Mistä "huonosta" leffasta tai sarjasta tykkäät, mitä kaikki muut inhoaa?
Minä pidän siitä Guillermo Del Toron Pinokkio- animaatiosta, se milä löytyy juuri nyt Netflixistä. Kaverit inhoaa. Ja mieheni. Rakastan vanhoja Komisario Palmu- leffoja, muut pitää tylsänä. (Ne 3 ensimmäistä Palmua, ei se epäonnistunut Vodkaa-leffa).
Kommentit (61)
Tyttöystävän kanssa kehittyi aikanaan nuorena "meidän" leffoiksi Mike Myersin pääosittama Apua, Vaimoni on teurastaja ja Tank Girl-leffat :D Nämä oikeasti eivät ole kovin hyviä leffoja.
Oma "kulttileffani" on kotimainen Lindbladin ohjaama "Ripa ruostuu", pääosassa Sam Huber - ei kaikkien juttu tämäkään leffa. Myös "Barfly" on suosikkejani - Mickey Rourke ja Faye Dunaway pääosissa, varmasti monen mielestä umpisurkea tämäkin.
Hot Shots
Vanha ja kulunut, mutta niin huono, että on loistava.
Mielestäni se huonoimmaksi arvioitu James Bond on niistä paras. Se joku missä ne laskettelee sellolla.
Yksi mun lempileffoista on Piano. En tunne ketään muuta joka siitä pitäisi. Yleensä sitä haukutaan tylsäksi ja pitkäveteiseksi, mun mielestä se on mukaansatempaava ja kiehtova tarina. Näyttelijävalinnat täysi 🎯
Kaikki poliisiopistot. Katson joka kerta telkkarista 😅
Vierailija kirjoitti:
Yksi mun lempileffoista on Piano. En tunne ketään muuta joka siitä pitäisi. Yleensä sitä haukutaan tylsäksi ja pitkäveteiseksi, mun mielestä se on mukaansatempaava ja kiehtova tarina. Näyttelijävalinnat täysi 🎯
Sehän on mielettömän upea elokuva! Visuaalisuus ja musiikki. Pinnalliset ihmiset yleensä inhoavatkin, kun eivät jaksa huomioida ja keskittyä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Liisa Ihmemaa- versiot on upeita: se eka muinainen Disneyn piirretty Liisa, & ne myöhemmät joissa on Johnny Depp, ne jotka on nyt Disney- kanavalla. Muiden mielestä ne on lapsellisia
Tykkään myös.
N50v.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni se huonoimmaksi arvioitu James Bond on niistä paras. Se joku missä ne laskettelee sellolla.
Se ei ole huonoimmaksi arvioitu, siinä on sentään Timothy Dalton. Huonoimmaksi on arvioitu George Lazenbyn tähdittämä "Hänen majesteettinsa salaisessa palveluksessa".
Found footage kauhuelokuvat on omasta mielestä melkein kaikki ollu hyviä mitä on katsonu. Yleinen näkemys ainakin itsellä on että melkein kukaan ei tykkää niistä.
Vierailija kirjoitti:
Nicolas Cagen elokuvat
Tämäkin nyt vähän riippuu: joku Wild at Heart ja Leaving Las Vegas on hyviä leffoja, National Treasure ja Ghost Rider vähemmän.
Ponterosa on paras suomalainen elokuva.
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävän kanssa kehittyi aikanaan nuorena "meidän" leffoiksi Mike Myersin pääosittama Apua, Vaimoni on teurastaja ja Tank Girl-leffat :D Nämä oikeasti eivät ole kovin hyviä leffoja.
Oma "kulttileffani" on kotimainen Lindbladin ohjaama "Ripa ruostuu", pääosassa Sam Huber - ei kaikkien juttu tämäkään leffa. Myös "Barfly" on suosikkejani - Mickey Rourke ja Faye Dunaway pääosissa, varmasti monen mielestä umpisurkea tämäkin.
Wauu! Olin jo unohtanut Ripa ruostuu- leffan! Ohjaaja Lindblad? Mistä sen nykyään löytäisi? Jälkimmäistä en ehkä ole ikinä nähnyt, vaikka tunnen yhden leffafriikin, jolla oli ennen divari (nykyään myy vain netissä).
Jerry Bruckheimerin tuotannot. Tiedän puhdasta klisettä, mutta toimivasti toteutettu. Kliseinen toteutus ei myöskään häiritse läheskään samalla tavalla, jos tarina ei perustu esim. novelliin, joka on paljon parempi ja syvällisempi.
Russ Meyerin ja John Watersin leffat. Tietysti b-luokkaa, mutta joukossa on kulttileffoja.
High Spirits, on saanut jäätävän huonot arvostelut mutta siinä on tunnettuja näyttelijöitä ja minua se leffa viihdyttää paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole huonoimmaksi arvioitu, siinä on sentään Timothy Dalton. Huonoimmaksi on arvioitu George Lazenbyn tähdittämä "Hänen majesteettinsa salaisessa palveluksessa".
Kiitos tästä, enpä itse edes älynnyt että olen jotenkin sekoittanut. Täytyypä joskus katsoa tuo oikeasti huonoin.
Mistä olet saanut päähäsi, että muut inhoavat Palmu leffoja?
Vierailija kirjoitti:
Jerry Bruckheimerin tuotannot. Tiedän puhdasta klisettä, mutta toimivasti toteutettu. Kliseinen toteutus ei myöskään häiritse läheskään samalla tavalla, jos tarina ei perustu esim. novelliin, joka on paljon parempi ja syvällisempi.
Bruckheimer... Mikä genre? Kuulostaa sellaiselta, mikä minun pitäisi tietää.
Kaikki Liisa Ihmemaa- versiot on upeita: se eka muinainen Disneyn piirretty Liisa, & ne myöhemmät joissa on Johnny Depp, ne jotka on nyt Disney- kanavalla. Muiden mielestä ne on lapsellisia