Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riittääkö kolmen päivän Selexid-kuuri virtsatietulehdukseen?!!

Vierailija
02.10.2008 |

Mulla on virtsatietulehdus. On ollut useamman kerran elämässäni. Lääkäri määräsi viiden päivän selexid-kuurin, mutta netistä luin, että yleinen käytäntö on (ja riittävä) että määrätään kolmeksi päiväksi..

Syy, miksi haluaisin lyhentää kuuriani on se, että mulla on vatsavaivaa tosta antibiootista.. ilmaa mahassa ja vatsa kipeä. Lisäksi, mitä pidemmän kuurin syön, sen varmammin mulla on myös hiivatulehdus!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/9 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että haen huomenna karpalomehua vielä lisäksi ja yritän muutenkin juoda mahdollisimman paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kellään mitään muistikuvaa? Tehoaako ne kolmen päivän kuurit teillä YLEENSÄ?

Vierailija
4/9 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nyt ollut useamman kerran virtsatietulehdus, ja kerran taisin saada tuota samaa lääkettä. Jokainen kuuri on ollut 5 päivää kestävä, eikä ole aina edes auttanut, vaan vaiva on uusinut viikon sisällä kuurin loppumisesta :(

Nyt onkin sitten estolääkitys, oireet tuntuvat pysyvän kurissa mutta olo ei vieläkään ole silti normaali :(

Vierailija
5/9 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karpalomehua ja muita nesteitä reilusti sekä viikon Burana kuuri sillä lähti.

Vierailija
6/9 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe josta ei koskaan keskustella, onko liian tabu vbai mikä? On miehen raivo, mies saa raivareita kaikista asioista, käytös on aika hurjaa, myös lasten nähden. Tällaisia miehiä olen nähnyt vain ja ainoastaan, joten se on yleinen ongelma kodeissa. Olin 19 kun ensimmäinen mieheni käyttäytyi kuin hullu, asuimme vuoden yhdessä. Seuraava mieheni samoin, tämän kanssa sain tyttären, olimme naimisissa ja erosimme kun tytär oli 4 vuotias. Tämä oli väkivaltainen myös, siitä saakka kun olin viimeisilläni raskaana, sitten ku imetin tytärtä tämä tuli mottailemaan minua päähän ja olkapäähän, heitteli minua pitkin seiniä, tuli kimpuun vaikka tytär oli sylissäni. Seuraavan mieheni kanssa sain 2 poikaa, tämä oli henkisesti todella rankka, selkeä psykopaatti. Nykyinen on yhtä paha, raivoaa kuin hullu koko ajan. Miehissä on paljon vialla. Miten me naiset lastemme kanssa voidaan ikinä pärjätä miessukupuolen kanssa, kun kaikki on täysin mahdotonta? Olen sitä mieltä, että minussa ei ole vika ollut, en ole antanut aihetta tuollaiseen käytökseen, vaan tuollainen käytös on miessukupuolella "verissä".

Vierailija
7/9 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on virtsatietulehdus. On ollut useamman kerran elämässäni. Lääkäri määräsi viiden päivän selexid-kuurin, mutta netistä luin, että yleinen käytäntö on (ja riittävä) että määrätään kolmeksi päiväksi..

Syy, miksi haluaisin lyhentää kuuriani on se, että mulla on vatsavaivaa tosta antibiootista.. ilmaa mahassa ja vatsa kipeä. Lisäksi, mitä pidemmän kuurin syön, sen varmammin mulla on myös hiivatulehdus!

Ei saa lopettaa. Oireet usein loppuvat heti kuurin alettua, mutta se ei tarkoita sitä, että olisi vielä infektio lähtenyt pois. Usein tämä tarkoittaa sitä, että jonkin ajan alettua oireilee uudelleen.

Vierailija
8/9 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karpalomehua ja muita nesteitä reilusti sekä viikon Burana kuuri sillä lähti.

Oliko ihan lääkärin/hoitajan toteama infektio, vai itse todettu? Omahoito-ohjeita ei saisi koskaan toiselle esimerkiksi antaa. Siinä kun tarpeeksi odottelee, etenee infektio munuaisiin ja sitten se onkin sairaalassa oloa. Esim. minulla kuurista huolimatta kolmasti uusi infektio ja vasta viimeisellä antibiootin vaihdolla tokeni. Tyttärellä muuten oireeton tulehdus, nosti vain kovan kuumeen. Infektio oli edennyt munuaisiin ja kahdesti joutui sairaalaan suonensisäiseen antibioottihoitoon.

Vierailija
9/9 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt nyt sen kuurin, minkä lääkäri määräsi. Viiden päivän kuuri on ihan normaali. Eiköhän lääkäri tiedä enemmän kuin sinä tai me täällä.