Mistä ujo mies löytää naisia?
Olen 25v ujo mies ja en ole seurustellut koskaan. Baareissa en uskalla mennä juttelemaan naisille, Tinderiä olen kokeillut, mutta osumia tuli vähän ja treffejä ei ollenkaan. Minulla on muutama naispuolinen ystävä, jotka ovat joskus sanoneet, että joku nainen saa minusta vielä hyvän miehen itselleen. Pitäisi vaan jossain pystyä tapaamaan tämä nainen, mutta missä?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Sinun tulevaisuutesi on kaunis poikarakkaus. Tunnet eläväsi kun rakkauden julma smeisseli soutaa peppulissasi ja huudat hiii.
Ennemminkin köysi ja painovoima, mutta niin luonto korjaa jämä miehet pois.
Tutustut niitten sun naispuolisten ystävien kautta.
Vierailija kirjoitti:
Newsflash: naiset ja miehet on molemmat ihmisiä. Turha käyttäytyä kuin pitäisi yksin rakentaa raketti ja lentää kuuhun. Ei ole kyse mistään noin dramaattisesta. Miten ihmisiä nyt yleensä lähestytään? Puhumalla ihmiselle, olemalla kiinnostunut, olemalla normaali. Ei tarvita mitään youtuben kikkakolmosia, joilla saa "petkutettua pahaa aavistamattomalta naiseläimeltä puhelinnumeron".
Mikä nyt sitten kenelläkin toimii. Ihan sama, jos ottaa youtubesta vinkkejä, jne., kunhan muistaa sitten ice breakerin jälkeen olla oma itsensä, eikä yritä olla joku ekstrovertti tubettaja.
Vierailija kirjoitti:
Tässä piilee pieni ongelma, jonka jotkut ylempänä toivatkin esiin. Nämä ystävänaiset pitävät ap:tä mukavana turvallisena miehenä, joka ei kuitenkaan herätä heissä minkään sortin seksuaalista kiinnostusta. Eli eivät myös suosittele ystävilleen.
Sinulla on naispuolisia ystäviä, mutta ruikutat ujoudesta naisten suhteen...??? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulle yksi riitä?
Eihän naisillekaan riitä yksi mies.
Kurkista kenkäkaappiin ja sängyn alle. Ulos kämpästäsihän sä et pääse joten siinä sun vaihtoehdot suunnilleen ovat.
Ujous tuossa mittakaavassa on vastenmielistä ja vaikuttaa perverssiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun tulevaisuutesi on kaunis poikarakkaus. Tunnet eläväsi kun rakkauden julma smeisseli soutaa peppulissasi ja huudat hiii.
Uskotko varauksttomastii ja oikeasti, että homoseksuaalin on helpompi löytää kumppani kuin heteron?
homo kuksii aina jos toinen vaan on homo, salamerkeistä tunnistavat toisensa ja kuksimaan !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotko varauksttomastii ja oikeasti, että homoseksuaalin on helpompi löytää kumppani kuin heteron?
Enköhän naisena tiedä nämä jutut paremmin kuin sinä inkeli.
"Sitten eräänä päivänä töistä kotiin lenkkeillessäni eräällä opiskelijanaisella oli pyörästä ketjut pudonneet. Ihmisiä käveli ohi ja minä menin kysymään, että tarviiko apua. Laitoin ketjut paikoilleen ja tyttö halusi tarjota kiitokseksi minulle kahvit läheiselle Hesburgerilla. Siinä ketjuja korjatessa juttu alkoi sujua kuin luonnostaan, koska en miettinyt tilannetta sen enempää, enkä varsinkaan siitä näkökulmasta, että yrittäisin iskeä häntä. "
Mukava tarina. Tilaisuuteen kannattaa aina tarttua kun sellainen tulee eteen.
Itse olen näin vanhempana ja jo jotain kokeneena tajunnut että kuljin aikanani vaikka kuinka monta kertaa hyvän tilaisuuden ohi kun en niihin tajunnut tarttua. Ja sitten ihmettelin kun ketään ei koskaan löytynyt. Vaikka tosiaan niitä olisi ollut vaikka kuinka jos vain tajuaa.
Ja senkin muistan kun pähkäilin pääni sisällä että uskallanko mennä juttelemaan sille naiselle joka tuntuu minua katselevan vähän väliä. Monta kertaa meinasi sisäinen ääni kertoa miten paljon helpompi olisi vain olla menemättä. Mutta menin silti ja siitä lähti oma parisuhde sitten liikkeelle. Kun näki että nyt on tilaisuus ja käytti sen.
"Tässä piilee pieni ongelma, jonka jotkut ylempänä toivatkin esiin. Nämä ystävänaiset pitävät ap:tä mukavana turvallisena miehenä, joka ei kuitenkaan herätä heissä minkään sortin seksuaalista kiinnostusta. Eli eivät myös suosittele ystävilleen."
Naiset suosittelevat ystävilleen nimenomaan niitä miehiä joista eivät itse ole kiinnostuneita romanttisessa mielessä. Ei kai kukaan halua toiselle antaa sitä jota itsekin haluaisi?
Seurakuntakodista voi löytää kivaa naisseuraa ;)
Pyydä ystäviäsi tutustuttanaan sinut heidän sinkuille kavereille
"Ikävä kyllä näin. Nainen näkee silloin miehessä ns. turvallisen kaverin, jonka kanssa voi viettää aikaa, mutta joka ei kiinnosta lainaan seurustelu- tai seksimielessä."
Ykkössyy siihen miksi nainen näkee miehessä turvallisen kaverin on se että mies käyttäytyy kuin turvallinen kaveri. Ujojen ja kokemattomien miesten helmasynti on juuri se että he ovat naisten seurassa kuin kaverit, eivät kuten sellaiset miehet jotka haluavat enemmän.
Enkä nyt sano että miehen pitäisi olla joku iskurepliikkejä suoltava pelimies. Päinvastoin, kohteliaisuus ja mukavuus on useimmiten pelkkää plussaa. Mutta jos olet naisesta kiinnostunut, se pitää kyllä saada näytettyä aika pian tai muuten valuu vääjäämättä kaverisektorille. Se miten ujo tai kömpelö aloite tahansa pitää vain saada puristettua esiin aika pian jotta se nainen ei jää epätietoiseksi että oletko kiinnostunut. Ei ole kerta tai toinekaan kun olen jäänyt aivan epätietoiseksi että pyöriikö joku mies kanssani todellisesta kiinnostuksesta vai vain kaverina. Ovat toisaalta kuin vähän kiinnostaisi mutta ikinä ei tule mitään aloitetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä piilee pieni ongelma, jonka jotkut ylempänä toivatkin esiin. Nämä ystävänaiset pitävät ap:tä mukavana turvallisena miehenä, joka ei kuitenkaan herätä heissä minkään sortin seksuaalista kiinnostusta. Eli eivät myös suosittele ystävilleen.
Näin se oikeassa elämässä menee, valitettavasti.
Itse lopetin naisten seurassa pyörimisen suurimmaksi osaksi kun ei jaksanut kuunnella samoja lauseita uudestaan. Tottakai vieläkin juttelen naisille silloin tällöin.