Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suvi Tuuli Kataja kasvatti ”kuumat naisviikset”

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normalisoidaan myös kunnon puskat naisten kainaloissa 🥳

Etko sitten ole normalisoinut? Kumpi on normaalimpaa, niide kasvu vai että niitä nypitään pois?

Mieti sitä.

Vierailija
22/46 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellähän kasvaa paremmin viikset kuin meikäläisellä.

T. Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
24/46 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/46 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan ehdottomasti viikset!!! Kerpele kun ei kasva😳 todellakin haluaisin sukia viiksiäni! Kasvatin kainalokarvat jo vuosikymmen sitten mutta niistä oli pelkkää haittaa😡 viikset kelpaisi kyllä ois mahtavaa 💪👍

Mulla kasvaa pari säälittävää haiventa molemmin puolin. 

Vierailija
26/46 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästä karvojen poistosta on tehty niin iso juttu? Minä ajan karvat naamasta joka aamu ja sheivaan kainalot, rintakarvat, mahakarvat ja kaikki häpykarvatkin noin viikon välein. Karvattomana olo on vaan jotenkin siistimpi. Minä en tarvitse mitään risupartaa tai rintapuskaa ollakseni miehekäs.

M44

Vierailija
27/46 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se sattuu jos niitä karvoja pitää nyppiä naamasta sitä varten on keksitty Gilletten partahöylä.

t: Mies

Vierailija
28/46 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi kauniilta näytä mutta tyylinsä kullakin.

Toisaalta ei miestenkään kannataisi kasvattaa partaa jos se ei kasva kunnolla.

Vierailija
29/46 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Onko tuolla nuorella naisella joku sairaus, että naamakarvat kasvaa? Liikaa mieshormonia?

Joillakin toki voi olla hirutismia, pmos tai jotakin, mutta varsinkin tummilla naisilla poikkeuksetta kasvaa vähän reippaammin ja tummempaa karvaa vähän joka puolella, myös naamassa. 

Nimim se jolla ekana luokasta kasvoi teiniviikaet, N44

Niinpä, minäkin olen tummempaa sorttia ja hiukset ovat tummat, paksut ja taipuisat. 

Ja niin sitä karvaa kasvaa kaikkialla muuallakin kuin päässä. 
Jos olisin yhtä rohkea kuin Suvi-Tuuli antaisin viiksien kasvaa ja heittäisin muunkin sheivaamisen sikseen. 

Riesanani on myös varsin herkkä iho, joten karvojen ajeleminen ja nyppiminen ärsyttää ihoa. 

Ehkä pitäisi vaan antaa kasvaa ja samalla kasvattaa munasarjat, mitä se kenellekään kuuluu jos minulla on viikset ja säärikarvat ja muutakin pehkoa siinä välissä…

Vierailija
30/46 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
31/46 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, kuin Frida Kahlo! 
Tässä on tyyliä ja rohkeutta

Vierailija
32/46 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa tehdä karvoilleen mitä haluaa tai olla tekemättä. Niin naiset kuin miehetkin. Mutta pointti on se, että karvaisia naisia ei ihmeteltäisi tai yököteltäisi. Nykyään useimman asenne on se, että miehen kasvoissa saa olla karvoja, kun ne kerran siinä luonnostaan kasvaa, mutta naisen kasvoissa ei saa olla karvoja, vaikka ne siinä luonnostaan kasvaa.

Vierailija
33/46 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvapositiivinen olen, mutta itse ajan kainalot koska hiki haisee pahemmalle karvojen kanssa ja viiksiä nypin, koska koen ne rumiksi työtäni ajatellen. Niin ja sen verran lyhennän nurmikkoa ettei miehen tarvitse etsiä missä mikin paikka on. Sinänsä hyvä kun aiheesta puhutaan, koska onhan se jokseenkin absurdia miten paljon naiset muokkaa karvoitustaan vain jotta olisivat naisellisia. Naiseuttahan ei karvat vie pois vaan oletukset siitä millainen on oikea ja seksikäs nainen. 

Vierailija
34/46 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten ilmottautumaan kaikki, joiden mielestä nuo viikset ovat "kuumat".

En kyllä vähään aikaan muista nähneeni yhtä epäeroottista näkyä kuin tuo nainen amisviiksiensä kanssa. Yök. Todellisuudessa hyvin harvoille miehillekään sopii viikset, naisille nyt ei yhdellekään.

Joo, mutta jos ja kun ne kasvaa myös naisille, niin mitä sitten. En minä ainakaan ala miesten takia naamakarvojani nyppimään.

Vierailija
35/46 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa tehdä karvoilleen mitä haluaa tai olla tekemättä. Niin naiset kuin miehetkin. Mutta pointti on se, että karvaisia naisia ei ihmeteltäisi tai yököteltäisi. Nykyään useimman asenne on se, että miehen kasvoissa saa olla karvoja, kun ne kerran siinä luonnostaan kasvaa, mutta naisen kasvoissa ei saa olla karvoja, vaikka ne siinä luonnostaan kasvaa.

Tämä. Kukaan ei myöskään ällöttele miesten säärikarvoja, mutta naisten säärikarvat on hyi yök, vaikka molemmat on ihan yhtä luonnollisia.

Vierailija
36/46 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo asuisi meillä niin saisi valita minun ja noiden amisviiksiensä väliltä.

Vierailija
37/46 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä naiset, joiden karvoitus on tummaa ja vahvaa, niin montakohan vaivaa oikeasti hirsutismi, pcos tms., joka voi selittää miesmäisen karvanlaadun ja kasvun. Naisten vaivat vaan harvoin saa lääkärissäkään mitään painoarvoa.

Vierailija
38/46 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virossa tota näkee paljon, Suomessa harvemmin. 

Vierailija
39/46 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole vielä mitään. Milloin joku suomalainen kasvattaa kuuman naisparran?

https://en.wikipedia.org/wiki/Harnaam_Kaur

Vierailija
40/46 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä risuparta ja harvat viikset näyttävät epämiellyttäviltä miehenkin kasvoissa. Jokainen saa kuitenkin olla juuri sennäköinen kuin on. En ole itsekään mikään kaunotar enkä silti ole menossa kauneusleikkaukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän