Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Latvalan tapaus tiivistetysti: 10 päivää liikaa oloa Suomessa, vaaditaan 3 vuotta ehdotonta vankeutta.

Vierailija
11.09.2026 |

Tässä vielä väännetään siitä, että onko matkustuspäivä suomipäivä vai ulukomaanpäivä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joillekin on ylivoimaisen vaikeaa käsittää, että yhteiskunnassa on säännöt ja lait. Säännöt on selkeämpiä, koska ne ovat ehdottomia. Laki on ympäripyöreä teksti, jonka tulkinalla lakimiehet rahastaa, ja ostaa pellepukujaan joissa esiintyvät sitten käräjäoikeudessa. Sääntöjä laatiessa, niihin pakostakin tulee jyrkkiä rajauksia, joiden kanssa vaan pitää osata elää. Pitää hyväksyä se, että kello 23:59 on eri asia, kuin kello 00:02. Normaalisti kehittynyt psyyke ja itsetunto ymmärtää tämän. 

Vierailija
22/22 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle vaadittiin myös 3 vuotta linnaa kun olin muka jättänyt maksamatta 300 000 euroa veroja vuosina 2007-2010. Tienasin sen 3 vuoden aikana vajaa 100000 euroa isäni firmassa. Verottaja väitti että olin tienannut joku miljoonan mutta mitään todisteita se ei löytänyt ja silti vaati minua vankilaan.  Syyttäjä ei koskaan sanonut miten se on laskenut että olen tienannut miljoonan rakennustöissä. Isälläni oli rakennusfirma. Vaadi valtiolta 100000 euron korvauksia haitanteosta ja valtio tuomittiin maksamaan 55000 euroa menetetyistä palkoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi