Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (3024)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieskaivatulle helliä ajatuksia.Kahvikutsu on aina voimassa sinulle.Kaipaan kovasti läheisyyttäsi.
Kauniita unia, onnen sirpaleita ja rakkautta sinulle.
Kiitos :) Pistä uusi kutsu...
Joo, kerropa koska olemme viimeksi nähneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montakohan suurta rakkaustarinaa jää tai on jäänyt syntymättä, kun järki on voittanut? Jos sen saman ihmisen olisi tavannut nuorena tai ylipäänsä sinkkuna, tarinasta olisi voinut tulla totta. Sattuman kauppaa ja mahdollisia maailmoja.
Niiinpä. Mutta minun kaipaamani Paula viestittelee minulle vaikka onkin naimisissa 😘 ja tekee muutakin
Sinä olet huomattavasti enemmän naimisissa kuin minä, koska minulla ei ole parisuhdetta. Ei ole ollut aikoihin.
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
On kova ikävä sinua. 🥺 Voisinpa olla tykönäsi. 🥰 Haluaisin vaan tulla nukkumaan viekkuusi. Olisi ihanaa. 😍 Väsytti eilen kun tuli käveltyä vahingossa 10km. Tänäänkin 7km. Ulkona on ihan liikaa ihmisiä ollu tänään.
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättäispä tunteet rauhaan. Ois niin paljon helpompaa..
Eiköhän ne jossakin vaiheessa rauhoitu. Kaipaan sinua kuitenkin, jos sallit.
Paljonko vaaditaan aikaa, että kaipaus loppuu? Jos ei vuodessa unohdu? Kysyn sivusta.
Loppuelämä.
Eli kaivataan ja vältellään, mutta jos ja kun järki voittaa? Sama sivusta.
Ehkä se järki oli just se pääsyy, joka ajoi erilleen? /ap
Sinulla vai teillä molemmilla?
Hänestä puhuin. Mulla pää pehmeni aikoja sitten ja vei loputkin järjen rippeet, jos sitä nyt koskaan olikaan. Tai no, enhän minä tiedä, oliko hänellä tunnesyyt. Mistä näistä tietää. 🙂
Olet sanonut tällä viikolla, että sydämesi kuuluu toiselle (ei minulle). Hyvin usein olet sanonut, että sydämesi on minulla. Miten asia lopulta on? Sen tiedät sinä vaan et kerro. Hyvää yötä.
Mietityttää mltä tuntuu olla köyhä?
Vierailija kirjoitti:
Mikset vastaa mulle mitään?
Kysy ensin, niin ok helpompi vastata.
Vierailija kirjoitti:
Ei hullummalta, vaikka en tyhjätasku olekaan. Huomattavasti ikävämpää olisi, jos olisi kivisydän tai järjenköyhä.
God natt fru speciallärare från Helsingfors 💞
Oot mies ollu hyvin vahvasti mielessä tänä iltana. Oon haaveillut jälleennäkemisestä. Sellainen vahva tunne kuin olisit tässä vieressäni ja läsnä. Vaikka oot siellä jossain kaukana. Tai enhän voi tietää ootko tullut käymään täällä päin. Odotan milloin olis se kerta kun päätät että nyt se tapahtuu ja laitat viestin.
Vierailija kirjoitti:
Tosi stressaavalta pääosin.
Vierailija kirjoitti:
Sun vai mun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun vai mun?
Mun. Sunkin, jos niin toivot.
Paholainen valepuvussa 😉
Vanhempi n