Mistä haette seksiseuraa?
Sukupuolesta ja suuntautumisesta riippumatta, mistä haette seksiseuraa? Käyttekö baareissa vai käytättekö Tinderiä? Asia tuli itselleni ajankohtaiseksi, kun 15 vuoden suhde päättyi kesällä ja olen hieman pudonnut kärryiltä näissä asioissa. Tässä vaiheessa en ole hakemassa uutta parisuhdetta, vaan ihan hauskanpitoa. Tietäisi vaan, että mihin kannattaa suunnata näissä asioissa.
M40
Kommentit (5)
Jokainen mies tietää ettei naiset lähde seksiseuralaiseksi hakemalla/poimimalla. Eli, avauksen täytyy olla femakon häivesaastaa.
Älä nyt aikaan lähde niihin baareihin, joista hait seuraa (?) 15 vuotta sitten. Olet niihin liian vanha, opiskelijatytöt pitävät sinua setämiehenä. Jos ulkonäkösi on vähintäänkin ok, niin lähde kaupunkisi yöelämään ja nimen omaan niihin paikkoihin, joissa käy 30+ naisia. Sieltä löytyy sinkkuja, eronneita ja yh-äitejä, jotka eivät välttämättä hae kuin hauskanpitoa juuri sinä iltana. Ja jos ulkonäkösi on kohdillaan, niin profiili Tinderiin. Sieltä sitten valitsemaan. Jos on iskävatsaa kertynyt, niin nyt lenkkeilemään ja laitat itsesi kuntoon. Asiallisille ja mukaville miehille löytyy aina seuraa iästä riippumatta.
Minä saan seksiseuraa henkilöstä jonka kanssa olen naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Minä saan seksiseuraa henkilöstä jonka kanssa olen naimisissa.
Poikarakkaus on sitten ihanaa! Onko ihanaa, kun Hassainin iso tumma lemmenmeisseli soutaa pepussasi?
Ilohuoneistoista.