Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tukea nuorta?

Vierailija
02.10.2008 |

Olen eronnut vanhempien lasteni (17v ja 18v) isästä 10v sitten. Emme ole viimeiseen 5v puhuneet kertaakaan, isän ja nuorison tapaamiset he ovat sopineet keskenään. Emme nuorten kanssa paljon heidän isästään puhu, minulla ei ole hänestä mitään hyvää sanottavaa siksi olen valinnut linjan, että en kysele tai kommentoi. Ajasta jolloin olimme onnellinen nuori perhe ja lapset pieniä eli ajasta jota lapset eivät muista kerron kyllä, sillä siitä minulla on positiivista kerrottavaa myös heidän isästään.

Nyt vanhempi nuorista kertoi, että heidän isänsä sairastaa syöpää, en tiedä mikä on ennuste. Miehen tuntien voi kyse olla vaikka rasvapatista sormessa, mutta haluaa huomiota. Toisaalta voi olla myös vakavakin sairaus, ties vaikka mies olisi kasvanut aikuiseksi viimeisen kymmenen vuoden aikana.

Miten ihmeessä voin olla tukena nuorille, jotka tuntuvat ottavan asian todella raskaasti? Oma ensimmäinen ajatus kun oli, se on oikein sille paskiaiselle, sitä en sentään ääneen sanonut ja hävettää kyllä koko ajatus. Kyse on kuitenkin lapsilleni rakkaasta isästä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoito on tehokasta, leikkaukseen pääsee heti, seuranta on säännöllistä. -aloita noilla, ja ota selvää miten asia on.

Vierailija
2/3 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes tämän kerran ja tiedustella, mikä tilanne on? Pystyt sitten olemaan paremmin ajan tasalla lasten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita exällesi tämän kerran. Teethän sen lastesi takia, jotta voit heitä paremmin tukea. jos kyseessä on samanlainen tilanne kuin lähisukulaisellani, jolle annettiin kaksi viikkoa sitten 6kk elinaikaa, niin se on niin julma tuomio, ettei pahempaa voi ollakaan. Jos et ottaisi yhteyttä, niin luultavasti se jäisi sinua kaivelemaan tulevaisuudessa kovastikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi