Lue keskustelun säännöt.
Te, joiden lapset puolipäivähoidossa
29.05.2007 |
Kuinka tarkkoja hoitajat ovat tosta tuntimäärästä? Voiko jonakin päivänä olla pari tuntia ja jonakin vaikka 5 tai 6h, entä vapaat kesken viikkoa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä ei ainakaan lasketa muuta kuin, että lapsen viikkotuntimäärä on korkeintaan 25 h, silloinkin keskimäärin laskettuna kahdenlta peräkkäiseltä hoitoviikolta. Poissaoloista pitää ilmoittaan, samoin kuin siitä tuleeko aamupalalle jne.