Katastrofi- käyttäytyminen
Katsoin pari dokkaria katriinan ja tsunamin selviytyjistä. Mikä ero: jenkeissä kun ei haluttu ketään auttaa, minä, minä, minä.
Thaimaa: koitetaan kaikkia auttaa hinnalla millä hyvänsä.
Mitenhän Suomessa menis jonkun katastrofin iskiessä?
Kommentit (6)
Mä näin instassa kuvan poliisi-naisesta joka oli päässyt jo ulos WTC:stä mutta meni vielä takaisin pelastaakseen muita eikä enää päässyt ulos
Vierailija kirjoitti:
Osa lähtee karkuun. Osa ryhtyy auttamaan. Osa lamaantuu täysin katatoniseen tilaan. Osa ryöstää vainajilta kaiken. Osa somettaa ja ottaa kuvia. Osa valittaa vauva-palstalla, että väärin toimittu.
Listastasi unohtui vain vauva-palstalta kysyminen: Mitä tehdä kun iski tällainen katastrofi?
Tunge perseesees analyysit katastrofi ajattelusta. Voin kertoa sulle tapauksen, missä yksi oli muka tuollaiseen ajatteluun taipuvainen ja Buhahaa Totuus oli että hänelle oli ihan oikeasti tehty kaikkea järkyttävää jooa rikoksia eli melkoisia katastrofeja oli ollut oikeastikin .
Raukkamaista!!!
Vierailija kirjoitti:
Tunge perseesees analyysit katastrofi ajattelusta. Voin kertoa sulle tapauksen, missä yksi oli muka tuollaiseen ajatteluun taipuvainen ja Buhahaa Totuus oli että hänelle oli ihan oikeasti tehty kaikkea järkyttävää jooa rikoksia eli melkoisia katastrofeja oli ollut oikeastikin .
Raukkamaista!!!
Aloituksessa ei puhuta katastrofiajattelusta vaan katastrofien jälkeen käyttäytymisestä. Luepa nyt edes aloitusteksti.
Palstan perusteella luultavasti tulisi suuri muuttoliike Ruotsiin ja muualle, jotta oma perse pelastuisi, eikä tarvisi auttaa ketään.
Osa lähtee karkuun. Osa ryhtyy auttamaan. Osa lamaantuu täysin katatoniseen tilaan. Osa ryöstää vainajilta kaiken. Osa somettaa ja ottaa kuvia. Osa valittaa vauva-palstalla, että väärin toimittu.