Mistä ujo mies löytää naisia?
Olen 25v ujo mies ja en ole seurustellut koskaan. Baareissa en uskalla mennä juttelemaan naisille, Tinderiä olen kokeillut, mutta osumia tuli vähän ja treffejä ei ollenkaan. Minulla on muutama naispuolinen ystävä, jotka ovat joskus sanoneet, että joku nainen saa minusta vielä hyvän miehen itselleen. Pitäisi vaan jossain pystyä tapaamaan tämä nainen, mutta missä?
Kommentit (52)
Viet puhelimen pukkariin äänittämään ja kuulet totuuden, sitten tiedät mitkä asiat sinun pitää itsessäsi korjata/muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Viet puhelimen pukkariin äänittämään ja kuulet totuuden, sitten tiedät mitkä asiat sinun pitää itsessäsi korjata/muuttaa.
Tää kyllä toimii mutta nämä ovat näitä jännisten kikkoja.
"Näin se oikeassa elämässä menee, valitettavasti."
Lopeta olemasta se turvallinen mies ja tee aloite. Niin niitä naisia saa.
Kavereiksi naisille jäävät pyörimään homot ja ne miehet jotka eivät tee aloitteita.
"Tää kyllä toimii mutta nämä ovat näitä jännisten kikkoja."
Jännisten kikat vaativat aina pokkaa ja hyvää itsetuntoa. Niitä on turha yrittäää opettaa jännityksestä tärisevälle ujolle miehelle.
"Lopeta olemasta se turvallinen mies ja tee aloite. Niin niitä naisia saa."
Juuri näin. En ole koskaan ymmärtänyt mistä osa miehistä kuvittelee sen suhteen oikein alkavan kun mitään edes aloitteen tapaista ei saada aikaan. Katsellaan kaukaa kaihoisasti ja seurassa ollaan kuin oltaisiin vain hyviä kavereita.
Ja joo, on varmaan epäreilua että miehen odotetaan se aloite tekevän. Niin se maailma ja pariutumiskulttuuri vain nyt toimii eikä se muutu sillä että sitä pitää epäreiluna. Voit toki jäädä odottamaan sitä poikkeuksellista naista joka iskee sinut mutta valitettavasti se on aika epätodennäköistä.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. En ole koskaan ymmärtänyt mistä osa miehistä kuvittelee sen suhteen oikein alkavan kun mitään edes aloitteen tapaista ei saada aikaan. Katsellaan kaukaa kaihoisasti ja seurassa ollaan kuin oltaisiin vain hyviä kavereita.
Ja joo, on varmaan epäreilua että miehen odotetaan se aloite tekevän. Niin se maailma ja pariutumiskulttuuri vain nyt toimii eikä se muutu sillä että sitä pitää epäreiluna. Voit toki jäädä odottamaan sitä poikkeuksellista naista joka iskee sinut mutta valitettavasti se on aika epätodennäköistä.
On. Itselläni tosin on ollut 4 tyttöystävää joista 3 teki aloitteen. Olen jutellut kuiten ainakin sen 100 eri naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvokin sukupuolten välillä on aina parasta kun siitä tasa-arvostaan voi ottaa ja valita vain ne osat ja palat jotka miellyttää itseä eniten. - Näinhän se tosiaan menee...
Itsekin olen ujo ja löytänyt miehiä netistä.
Ujojen on helpompaa tutustua netissä kirjoittelemalla, koska et kuitenkaan uskalla mennä kenellekään juttelemaan kasvotusten.
Konkarin neuvo on pysy erossa ja elä vapaana ja onnellisena.
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka sanoo." Joku nainen saa hyvän miehen sinusta" sanoo sen takia sen että sinä et olisi siitä naiseta kiinnostunut joka sen lauseen sanoo. Mutta ei halua olla töykeä ja latistaa.
Aloittaja toki kertoi, että tämä kommentti on hänen naispuolisten ystävien sanoma. Ystävät kommentoivat toisilleen tällaisia asioita, kun haluavat tukea ystäväänsä ja luoda luottamusta parisuhteen etsimisessä.
En ihan siis ymmärrä tämän kommentin pointtia. Ystävyyssuhteen perusta kun on erilainen kuin parisuhteen, eikä tarkoitus ole siten alkuunkaan hakea parisuhdetta omista ystävistä.
Mitä tarkoitat? Ujo/ujous on naisten perusluonteeseen kuuluva ominaisuus.
Kinkkuja on kaikkialla, he eivät hevillä antaudu tuntemattomalle miehelle, kannattaa liittyä johonkin jossa käydään oleskelemassa päivittäin, kuten iltakoulu. Olin tuossa iässä kielikursseilla, löysin sieltä monta kinkkua sivusuhteisiin.