Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä "huonosta" leffasta tai sarjasta tykkäät, mitä kaikki muut inhoaa?

Vierailija
10.09.2026 |

Minä pidän siitä Guillermo Del Toron Pinokkio- animaatiosta, se milä löytyy juuri nyt Netflixistä. Kaverit inhoaa. Ja mieheni. Rakastan vanhoja Komisario Palmu- leffoja, muut pitää tylsänä. (Ne 3 ensimmäistä Palmua, ei se epäonnistunut Vodkaa-leffa).  

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terminator 4 

Vierailija
22/61 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki poliisiopistot. Katson joka kerta telkkarista 😅

Niissä on homokammoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cliffhanger. Monet pitää sitä jopa Rennyn huonoimpana leffana, mutta mun mielestä se on ihan hyvä. Katsoisin kyllä, jos tulisi töllöstä.

Vierailija
24/61 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä olet saanut päähäsi, että muut inhoavat Palmu leffoja? 

Inhoamisesta en tiedä, kaverini + mieheni pitävät niitä tylsinä. Minusta ne ovat nautittavia ja nerokkaita teoksia. 

Vierailija
25/61 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian monta. Tosin on ihmisiä jotka myös tykkää. Anime :D

Vierailija
26/61 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cliffhanger. Monet pitää sitä jopa Rennyn huonoimpana leffana, mutta mun mielestä se on ihan hyvä. Katsoisin kyllä, jos tulisi töllöstä.

Itse olen vähän viehättynyt siitä typerästä hai-leffasta, oliko Deep Blue Sea? Sopii ainakin ketjuun.

Vierailija
27/61 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rillit huurussa (Big bang theory)

Vierailija
28/61 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nicolas Cagen elokuvat

Kyllä! Cagen versio The Wicker Manistä on ihan paras. Alkuperäinenkin on tosin hyvä.

Itse tykkään Game of Thronesista kokonaisuudessaan. Myös 7 ja 8 kausista.

Vierailija
29/61 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mun lempileffoista on Piano. En tunne ketään muuta joka siitä pitäisi. Yleensä sitä haukutaan tylsäksi ja pitkäveteiseksi, mun mielestä se on mukaansatempaava ja kiehtova tarina. Näyttelijävalinnat täysi 🎯

Piano on mahtava eepos! Ja ohjaaja Jane Campionhan on palkittu ohjaaja.   Samaa sarjaa, mutta kevyempi on hulvaton Paistetut vihreät tomaatit- niminen leffa.

Vierailija
30/61 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykätään mun miehen kaa Bond-leffasta 007: Hänen majesteettinsa salaisessa palveluksessa vuodelta 1969. Se, missä Bondina on George Lazenby ja Bond kerrankin rakastuu oikeasti ja menee jopa naimisiin. Se on kaikkien muiden mielestä tylsin Bond, jossa on laahaava juoni ja väärä roolitus. Me tykätään, koska se on tarinaltaan syvällinen, dramaattinen ja hyvin erilainen muihin verrattuna. 

Vierailija
31/61 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhoamisesta en tiedä, kaverini + mieheni pitävät niitä tylsinä. Minusta ne ovat nautittavia ja nerokkaita teoksia. 

Mä tykkään näistä "koko perheen murhamysteereistä", joita monet pitää tylsinä. Hercule Poirot, Neiti Marple ja Palmut. Sen sijaan en voi sietää raakaa true crimea ihan sen takia, että kyse on pelkästä mässäilystä.

Vierailija
32/61 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuun vetoaa se kun pääosan esittäjä Sheldon opiskelee suomen kieltä. 

Vierailija
33/61 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään näistä "koko perheen murhamysteereistä", joita monet pitää tylsinä. Hercule Poirot, Neiti Marple ja Palmut. Sen sijaan en voi sietää raakaa true crimea ihan sen takia, että kyse on pelkästä mässäilystä.

Marplet ja Poirotit.😍 Niiden vuoksi tilasin BritBoxin, 7,5€/ kk. Lisäksi tykkään Pokka pitää- sarjasta, joka löytyy sieltä. 

Vierailija
34/61 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan tätä sarjaa, niin hyviä vitsejä mutta olenkin nörtti. Toinen lemppari on Kolmas kivi auringosta.

Vierailija
35/61 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuun vetoaa se kun pääosan esittäjä Sheldon opiskelee suomen kieltä. 

Jee räipäleet.

Vierailija
36/61 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä katsotaan huonoksi, jos katsojia kuitenkin kaikelle on. Ja omana aikanaan nuo mainitut poliisiopistot ja Hots shotsit ovat olleet kunnon blockbustereita ja todella suosittuja, tosin ehkei niitä enää tuhannetta kertaa jaksa itse katsoa tai uusi katsoja ei niistä saa enää nykypäivänä irti samaa. Mutta jos omaa kaveripiiriäni ajattelen, olen ainoa, joka jaksaa katsoa vanhoja Babylon five/ Stargate-kausia uudelleen. Ja hyviä nuo ovat vieläkin varmasti monelle muullekin. 

Vierailija
37/61 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lie to me, Paljastavat valheet

Vierailija
38/61 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykätään mun miehen kaa Bond-leffasta 007: Hänen majesteettinsa salaisessa palveluksessa vuodelta 1969. Se, missä Bondina on George Lazenby ja Bond kerrankin rakastuu oikeasti ja menee jopa naimisiin. Se on kaikkien muiden mielestä tylsin Bond, jossa on laahaava juoni ja väärä roolitus. Me tykätään, koska se on tarinaltaan syvällinen, dramaattinen ja hyvin erilainen muihin verrattuna. 

Heh, ootte samiksii. Olen nuoresta asti pitänyt juuri tuosta Bondista eniten!  George Lazenbyn herkkyys, Sveitsin maisemat ja ne 60-luvun lopun tunikat + puoliperuukit, oijjoi! Ollaan muijien kanssa matkittu niitä meiän bileissä vielä tänäkin vuonna. Välillä käytän töissäkin mini-tunikaa ja puoliperuukkia. Ihan omaksi ilokseni. 

Vierailija
39/61 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja alaston ase, se eka osa on paras

Vierailija
40/61 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan tätä sarjaa, niin hyviä vitsejä mutta olenkin nörtti. Toinen lemppari on Kolmas kivi auringosta.

Rillit huurussa on kyllä todella suosittu, joten ei ehkä sovi tähän ketjuun. Samoin Kolmas kivi auringosta. Tykkään myös molemmista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän