Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26

Vierailija
10.09.2026 |

Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (2460)

Vierailija
1281/2460 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Ymmärrän ettet halua olla missään oikeasti tekemisissä, mutta etsitkö minua vielä täältä ja siinä tapauksessa miksi? - miss u.

Vierailija
1282/2460 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa chattailu.

Siirry irl.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/2460 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen katkeroitunut ghostaamisesta.

Peiliin katsomisen paikka sulla. Siihen on aina joku syy.

Ei todellakaan ole, vaikka olet joka kerta siitä täällä vääntämässä, sori :D 

Olen tullut ghostatuksi kun tein aloitteen. En sanonut mitään väärää tai muutenkaan käyttäytynyt tökerösti. Joillain nyt vaan on se mentaliteetti, että sivuutetaan joku asia, niin ei tarvitse "liata käsiä". Vähän sama kuin joidenkin on aivan mahdoton sanoa suoraan, ettei esim. joku meno kiinnosta tai onnistu, joten se on sitten sitä myötäilyä ja kiertelyä viimeiseen asti kun ei vaan voi sanoa "ei tällä kertaa". Selitellään itselleen milloin milläkin "toisen paremman ajatteluna" tai säästämisenä, kun pienempi paha todellisuudessa olisi se yksinkertainen "ei". 

eri

Koita  tajuta se, että jos toista ei kiinnosta niin sitä ei kiinnosta.

Niin? :D En siis todellakaan kaipaa tuota naispaskakasaa täällä. 

Jankutat silti hänestä kaipausketjussa 🤣 Jankutitko samalla tavalla viesteissäsi? En ihmettele hänen ratkaisuaan, rasittavalta vaikutat.

Vastailen vain, kun ihmiset toistuvasti nostavat viestiäni esittäen vääriä olettamia tilanteesta. Ja ei, lähestyminen ei tapahtunut viestillä, sori siitäkin. 

Edelleen väärä ketju sun aiheelle ja jankutukselle. Onneksi pääsi sinusta.

Kuten sanoin, vastaan niin kauan kun te idiootit esitätte olkiukkojanne. Sinä jatkat viestini nostamista kun olet se, jonka on pakko saada viimeinen sana. Luulet että satutat minua, olet täysin merkityksetön paska jonka mielipiteillä ei ole mitään arvoa. :) 

Tosi kumma juttu että joku tollasen himojankkaajan ghostas.

Terkut sun ghostaajalle ja tsemppiä hänelle myös.

Todistat vain koko ajan sanomani oikeaksi, että sinun on narsiminpuuskissasi pakko saada viimeinen sana ja vieläkin yrität epätoivoisesti loukata :;D Sinulla ja sanomisillasi ei tosiaan ole niin mitään merkitystä minulle, mutta vastaan niin kauan kun jatkat viestini nostamista. Niin makaa kuin petaa, jos et nosta viestiäni, en enää kommentoi asiaa. 

Oot nähtävästi sellainen katkera luonne joka ei pysty antaa asioiden olla.  Jos sut ghostattiin niin unohda koko juttu ja mene eteenpäin kuin Juti!!! Miksi jankkaat sitä vihaisena täällä??? Elämässä on moni muukin meistä joutunut pettymään.  

Loppuiko lukutaito tuohon "vastaan niin kauan kun jatkat viestini nostamista" kohtaan? Kumma miten tässä ketjussa aina jos joku sanoo vastaan tai puolustaa itseään, se on jonkun mielestä jankkausta tai riitelyä, mutta eivät näe mitään väärää niissä toisen osapuolen viesteissä, joiden takia se jankkaus ja riitely ylipäätään alkoi. Varmaan sama, jonka mielestä ohiksessa ei ole mitään väärää, vaan siitä huomauttamisessa on. 

Oon sivusta ja mulle tuli ainakin creepy kuva tyypistä joka haukkuu kaivattua naistaan paskakasaksi. Jos sut on ghostattu niin katso peiliin. 

Katso itse. Miksi sinä asetut ghostaajan puolelle?

Kumpikin toimii väärin, mut haukkuminen on pahempi.

Vierailija
1284/2460 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyisitkö olemaan kaveri tai ystävä kaivattusi kanssa, jos parisuhde on pois suljettu vaihtoehto?

Jos tätä olisi kysytty muutama vuosi sitten, vastaus olisi ollut ei. Nyt joudun vastata kyllä. On niin hieno tyyppi, että sattuu menettää hänet kokonaan.

Mitäs läksit? Hienot ihmiset pidetään elämässä, taisit saada mitä tilasit. 

Vierailija
1285/2460 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei! Ymmärrän ettet halua olla missään oikeasti tekemisissä, mutta etsitkö minua vielä täältä ja siinä tapauksessa miksi? - miss u.

No ei luultavasti etsi, jos ei halua olla tekemissä. Miksi etsis.

Vierailija
1286/2460 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä vilkuilen. Jos oikeasti ikävä, niin saat kyllä minut halutessasi kiinni.

Vierailija
1287/2460 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Esimerkki palstaharhasta"

Vierailija
1288/2460 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle:  jos ottaisin  tatskan, se liittyisi sun nimeen.

Vierailija
1289/2460 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkäristä tuli kotiin kallis lasku perään
Pimeessä peiton alla toivot ettet huomen herää
Vaatteet lattialla etkä jaksa niitä kerää
Kirjotat päiväkirjaan ettei lääkket auta enää

Kovin tuttua. Eräs tuttava näki miten en ollut jaksanut tehdä mitään vaan kaikki siivoamatta ja tekemättä ja joka paikka sekaisin. Juorusi pitkin kyliä miten laiska ja saamaton 💩 paska olen kun en jaksa edes siivota vaan asun kaiken 💩💩 keskellä. Lisänä yhteiskunnan elätti kun minua ei kuulemma huvita mennä töihin. On nykyään entinen tuttu, jolle ei ovi enää aukea. 

Terkuin yhäkin vaikea masennus ja yhtä laiska 💩

Hyvä. Pashanpuhujille voi näyttää.

Vierailija
1290/2460 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tullut ghostatuksi kun tein aloitteen. En sanonut mitään väärää tai muutenkaan käyttäytynyt tökerösti. Joillain nyt vaan on se mentaliteetti, että sivuutetaan joku asia, niin ei tarvitse "liata käsiä". Vähän sama kuin joidenkin on aivan mahdoton sanoa suoraan, ettei esim. joku meno kiinnosta tai onnistu, joten se on sitten sitä myötäilyä ja kiertelyä viimeiseen asti kun ei vaan voi sanoa "ei tällä kertaa". Selitellään itselleen milloin milläkin "toisen paremman ajatteluna" tai säästämisenä, kun pienempi paha todellisuudessa olisi se yksinkertainen "ei". 

eri

Jankutat silti hänestä kaipausketjussa 🤣 Jankutitko samalla tavalla viesteissäsi? En ihmettele hänen ratkaisuaan, rasittavalta vaikutat.

Vastailen vain, kun ihmiset toistuvasti nostavat viestiäni esittäen vääriä olettamia tilanteesta. Ja ei, lähestyminen ei tapahtunut viestillä, sori siitäkin. 

Kuten sanoin, vastaan niin kauan kun te idiootit esitätte olkiukkojanne. Sinä jatkat viestini nostamista kun olet se, jonka on pakko saada viimeinen sana. Luulet että satutat minua, olet täysin merkityksetön paska jonka mielipiteillä ei ole mitään arvoa. :) 

Todistat vain koko ajan sanomani oikeaksi, että sinun on narsiminpuuskissasi pakko saada viimeinen sana ja vieläkin yrität epätoivoisesti loukata :;D Sinulla ja sanomisillasi ei tosiaan ole niin mitään merkitystä minulle, mutta vastaan niin kauan kun jatkat viestini nostamista. Niin makaa kuin petaa, jos et nosta viestiäni, en enää kommentoi asiaa. 

Oot nähtävästi sellainen katkera luonne joka ei pysty antaa asioiden olla.  Jos sut ghostattiin niin unohda koko juttu ja mene eteenpäin kuin Juti!!! Miksi jankkaat sitä vihaisena täällä??? Elämässä on moni muukin meistä joutunut pettymään.  

Loppuiko lukutaito tuohon "vastaan niin kauan kun jatkat viestini nostamista" kohtaan? Kumma miten tässä ketjussa aina jos joku sanoo vastaan tai puolustaa itseään, se on jonkun mielestä jankkausta tai riitelyä, mutta eivät näe mitään väärää niissä toisen osapuolen viesteissä, joiden takia se jankkaus ja riitely ylipäätään alkoi. Varmaan sama, jonka mielestä ohiksessa ei ole mitään väärää, vaan siitä huomauttamisessa on. 

Oon sivusta ja mulle tuli ainakin creepy kuva tyypistä joka haukkuu kaivattua naistaan paskakasaksi. Jos sut on ghostattu niin katso peiliin. 

Katso itse. Miksi sinä asetut ghostaajan puolelle?

Kumpikin toimii väärin, mut haukkuminen on pahempi.

Tässä mitään haukuttu. Nuo haukkujat on rolleja tai sivusts jotain mielenvikaisia.

Oikea ongemla on että aikuisille ihmisille on vaikea "opettaa" mitään.

Ja silti moni haluaa.

Vierailija
1291/2460 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle:  jos ottaisin  tatskan, se liittyisi sun nimeen.

Keksitkö, mikä se on?

Vierailija
1292/2460 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan elää harhoissa jotta pääsisin yli siitä että kaivattu hylkäsi minut täysin. En kuitenkaan haluaisi olla hänen kanssaan tekemisissä oikeasti koska hän oli viesteissään loukkaava.

Kaipaan sitä mitä hän oli joskus. Kaipaan sitä toivoa tulevasta jota ei sitten tullutkaan.

Tämä palsta lohduttaa. 

Vierailija
1293/2460 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen valtavan onnellinen että olet elossa S.

Kiitos, niin minäkin S.

Ajattele,että pahimmillaan voisi olla toisinkin.

Vierailija
1294/2460 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sua näkynyt

Vierailija
1295/2460 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kivempaa olla selkeästi ystäviä kuin tässä tilanteessa missä nyt olemme.

Ja missä tilanteessa mielestäsi olet?

Sepä se, kun ei tälle ole edes sanaa.

Vierailija
1296/2460 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Sinun unohda ja eteenpäin neuvo voi toimia omalla kohdallasi, mutta muille, varsinkin tuntemattomille se on surkea neuvo.

Ja oikeasti jos itse noudattaisit neuvoasi, et edes kommentoisi.

Sivusta.

Miksi joku jaksaa käyttää aikaansa johonkin ghostaajan miettimiseen ja haukkumiseen? Ikäväähän se on, jos on  oltun treffeillä ja toinen on lupaillut että nähdään ja sitten ei mitään kuulukaan. Mutta näitä sattuu kaikille. Joskus myös ei ole muuta vaihtoehtoa kuin ghostata jos joku ei ymmärrä lopettaa viestittelyään.

Vierailija
1297/2460 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Syy on aina ghostaajassa.

En ihmettele jos sut on ghostattu🤣

Minä ihmettelen. Kyseinen ghostaaja vieläpä itse sanoi haluavansa nähdä uudelleen.

Mihinkään mitä ihmiset sanovat ei ilmeisesti voi luottaa enää.

Surullista.

Oliko teillä siis treffit ja sen jälkeen hänestä ei kuulunut?

Tohan on ihan normaalia käytöstä naisilta.

Yleensä silloin on pelko, että mies jää riippakiveksi ja vainoajaksi. kaikille ei mene jakeluun sana EI

Vierailija
1298/2460 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle naiselle olen sanonut, etten voi olla pelkkä ystävä. Oli pakko sanoa niin, koska himot häntä kohtaan olivat niin suuret. Tuskinpa hänen tilanteensa on muuttunut. 

Vierailija
1299/2460 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin on haastavaa, kun kumpikin tykkää toisistaan ja pitäisi olla niin kuin ei olisikaan.  

Vierailija
1300/2460 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivattuni, millaisen tatuoinnin haluaisit keholleni muistuttamaan sinusta?

En minkäänlaista. Tatuoinnit on kallujen juttu.

Näinpä, en ole livenä nähnyt varmaan yhtäkään tatskaa, jota olisin jäänyt ihastelemaan tai kysynyt, että mitä tuo merkitsee. Aivot vain rekisteröi hänellä on tatuointeja ja siinäpä se. Tietysti jos ne merkkaavat itselle jotain, hieno homma, ja hyvin toteutetut, yksilölliset voivat varmasti näyttää hyvältä, mutten yhtäkään ihmistä ole nähnyt, jonka olemus olisi jotenkin parantunut tatuoinneista. Useimmiten tulee vaan sellainen halpa vaikutelma. Tuntuu muutenkin, että nykyään on suunnilleen uniikimpaa olla ilman tatuointeja, kun joka toisella sellaisia tuntuu olevan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan