Mikä on voimaeläin
Kommentit (8)
Kelttiläisen puuhoroskoopin mukaan voimaeläimeni on laiskiainen. Ei kannata edes yrittää...
Suojelushenki tai henkiopas.
Yhä useammalle se on mukana kulkeva lelu, mutta enemmin mä niitä katselen kuin ketunhäntä persiissä juoksevia olentoja.
Minäkin löysin voimaeläimeni pari päivää sitten. Sitten se villiintyi ja innostui liikaa, ja karkasi tuuletusikkunasta. Kehtaanko soittaa löytöeläinpalveluun, josko joku olisi saanut sen kiinni ja vienyt sinne?
https://kotiliesi.fi/hyvinvointi/mika-on-sinun-voimaelaimesi-tee-testi/
Tämän mukaan voimaeläimeni olisi: 🐇 ja eikun ostamaan pupu!
Olen luultavasti syönyt voimaeläimeni vahingossa. Se muistutti todella paljon makkaraa ja tein yksi päivä makkarakeittoa. Lopun arvaattekin... :/
Testasin nyt sitten asian jonkun lehden sivuilta ja testin mukaan voimaeläimeni olisi jänis. 😅 Miksi muka jänis olisi voimaeläimeni, kun kerran olen kiinnostunut peuroista niin kuin voimaeläinketjussa kerroin. Kyllä nämä voimaeläinjutut on ihan tuulesta temmattuja.
Vierailija kirjoitti:
Testasin nyt sitten asian jonkun lehden sivuilta ja testin mukaan voimaeläimeni olisi jänis. 😅 Miksi muka jänis olisi voimaeläimeni, kun kerran olen kiinnostunut peuroista niin kuin voimaeläinketjussa kerroin. Kyllä nämä voimaeläinjutut on ihan tuulesta temmattuja.
Ei ole. Ne puhdasta faktaa. kai sen nyt hölmömpikin ymmärtää.
Se on housuissa, nostaa aina päätään kun havaitsee upean näköisen naisen.