katsooko miehesi muita naisia?
Olimme vähän aikaa sitten koko perhe ulkoilemassa ja yllätin mieheni katsovan ohi kävelevän naisen rintoja ja takapuolta. Silleen pikaisesti, salaa.
Onko teidän miehenne tehneet samaa? Sanontahan kuuluu, että saa katsoa, muttei koskea!
Silti tuli pahamieli, kun oma vaimo ja lapset melkein vieressä ja ukko silmäilee muiden " varustuksia" .
Kommentit (26)
jos tv:ssä tulee seksikohtaus, meillä mies vaihtaa heti kanavaa.
Joksu suuttuu niin ettei vaida takas asemaa vaikka ois hyvä elffa menossa, sanooe ttä ne seksikohtaukset yököttää. että sillee meillä..
Seksuaaliterapeutin sanoin: Fiksu mies katselee niin, ettei puolison mieli pahoitu(EI siis kieli pitkällä ja vahtaamalla). Samaa pätee toisinpäin myös.
Itse en ole kyllä huomannut. Itse katselen muuten molempia sukupuolia, vaikka olen ihan hetero vaan.
joskus joudun oikein kääntämään päätä (vaikka bussista ulos katsellessani, kadulla en ehkä kehtaa vaikka tekisi mieli), jos joku in minusta erityisen kaunis tai muuten kiehtovan näköinen.
me asutaan lähellä erästä oppilaitosta, jonka opiskelijat (alle 20-vuotiaita tyttöjä ja poikia) on mun mielestä järjestään erityisen hyvin pukeutuneita ja muutenkin ihmeen kauniita nuoria ihmisiä. enkä pidä itseäni kummoisenakaan pedofiilinä kun itse kaameaan mammakauhtanaan (mun maha ei enää mahdu kivoihin äitiysvaatteisiin!) pukeutuneena, lapset käsipuolessa roikkuen raapotan ko. koulun tupakkapaikan ohi ja katselen kivan näköisiä nuoria. kateutta vissiin enemmän kuin seksuaalista mielenkiintoa, silloin kun mä olin heidän ikäinen niin pinnalla oli grunge-tyyli, oltiin vähän toisen näköisiä teinejä.. :D
en kyllä mitenkään päin osaa hahmottaa kivan näköisen ihmisen katsomista omaan kumppaniin kohdistuvaksi teoksi, loukkaukseksi ainakaan. eri asia on jos samalla kommentoi tyyliin " oisit säkin tuonnäköinen etkä tollainen vanha haahka" tms. mutta normaali katsominen herrantähden! eikö ihminen jollakin lailla luonnostaan kaipaa tiettyä estetiikkaa? on ihana katsoa kaunista rakennusta, esinettä, maalausta, maisemaa, ihmistä, vai eikö ole?
salaa tottakai, huomasin sen ja otin asian puheeksi. hän löi sen leikiksi ja en itsekkään enää kiinnittänyt huomiota asiaan kunnes hän jäi kiinni pettämisestä pikkujouluissa. päätin että en ikinä ota miestä joka kattelee muita ja kun tapasin nykyiseni ja niin seurasin salaa katteleeko hän millään tavalla muita, en huomannut sellaista eikä hän katsele kyllä vieläkään. En ikinä luottas enää mieheen joka katselee aidan toiselle puolen, se on minusta varma merkki taipumuksesta pettää... kokemuksen perusteella. Luulen lisäksi että exäni petti koko avioliittomme ajan, en voi sitä todistaa mutta olen aika varma.
Saattaa naureskellen kehua minulle kotonakin miten oli taas kaupungilla " kauniit maisemat" . Enkä minä siitä pahaa tykkää, katselen itsekin ympärilleni mielelläni ja heitellään yhdessä sisäpiirin vitsejä aiheesta. En ole pätkääkään mustasukkainen niin kauan kuin meillä menee näin mukavasti yhdessä ja tiedän miehen arvostavan ja haluavan minua. Flirttailua tai muuta vastaavaa ei tosin kumpikaan harraasteta muiden kuin toistemme kanssa, eli katsomiseen se jää.