Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyykkään naisista, joilla uskovaisen arvot - siksi kukaan ei enää kelpaa

Vierailija
10.09.2026 |

Itse en ole enää kristitty, mutta monet niistä arvoista jääneet päälle. Ja aina vertaan naisia uskovaisiin eksiini. Olenkin ollut eron jälkeen jo 8 vuotta sinkkuna. Ilman yhden yön suhteitakaan tai seksiä. Ja tullut ajatus, että näin sen pitää ollakin: jos erotaan, niin uudelleen ei naida. Onneksi viihdyn yksinkin, ja minulla saattaakin olla se pelätty naimattomuuden armolahja. Jos siitä pääsisi, niin ihannekumppani olisi entinen uskova nainen, jolla kumminkin ne arvot. Käy uskovainenkin, mutta harvalle heistä kelpaa animistipakana. Mutta siltikin ongelmana olisi uudelleen naimattomuuden ihanne.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsi nainen ulkomailta. Siellä uskotaan vielä Jumalaan ja on esimerkiksi perhearvot paljon paremmassa arvossa kuin meillä. Ulkomailta löydät myös kauniimpia naisia.

Ongelma ei ole siinä, etteikö Suomesta löytyisi, vaan että tykkään kristillisestä arvomaailmasta naisella olematta kuitenkaan itse kristitty. ap

No tykkää ihan mistä haluat. Oliko vielä muuta?

Vierailija
22/31 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan että mies osaa rukoilla, mutta myös kanavoida turvallisesti asioita. Eli lukee ajatuksia lähes. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsi nainen ulkomailta. Siellä uskotaan vielä Jumalaan ja on esimerkiksi perhearvot paljon paremmassa arvossa kuin meillä. Ulkomailta löydät myös kauniimpia naisia.

Ongelma ei ole siinä, etteikö Suomesta löytyisi, vaan että tykkään kristillisestä arvomaailmasta naisella olematta kuitenkaan itse kristitty. ap

Onhan niitä kaikenlaisia fetissejä pervopapparaisilla. Yksi tykkää punaisista korkokengistä ja sinä olet rakentanut itsellesi runkkufetissin naisen uskonnosta.

Vierailija
24/31 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

SRK seuroista löydät varmasti sopivaa seuraa.. ja pian on 12 lasta. Onnea.

Vierailija
25/31 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristityille on omat deitti appit. 

Niin on. Mutta kun minä en ole kristitty vaan pakana ja animismiin ja Kashmirin shaivismiin kallellaan. ap

Eivät hindut väärässä ole, enkä usko että kukaan itselleen rehellinen kristitty oppinut voi tätä kieltää myöskään. Vain uskontojen alimmilla tasoilla ollaan täysin fundamentaalisia ja usko on ns. sokeaa, ei elävää ja havaitsevaa. Kristitty voi hyvinkin mennä naimisiin toisen uskonnon edustajan kanssa jos haluaa.

Niinkö? No sellainen kristitty sopisi minulle, jos arvot kohdallaan. Itsellä menneisyys helluntailaisuudessa, missä ei tuolla tavalla hinduista ajateltu. ap

Vierailija
26/31 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä kaikenlaisia fetissejä pervopapparaisilla. Yksi tykkää punaisista korkokengistä ja sinä olet rakentanut itsellesi runkkufetissin naisen uskonnosta.

Etkö osaa keskustella asiallisesti? ap

Vierailija
27/31 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla nykyään samanlainen taruolento kuin esim. teräsmies , mustanaamio ja kissanainen.

Vierailija
28/31 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tykkää ihan mistä haluat. Oliko vielä muuta?

Piitäisikö sinun perustaa oma ketju olikomuutaa varten? Tässä olisi tarkoitus keskustella aloituksen aiheesta toisia kunnioittaen. ap

Vierailija
29/31 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristityille on omat deitti appit. 

Itse löysin Tinderistä 18-vuotiaan kristityn naisen. Kyllä, Tinderistä. Oli neitsyt. Olin itse tuolloin 32-vuotias. Olemme nyt onnellisesti naimisissa. 

Vierailija
30/31 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskovainen ei eroa, eli olet ex juoppo naisen hakkaaja.

En minä eronnutkaan.  ap

Vierailija
31/31 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ne uskovaiset arvot ovat, niin mitä? Paree ettei kukaan kelpaa. 

Tietäjät tietää. ap