Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin kaupassa niin kassa ei ottanut rahaa kun yritin maksaa 5 sentin kolikoilla 30 euron ostoksia.

Vierailija
12.09.2026 |

Minulla on vain pieniä 4 ja 10 sentin kolikoita eikä tilillä rahaa ollenkaan. Olen kolikoita säästänyt pitkään. Kassa ei halunnut laskea niitä enkä voinut ostaa sitten ruokaa. En voi viedä tilille niitä kolikkoita koska kela vähentää tukia.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela vähentää 5 euroa kin jos laittaa tilille. Kela vähensi minulta kaksi kertaa veronpalautukset toimeentulotuesta. Valitus on tehty mutta siinä kestä ainakin puoli vuotta. Yritin selittää kelalle että osaako ne laskea plus laskuja. Tiliotteesta voi laskea tulot ja menot niin minulla ei ole liikaa tuloja.

Vierailija
42/44 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene, idiootti, lähimmälle talletusottoautomaatille ja tallenna kolikot tilillesi! Maksa sitten kortilla tai vaikka perään nosta rahat seteleinä ulos tililtäsi.

https://otto.fi/missa-talletus/

Opettele itse idiootti lukemaan aloitus. Ap kertoi syyn miksei kannata tallettaa,

Ai, tukipetos on jotenkin kannattava juttu? Siihen hän syyllistyy kun pimittää kelalta rahojaan käteisenä.

🤣🤣🤣🤣🤣

Ja kun taidat vielä olla ihan tosissasi 🤣🤣🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kävin kaupassa ja ostosteni hinta oli yhteensä 37,55€ Kun yritin maksaa tasarahan 37,55 euron setelillä kassatyttö syytti minua rahanväärentäjäksi ja soitti poliisit. Onnistuin kuitenkin pakenemaan kun juoksin pullonpalautusautomaatin läpi ja hyppäsin ulos pullonpalautushuoneen kattoikkunan kautta. Sitten kuljin pois paikalta kristallimetsän läpi ja nyt olen tässä.

Oliko vähän wow experience?

Aatos lentää, sie et?

Vierailija
44/44 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on S-pankin tili, voit käydä tallettamassa nuo kolikot tilille. Ei luukulla vaan esim Prismassa on automaatti, johon kaadat kolikot. Kupongin viet virkailijalle ja niin ne ovat käytössä.

Ap on sanonut, ettei voi laittaa tilille kun Kela näkisi rahat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi