Miksi eräät miehet lähentelee?
Olin kala tiskillä ostamassa muikkukukkoa, niin eräs mies tuli koko ajan lähemmäs. Siirryin pois tilanteesta kolme kertaa, mutta silti änkeää yhä lähemmäs? Sanoin hänelle, että älä tule kiinni minuun, niin vastasi minulle, että on mukamas ihmeissään kalakukon paksusta kuoresta?! Miksi ette jätä naisia rauhaan? Sama toistui eräässä kaupassa, että mitä tahansa otin kaupan hyllyltä, niin tämä mies ojentaa kätensä samaa aikaan lähelleni, ei ollut lainkaan ostamassa samaa tuotetta lainkaan? Lähdin pakoon kaupan taakse, kun tämä mies kysyy kaverilta, että minne hävisin? Eli taas uusi häiriökäytös meitä naisia kohtaan? Vai kuinka? Tästä lähtien otan kuvan näistä miehistä ja laitan someen!
Kommentit (4)
Kalaahan ne sieltä tiskiltä tulee hakemaan, joten asia on ilmiselvä. Kun aloituksessa kerroit olevasi kala.
Näköjään uusi ilmiö, että naista voi lähennellå mukamas katsella tuoteitta ym. Jättäkää jo naiset rauhaan, he eivät ole ruokakaupassa teitä varten. Ja tästä lähtien otan aina kuvan näistä miehistä! Eli varokaa miehet minua!
Ota ennemmin suihin, niin saat hetken rauhaa.