Minttu: "Onhan se totta, että seksi myy. Ihailen poptähtiä, joilla on mahtava look, hieno meikki ja upea vartalo"
Minttu Suosta tuli laulaja, vaikka hän näki jo lapsena, kuinka rankkaa on julkisuus | HS.fi
Hesarissa Lauri Tähkän tytär kertoo "urastaan" ja seksikkäästä pukeutumisestaan.
Hassua, kun Minttu ei tajua, miten isänsä elämä on häneen vaikuttanut. Mintun ollessa lapsi, äiti huolehti muksuista Laurin tehdessä uraa. Lauri petti ex-vaimoaan ja ex jätti lapset Laurin vastuulle (ihan oikein, ex oli huolehtinut lapsista uhraten oman elämänsä). Lauri kasvatti lapset liiankin rennosti, naistenlehdessä mainostettiin aikanaan, miten teinit saivat dokata kaveriensa kanssa perheen kotona. Nyt aikuisena Minttu keikistelee vähissä vaatteissa huomiota hakien ja pitää sitä ihan normaalina. Todellisuudessa tuo johtuu rikkonaisesta perhetaustasta, yrittää yhä hakea huomiota ja turvallisia rajoja, jota jäi lapsena vaille.
Säälittää, miten nuori nainen on noin hukassa itsensä kanssa. Kannattaisi mennä terapiaan käymään läpi lapsuudentraumansa.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, että HS on tehnyt tästä tyrkystä parin sivun jutun.
Pitää sitä myyntiä jollakin yrittää edistää.
Mua surettaa alle nelikymppisenä naisena tosi paljon nämä mintut ja olgat. Oman nuoruuteni jälkeen on tehty ihan valtavasti töitä naisten aseman parantamiseen, myös täällä Suomessa. Että nainen voisi olla koulutettu, viisas, lahjakas ja osaava. Että naiset saisivat parempaa palkkaa ja naisiin kohdistuvista epäkohdista päästäisiin eroon. Eikä keskityttäisi siihen, että nainen on hoikka, kaunis ja miesten mieleen.
Ja mitä sitten tapahtuu? Nuoret naiset tulevat voimaantumaan puolialasti takalistoaan ketkuttamalla, kun se on heistä niin chic. Eivät käsitä, että pakittavat suoraan 20 vuotta taaksepäin aikaan, jolloin naisessa merkitsi vain ulkonäkö. Paljon mieluummin minä seuraisin lahjakkaan nuoren psykologin tai leipurin uraa kuin tällaista.
Kyllähän nuo bodyihin pukeutuneet hoikat laulajat on kivoja katsella? Taylor Swift, Minttu yms.
No ihme. Kahelin isän tytär ei voi muuta olla kuin kaheli itsekin.
Seuraavaa oliviaorasta Mintusta odotellessa. 👍
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia haastatteluja ei pitäisi nyt julkaista..
Mediassa kaikki itkevät parhaillaan nykyisten nuoren naisten pinnallista maailmaa, jossa ajaudutaan kosmeettinen parantelun pariin ja kuitenkin medialla itsellään on Suomessa suunnaton vastuu kauneuskirurgian, botoxin ja täyteaineiden normalisoinnista. Media on täynnä leikeltyjä muijia ja juttuja ”Merkkuli 28 on käyttänyt botoxia jo 13 vuotta ja rakastaa sitä”.
Ja poikkeuksetta kirjoittajana nuori kauneustoimittaja. He(kin) saavat kaikella todennäköisyydellä klinikoilta etuja tehdessään noita juttua.
Kyllä! Olet aivan oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nuo bodyihin pukeutuneet hoikat laulajat on kivoja katsella? Taylor Swift, Minttu yms.
Eikö laulajaa olisi tarkoitus kuunnella eikä katsella?
Vierailija kirjoitti:
Hirveän pinnallista, kun kolmeakymppiä lähestyvä nainen ihannoi kaunista kroppaa, meikkiä ja pukeutumista. Nimimerkillä itse tuossa iässä olin valmistunut yliopistosta, olin tiiviisti työelämässä ja idolini olivat viisaita, koulutettuja ja yhteiskunnallisesti merkittäviä asioita tehneitä naisia.
Olit rumilus jo silloin.
Useimmat näyttäis musta paljon paremmalta vähän enemmän vaatteita päällään.
Vierailija kirjoitti:
Hirveän pinnallista, kun kolmeakymppiä lähestyvä nainen ihannoi kaunista kroppaa, meikkiä ja pukeutumista. Nimimerkillä itse tuossa iässä olin valmistunut yliopistosta, olin tiiviisti työelämässä ja idolini olivat viisaita, koulutettuja ja yhteiskunnallisesti merkittäviä asioita tehneitä naisia.
😂😂😂😂😂😂😂😂
Nyt kyllä!!
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
"HUOMIOIKAA MUT"
Itsekehu haissoo 😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
No, musta kyllä olisi paljon kivempi katsella heitä muissa vaatteissa.
Body on kauhea vastekappale. Ei se näytä hyvältä, vaikka sulla olisi kuinka täydellinen kroppa. Uimspuku ja saappaat. Järkyttävää estetiikaa musta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit rumilus jo silloin.
Olin petite ja minulla oli iso pylly ja tissit ja sexyt kasvot ilman meikkiä... Yhä näin on ;)
Vierailija kirjoitti:
Vau, oletpa erinomainen. Lähetän sinulle mitalin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse, synnyin jo mitali kaulassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monelle sadalletuhannelle naiselle joudut lähettämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä on moneen junaan. Todella hyvin itsetunto-ongelmilta ja ulkonäkökeskeisyydeltä tyttöjä ja nuoria naisia suojaakin älykkyys ja kotoa saatu kasvatus: onko naisen tehtävä näyttää nätiltä ja onko sille ylipäätään mitään tarvetta?
Vanhemmat voivat myös estää tyttöjen joutumisen somen julmaan maailmaan liian aikaisin ja opettaa lapsilleen miten vääristynyt se on filttereineen.Eiköhän tässä isä ole opettanut huonot arvot. Eikä Minttu edes paheksu isänsä tekoa, josta isä sai tuomion pari vuotta sitten.
Siis mikä tämä teko oli??
Minttu Puo esittää takamustaan, sieltä reiästäkö lauluääni kulkeekin.
( Puo on Lauri Tähkän kotiseudulla takapuoli, tämähän onkin hauska! Ota Minttu artistinimeksi Minttu Puo)
Mitäköhän tämä Minttu-pimu aikoo tehdä noin 20 vuoden jälkeen? Vieläkö myy itseään vähillä vaatteilla?
Seksi myy, kuka on yllättynyt? Suomessa ei ole kyllä vaaraa siitä että naiset alkavat panostamaan liikaa ulkonäköönsä ja unohtavat JÄRJEN, katsokaapa katukuvaa. Eikä niillä rähjäisillä hiirulaisillakaan ole yleensä yhtään enempää järkeä tai älyä, kettu, pihlajanmarjat jne.
Sitä paitsi millään vähänkään rahakkaammalla alalla ei voi olla oikeasti tyhmä tai tulee kusetetuksi ja hyväksikäytetyksi. Kepeän seksikäs ulkomuoto on osa artistin imagoa ja jos sitä ei osaa erottaa itse ihmisestä niin täytyy olla, tuota, vähän tyhmä 😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pinnallista on objektiivisessa havainnossa, että seksi myy, ja että eräät osaavat tämän myyntikanavan käytön erityisen hyvin?
Säälittävää, että nainen joutuu tuolla tavalla myymään kroppaansa. Mutta kun ei laulutaito riitä, niin pakko on jotain yrittää.
Naiset kautta aikojen tehnyt tätä. Rahaa miesten huomion kautta. Eikö tämä kirjoittanut smoke on the waterin?
Tämä. Jos Minttu olisi ollut nobody jostain Pieksämäeltä 200 instaseuraajalla, ei olisi sopimusta saanut.
Aina jaksaa hämmentää nämä eri alojen nepobabyt, jotka kuvittelevat, että ovat todella ansainneet kaiken omalla työllään. Todellisuudessa kukaan ei olisi ollut heistä kiinnostunut ilman kuuluisaa vanhempaa.