Olen 65v nainen, kysy jotain jos haluat
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Mikset vastaa kysymykseen alkoholista?
Meni ohi ja kun huomasin niin vastasin 🍷🍺🍸
Kadutko jotain, mitä teit nuorena?
Vierailija kirjoitti:
Tai sitä, että et tehnyt jotain joskus vuosikymmeniä sitten?
Ja onko sinulla jokin neuvo niille, Kotka ovat nyt jossain 15 ja 30 ikävuoden välissä?
Vierailija kirjoitti:
Olin liian kiltti kotihiiri!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitä, että et tehnyt jotain joskus vuosikymmeniä sitten?
Olisin voinut elää enkä vain opiskella ja sitten tehdä töitä. Siis opiskelu ja työ ovat ehdottoman tärkeitä, mutta olisi voinut enemmän pitää hauskaa, harrastaa ja vaikkapa matkustella.
Vierailija kirjoitti:
Ja onko sinulla jokin neuvo niille, Kotka ovat nyt jossain 15 ja 30 ikävuoden välissä?
Nauttikaa elämästänne, pitäkää itsetunto hyvänä ja ihan oikeasti jaksakaa opiskella jotta saatte hyvän ammatin ja toimeentulon. Tätimäistä joo, mutta silti. Niin, ja perse ylös penkistä, nenä kännykästä ja ulkoilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu olla vanha?
En minä ole vanha. Mielestäsi ehkä joo, mutta omasta mielestäni olen nyt parhaimmillani jos naamaa ei lasketa. Hyvältä elämä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Onko omat hampaat?
Tyhmä kysymys vaikka olisi tekarit niin kyllä ne olisivat omat, onko sulla oma auto?
Vierailija kirjoitti:
Onko toosa kuiva?
Ei se kastunutkaan ole. Sisälle ei sada, enkä ole sen päälle edes kahvia läikyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko omat hampaat?
Tyhmä kysymys vaikka olisi tekarit niin kyllä ne olisivat omat, onko sulla oma auto?
Ajan varastetulla 😄 Eiku..
Vierailija kirjoitti:
Oletko käynyt lukion?
Kyllä ja ja ylioppilaaksikin pääsin.
Haisooko etupylly pyypyy, hyhhyh pahalle?
Vierailija kirjoitti:
Haisooko etupylly pyypyy, hyhhyh pahalle?
Etupylly? Ai semmoinenkin on 😂 Kumarru ja haistele jos kiinnostaa 🙄
Kyllä ja hän rakastaa minua tai ainakin niin viimeksi puhelimessa väitti. Toivottavasti ei valehdellut.