S-Market ja Taneli Mäkelä
Miksi S-Market yrittää olla ruokakauppa, sieltähän ei saa oikeastaan yhtään mitään. Kyseessä ei ole tosiaankaan mikään Cittari tai Prisma.
LIDLinkin valikoima on isompi, kuin S-Marketin.
Kommentit (26)
Asiakasomistajana en pidä siitä, että rahojamme tuhlataan Taneli Mäkelän eläkekassaan.
Sain satiaiset, nuo jalkovälin pikku tiaiset.
Onneksi hän söi vasullisen paskaa ja tukehtui pieruunsa.
S-marketeja on eri kokoisia, erilaisin valikoimin. Minun lähiässästä saa ruoan lisäksi kodintavaraa, vaatteita ja vaikka mitä. Toki se on Suomen suurin S-market, mutta silti. Lidlit ovat aivan paskoja, samoin paikallinen (poikkeuksellisen paska) CM.
Eihän siellä ruokaa myydäkään vaan kosintaa, Emppu- nallen synttäreitä, kiitosta talkooporukalle jne.
Boikotoin kunnes ne ärsyttävät mainokset loppuu.
Ei sun ole siellä pakko käydä jos valikoima ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Boikotoin kunnes ne ärsyttävät mainokset loppuu.
Ei niitä ole pakko katsoa, vaihda kanavaa.
Taneli Mäkelän näyttelijänurasta tullaan muistamaan vain S-mainokset.
Vierailija kirjoitti:
Miltäs se teidän kesä maistuu?
Hyi että inhottaa se huru-ukko telkkarissa joka rääpii turpaansa tolla mainoksella.
Vierailija kirjoitti:
Vasulliselta paskaa.
K-kapinakampanja lietsoo K-Seppoa.
Plop plop pop!
"Juupatijuu. Kaaarkkkipäivä." Mummonuotilla.
Taneli Mäkelä on todella huono näyttelijä
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä anjovikselta, en ole käynyt viikkoon suihkussa
Vierailija kirjoitti:
Taneli Mäkelä on todella huono näyttelijä
Jopa lähes yhtä huono kuin Esko Kovero
Miksi se nuolaisee sormiaan siinä kohtaa kun pitää pesismailaa rikkoutuneen ikkunan vieressä? Sormien nuoleminen ruokailun yhteydessä ei kuulu hyviin ruokatapoihin eli etikettiin.
Vierailija kirjoitti:
S-marketeja on eri kokoisia, erilaisin valikoimin. Minun lähiässästä saa ruoan lisäksi kodintavaraa, vaatteita ja vaikka mitä. Toki se on Suomen suurin S-market, mutta silti. Lidlit ovat aivan paskoja, samoin paikallinen (poikkeuksellisen paska) CM.
Hei vain, naapuri! Minäkin olen oikein tyytyväinen, valikoima on hyvä. Harvoin tarvitsee lähteä muualle ostoksille.