Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hullujen jankutuspalsta

Vierailija
11.09.2026 |

100 kertaa samaa jankutusta Viiraako teillä päässä kun tälläistä helvetin pakkosyöttöä 

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan jankuttaa nimihullun ja pup kanssa, koska se helpottaa minua. Se helpottaa toisto-oireitani ja tuntuu todella iloiselta. Jankutetaan yhdessä. 💗

Et halua ! Ilmiantajat ei salli sitä että runkkaat täällä ja ne poistaa Sori siitä kultaseni :)

Minulla ei ole haluja ja olen nainen. Pidän vain ystävällisestä pupasta.

Voi kulta pieni, taas vastalet itsellesi, äänetkö käskevät?

Olet todella ilkeä, ehkä äänet ovat sinulla itselläsi. En ole syyllinen trolleihin, pidän siitä mistä pidän.

Vierailija
82/84 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoituksiin perustuva moderointi ei vain toimi keskustelupalstalla, ja todistamme kaikki tuota käytännössä. On ikävää, että se ajaa keskustelijat hermostumaan ja riitaantumaan keskenään, joutumaan sietämään jatkuvaa trollausta, spämmiä, herjauksia ja asiattomuuksia. Todellisuudessa vika on Sanoman, heidän nykyisen toimimattoman moderointikäytäntönsä.

Ylläpidon puute ! Siksihän tänne hullut psykooseissaan työntää paskaa kun tiedetään yleisesti ylläpidon puutteesta mikä muuten on LAITONTA !

Alapeukuttaja laittaa nyt samantien ylläpidon vastuuhenkilön yhteystiedot tähän ! Annas tulla vai onko siinä jotain ongelmaa ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan jankuttaa nimihullun ja pup kanssa, koska se helpottaa minua. Se helpottaa toisto-oireitani ja tuntuu todella iloiselta. Jankutetaan yhdessä. 💗

Et halua ! Ilmiantajat ei salli sitä että runkkaat täällä ja ne poistaa Sori siitä kultaseni :)

Minulla ei ole haluja ja olen nainen. Pidän vain ystävällisestä pupasta.

Voi kulta pieni, taas vastalet itsellesi, äänetkö käskevät?

Olet todella ilkeä, ehkä äänet ovat sinulla itselläsi. En ole syyllinen trolleihin, pidän siitä mistä pidän.

Voi sinua kehitysvammaista kun vastaankääntelysi ei nyt toimi ! Sinä ole juuri se syyllinen helvetin mielisairas paska 1

Vierailija
84/84 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan toivottaa avaajan tervetulleeksi tänne meidän hullujen ikiomaan keskustelufoorumiin.