhottamassa juoksulenkeillä tai erätaitonokitteluilla, vaikka reippaan, aktiivisen ja luonnossa edes jotenkuten viihtyvän miehen halusinkin. 

Harrastan juoksua ja patikointia, voimatreeni kuvioissa puhtaasti luustoterveyden takia eli en tule mitään vaikuttavia henkkoht. parhaita varmaan koskaan nostelemaan. 

Mies taas on ollut intohimoinen, tavoitteellinen voimanostaja ja kehonrakennuksen harrastaja teinistä asti. Ei siis loisteta samoissa jutuissa mutta toki tuolla kunnolla ja reippaalla asenteella jaksaa minun kanssa retkeillä. 

Jos haluaa täysin samassa kunnossa olevan samassa lajissa niin laittaa sitten niin. 

Minulle riittää, että toinen on asenteeltaan aktiivinen, koska tiedän kokemuksesta, että etäännyn suhteessa jos minun kanssa ei ikinä lähdetä mihinkään tai toinen laiminlyö terveytensä ja purkaa sen minuun. 

Vierailija
33/51 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö taas kerran 😙

Vierailija
34/51 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita sinne että haet laihaa naista eikä urheilullista. Hormonitoiminta vaikuttaa miehillä niin, että lihakset kasvavat urheilusta suht nopeasti ja helposti. Naisilla ei ole yhtä paljon testoa, joten urheilu ei saa aikaan samaa vaikutusta. Jos tämä ei kelpaa, niin sinun täytyy varmaan alkaa deittailla miehiä.

Vierailija
35/51 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan se suoraan: Ap ei ole ikinä ollut treffeillä.

Vierailija
36/51 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksu ei välttämättä ollut naisen ykköslaji. Ei se ole minunkaan ja olen mies. Pystyn kyllä helposti nostamaan juoksukuntoanikin vaikka olen juoksijaksi liian painava. Se ei vaan lajina kiinnosta minua vaan on pakkopulla.

Vierailija
37/51 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kisaa oikean urheilijanaisen kanssa, niin tiedät ap mitä on hävitä 😄

Vierailija
38/51 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen BMI 19 ja hengästyn portaissa 🥲

Vierailija
39/51 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän harrastaa joogaa tmv.

Btw se pömpöttävä massu on naisen kohtu.

Upeaa, että voitit naisen juoksussa.. 

eikö kuitenkin kannattaisi ottaa joku kuuma bro juoksulenkille seuraavan kerran? Juosta niin kovaa, että on molemmilla paita ja pakarat märkänä..

Ei ole sitä ikävästi pömpöttävää kohtuakaan.

Vierailija
40/51 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Minusta urheilullinen ihminen kykenee esimerkiksi käymään kävelylenkillä. Ei käveleskelemässä 5km tunnissa vaan esim vaikka itse käyn 3 tunnin kävelyllä ja kävelen 6,3km/h. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi