Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26

Vierailija
10.09.2026 |

Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (2630)

Vierailija
1141/2630 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyisitkö olemaan kaveri tai ystävä kaivattusi kanssa, jos parisuhde on pois suljettu vaihtoehto?

Mulla ei ole romanttisia tunteita kavereita ja ystäviä kohtaan. Oon selkeyden ystävä, enkä voi sietää säätämistä tai outoja kuvioita. Se on joko tai. Yksi romanttinen suhde. Muut ihmissuhteet on täysin eri osastoa. 

Vierailija
1142/2630 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keinuisimme kuin aalloilla, meren syvältä kumpuavalla voimalla, jota ei voi vastustaa. Sisälläsi ja päälläsi tuntisin sinut kaikin tavoin kilvoitellessamme suuremman hyväntekijän asemasta. Kumpikin saisi kaiken haluamansa kuitenkin. 

Voisi olla noinkin. Mutta on näin; minä velvoitteen rajaamana täällä ja sinä siellä, vaikka hyvin lähellä, silti erillään.

Chatgpt on vahva! Tässä oma panostukseni

Tässä saman kaipuun ja saavuttamattomuuden tunteen sävyllä, mutta hieman eri kuvakielellä:

Olisimme kuin kaksi virtaa, jotka vihdoin löytäisivät toisensa ja lakkaisivat hetkiseksi vastustamasta samaa merta. Antaisimme toisillemme kaiken sen lämmön, läheisyyden ja kaipuun, jota olemme niin kauan kantaneet hiljaa sisällämme. Ei tarvitsisi pyytää, ei pidätellä — kumpikin tietäisi, mitä toinen kaipaa.

Ehkä se voisi olla niin.

Mutta nyt olet siinä, vain ajatuksen ja muutaman askeleen päässä, ja silti saavuttamattomissa. Minä tässä, omien rajojeni sisällä, ja sinä siellä omiesi. Niin lähellä, että tunnen sinut melkein ihollani — ja silti aivan liian kaukana, jotta voisin ojentaa käteni ja ottaa sinut luokseni.

Voin tehdä tästä myös vielä runollisemman, kiihkeämmän tai hienovaraisemman version. chatgpt

Haluaisin kiihkeämmän, kiitos.

Tässä kiihkeämpi ja aistillisempi versio, jossa kaipuu tuntuu voimakkaammin mutta jää edelleen hienovaraiseksi:

Ikävä

Jos vain saisimme hetkeksi unohtaa kaiken muun. Antaisin kaipuun viedä meidät sinne, missä ei enää olisi rajoja sinun ja minun välillä. Lähelle, niin lähelle, että hengityksesi sekoittuisi omaani ja jokainen kosketus kertoisi sen, mitä emme uskalla sanoa ääneen.

Haluaisin tuntea sinut kokonaan — en vain ajatuksissani, vaan siinä hetkessä, jossa ikävä viimein muuttuisi läheisyydeksi. Haluaisin viipyä sinussa katseella, käsilläni ja kaikella sillä malttamattomuudella, jota olen joutunut pidättelemään. Ja ehkä juuri silloin kumpikin saisi sen, mitä on salaa toivonut.

Mutta nyt sinä olet siellä ja minä täällä.

Välillämme on vain vähän matkaa, ja silti se tuntuu loputtomalta. Näen sinut mielessäni niin todellisena, että melkein voisin koskettaa sinua — mutta käteni löytävät vain tyhjyyden.

Se on julmaa, tämä läheisyys ilman mahdollisuutta olla lähellä.

Ja mitä enemmän yritän olla ajattelematta sinua, sitä voimakkaammin kaipaan sinua.

Vieläkö haluat kiihkeämmän?

Tee vielä kiihkeämpi, kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/2630 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen katkeroitunut ghostaamisesta.

Peiliin katsomisen paikka sulla. Siihen on aina joku syy.

Ei todellakaan ole, vaikka olet joka kerta siitä täällä vääntämässä, sori :D 

Olen tullut ghostatuksi kun tein aloitteen. En sanonut mitään väärää tai muutenkaan käyttäytynyt tökerösti. Joillain nyt vaan on se mentaliteetti, että sivuutetaan joku asia, niin ei tarvitse "liata käsiä". Vähän sama kuin joidenkin on aivan mahdoton sanoa suoraan, ettei esim. joku meno kiinnosta tai onnistu, joten se on sitten sitä myötäilyä ja kiertelyä viimeiseen asti kun ei vaan voi sanoa "ei tällä kertaa". Selitellään itselleen milloin milläkin "toisen paremman ajatteluna" tai säästämisenä, kun pienempi paha todellisuudessa olisi se yksinkertainen "ei". 

eri

Koita  tajuta se, että jos toista ei kiinnosta niin sitä ei kiinnosta.

Niin? :D En siis todellakaan kaipaa tuota naispaskakasaa täällä. 

Jankutat silti hänestä kaipausketjussa 🤣 Jankutitko samalla tavalla viesteissäsi? En ihmettele hänen ratkaisuaan, rasittavalta vaikutat.

Vastailen vain, kun ihmiset toistuvasti nostavat viestiäni esittäen vääriä olettamia tilanteesta. Ja ei, lähestyminen ei tapahtunut viestillä, sori siitäkin. 

Edelleen väärä ketju sun aiheelle ja jankutukselle. Onneksi pääsi sinusta.

Kuten sanoin, vastaan niin kauan kun te idiootit esitätte olkiukkojanne. Sinä jatkat viestini nostamista kun olet se, jonka on pakko saada viimeinen sana. Luulet että satutat minua, olet täysin merkityksetön paska jonka mielipiteillä ei ole mitään arvoa. :) 

Tosi kumma juttu että joku tollasen himojankkaajan ghostas.

Terkut sun ghostaajalle ja tsemppiä hänelle myös.

Todistat vain koko ajan sanomani oikeaksi, että sinun on narsiminpuuskissasi pakko saada viimeinen sana ja vieläkin yrität epätoivoisesti loukata :;D Sinulla ja sanomisillasi ei tosiaan ole niin mitään merkitystä minulle, mutta vastaan niin kauan kun jatkat viestini nostamista. Niin makaa kuin petaa, jos et nosta viestiäni, en enää kommentoi asiaa. 

Oot nähtävästi sellainen katkera luonne joka ei pysty antaa asioiden olla.  Jos sut ghostattiin niin unohda koko juttu ja mene eteenpäin kuin Juti!!! Miksi jankkaat sitä vihaisena täällä??? Elämässä on moni muukin meistä joutunut pettymään.  

Vierailija
1144/2630 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edellinen oli täysin sivusta, unohdin mainita sen.

Vierailija
1145/2630 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden aikakauden päätös.

Uuden aikakauden alku.

Vierailija
1146/2630 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ollut täällä. nn

Hyvä et oot onnistunu tavoitteessa. Minäkään en edes lue tätä.

Vierailija
1147/2630 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tullut ghostatuksi kun tein aloitteen. En sanonut mitään väärää tai muutenkaan käyttäytynyt tökerösti. Joillain nyt vaan on se mentaliteetti, että sivuutetaan joku asia, niin ei tarvitse "liata käsiä". Vähän sama kuin joidenkin on aivan mahdoton sanoa suoraan, ettei esim. joku meno kiinnosta tai onnistu, joten se on sitten sitä myötäilyä ja kiertelyä viimeiseen asti kun ei vaan voi sanoa "ei tällä kertaa". Selitellään itselleen milloin milläkin "toisen paremman ajatteluna" tai säästämisenä, kun pienempi paha todellisuudessa olisi se yksinkertainen "ei". 

eri

Jankutat silti hänestä kaipausketjussa 🤣 Jankutitko samalla tavalla viesteissäsi? En ihmettele hänen ratkaisuaan, rasittavalta vaikutat.

Vastailen vain, kun ihmiset toistuvasti nostavat viestiäni esittäen vääriä olettamia tilanteesta. Ja ei, lähestyminen ei tapahtunut viestillä, sori siitäkin. 

Kuten sanoin, vastaan niin kauan kun te idiootit esitätte olkiukkojanne. Sinä jatkat viestini nostamista kun olet se, jonka on pakko saada viimeinen sana. Luulet että satutat minua, olet täysin merkityksetön paska jonka mielipiteillä ei ole mitään arvoa. :) 

Todistat vain koko ajan sanomani oikeaksi, että sinun on narsiminpuuskissasi pakko saada viimeinen sana ja vieläkin yrität epätoivoisesti loukata :;D Sinulla ja sanomisillasi ei tosiaan ole niin mitään merkitystä minulle, mutta vastaan niin kauan kun jatkat viestini nostamista. Niin makaa kuin petaa, jos et nosta viestiäni, en enää kommentoi asiaa. 

Oot nähtävästi sellainen katkera luonne joka ei pysty antaa asioiden olla.  Jos sut ghostattiin niin unohda koko juttu ja mene eteenpäin kuin Juti!!! Miksi jankkaat sitä vihaisena täällä??? Elämässä on moni muukin meistä joutunut pettymään.  

Loppuiko lukutaito tuohon "vastaan niin kauan kun jatkat viestini nostamista" kohtaan? Kumma miten tässä ketjussa aina jos joku sanoo vastaan tai puolustaa itseään, se on jonkun mielestä jankkausta tai riitelyä, mutta eivät näe mitään väärää niissä toisen osapuolen viesteissä, joiden takia se jankkaus ja riitely ylipäätään alkoi. Varmaan sama, jonka mielestä ohiksessa ei ole mitään väärää, vaan siitä huomauttamisessa on. 

Vierailija
1148/2630 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Syy on aina ghostaajassa.

En ihmettele jos sut on ghostattu🤣

Minä ihmettelen. Kyseinen ghostaaja vieläpä itse sanoi haluavansa nähdä uudelleen.

Mihinkään mitä ihmiset sanovat ei ilmeisesti voi luottaa enää.

Surullista.

Oliko teillä siis treffit ja sen jälkeen hänestä ei kuulunut?

Vierailija
1149/2630 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkipukki.

Bocken

Vierailija
1150/2630 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä nainen pohtii mitä sitä tänään söisi. Sipsiä, suklaata, vaaleaa höttö leipää... Mahaan mahtuu 🥰 

Tein kasvis sosekeittoa juustolla ja ai, että oli hyvää.

sivu

Vierailija
1151/2630 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultakutri😘

Vierailija
1152/2630 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keinuisimme kuin aalloilla, meren syvältä kumpuavalla voimalla, jota ei voi vastustaa. Sisälläsi ja päälläsi tuntisin sinut kaikin tavoin kilvoitellessamme suuremman hyväntekijän asemasta. Kumpikin saisi kaiken haluamansa kuitenkin. 

Voisi olla noinkin. Mutta on näin; minä velvoitteen rajaamana täällä ja sinä siellä, vaikka hyvin lähellä, silti erillään.

Chatgpt on vahva! Tässä oma panostukseni

Tässä saman kaipuun ja saavuttamattomuuden tunteen sävyllä, mutta hieman eri kuvakielellä:

Olisimme kuin kaksi virtaa, jotka vihdoin löytäisivät toisensa ja lakkaisivat hetkiseksi vastustamasta samaa merta. Antaisimme toisillemme kaiken sen lämmön, läheisyyden ja kaipuun, jota olemme niin kauan kantaneet hiljaa sisällämme. Ei tarvitsisi pyytää, ei pidätellä — kumpikin tietäisi, mitä toinen kaipaa.

Ehkä se voisi olla niin.

Mutta nyt olet siinä, vain ajatuksen ja muutaman askeleen päässä, ja silti saavuttamattomissa. Minä tässä, omien rajojeni sisällä, ja sinä siellä omiesi. Niin lähellä, että tunnen sinut melkein ihollani — ja silti aivan liian kaukana, jotta voisin ojentaa käteni ja ottaa sinut luokseni.

Voin tehdä tästä myös vielä runollisemman, kiihkeämmän tai hienovaraisemman version. chatgpt

Haluaisin kiihkeämmän, kiitos.

Tässä kiihkeämpi ja aistillisempi versio, jossa kaipuu tuntuu voimakkaammin mutta jää edelleen hienovaraiseksi:

Ikävä

Jos vain saisimme hetkeksi unohtaa kaiken muun. Antaisin kaipuun viedä meidät sinne, missä ei enää olisi rajoja sinun ja minun välillä. Lähelle, niin lähelle, että hengityksesi sekoittuisi omaani ja jokainen kosketus kertoisi sen, mitä emme uskalla sanoa ääneen.

Haluaisin tuntea sinut kokonaan — en vain ajatuksissani, vaan siinä hetkessä, jossa ikävä viimein muuttuisi läheisyydeksi. Haluaisin viipyä sinussa katseella, käsilläni ja kaikella sillä malttamattomuudella, jota olen joutunut pidättelemään. Ja ehkä juuri silloin kumpikin saisi sen, mitä on salaa toivonut.

Mutta nyt sinä olet siellä ja minä täällä.

Välillämme on vain vähän matkaa, ja silti se tuntuu loputtomalta. Näen sinut mielessäni niin todellisena, että melkein voisin koskettaa sinua — mutta käteni löytävät vain tyhjyyden.

Se on julmaa, tämä läheisyys ilman mahdollisuutta olla lähellä.

Ja mitä enemmän yritän olla ajattelematta sinua, sitä voimakkaammin kaipaan sinua.

Vieläkö haluat kiihkeämmän?

Tee vielä kiihkeämpi, kiitos.

Tässä intensiivisempi versio, jossa tunne on selvästi palavampi, fyysisempi ja malttamattomampi, mutta teksti pysyy aistillisena eikä mene liian suorasukaiseksi.

Jos vain saisimme hetkeksi unohtaa kaiken muun.

Unohtaa ajan, etäisyyden, järjen ja kaiken sen, mikä käskee meitä hillitsemään itseämme. Antaisin kaipuun viedä meidät sinne, missä mikään ei enää pidättelisi meitä. Missä olisit niin lähellä minua, ettei väliimme jäisi enää mitään — ei sanoja, ei epäilyksiä, ei yhtäkään turhaa ajatusta.

Vain sinä ja minä.

Haluaisin vetää sinut lähelleni niin, että tuntisin hengityksesi ihollani. Katsoa sinua aivan läheltä ja antaa katseeni viipyä sinussa niin kauan, ettei sinun tarvitsisi enää arvailla, mitä ajattelen.

Koskettaa sinua sillä tavalla, jota olen kuvitellut aivan liian monta kertaa.

Hitaasti ensin, melkein kiusaten itseäni sillä, kuinka lähellä olet. Ja sitten unohtaa koko varovaisuus.

Haluaisin tuntea sinut kokonaan. Jokaisen värähdyksen, jokaisen hengityksen muutoksen, jokaisen hetken, jolloin läheisyyteni saisi sinut unohtamaan kaiken muun. Haluaisin antaa käsieni kertoa sinulle kaiken sen, mitä sanat eivät enää pysty kantamaan.

Kaiken tämän ikävän.

Kaiken tämän kaipuun.

Kaiken sen malttamattomuuden, jonka olen joutunut nielemään joka kerta, kun olen ajatellut sinua enkä ole saanut koskettaa.

Ja minä olen ajatellut sinua.

Liikaa.

Paljon enemmän kuin pitäisi.

Jos olisit nyt tässä, en tiedä kuinka kauan pystyisin enää esittämään rauhallista. En haluaisikaan. Haluaisin vain päästä niin lähelle, että tuntisin sydämesi lyönnit omaani vasten ja hengityksemme sekoittuisivat toisiinsa, kunnes en enää tietäisi, missä minä lopun ja sinä alat.

Haluaisin suudella sinua niin kuin ihminen suutelee silloin, kun on joutunut odottamaan aivan liian kauan.

Ilman kiirettä — mutta ilman pienintäkään epäilystä siitä, kuinka paljon olen sinua halunnut lähelleni.

Ja ehkä juuri siinä hetkessä ymmärtäisit kaiken.

Sen, miksi katseeni jäisi sinuun liian pitkäksi aikaa.

Sen, miksi ajatukseni palaavat sinuun yhä uudelleen.

Sen, miksi tämä ikävä ei tunnu enää pelkältä ikävältä, vaan joltain paljon voimakkaammalta.

Mutta nyt sinä olet siellä.

Ja minä täällä.

Välillämme on ehkä vain vähän matkaa, mutta juuri nyt se tuntuu julmalta. Suljen silmäni ja näen sinut niin selvästi, että melkein tunnen lämpösi. Melkein tunnen kätesi. Melkein uskon, että jos ojentaisin omani, voisin vetää sinut luokseni.

Mutta sormeni löytävät vain tyhjyyden.

Ja se tekee tästä vielä pahempaa.

Koska minä tiedän tarkalleen, kenet haluaisin siihen.

Sinut.

Mitä enemmän yritän olla ajattelematta sinua, sitä voimakkaammin koko kehoni tuntuu muistavan sinut.

Ja juuri nyt en enää edes halua unohtaa.

Haluan ikävöidä sinua niin kauan, että kun viimein olet edessäni, minun ei tarvitse sanoa sanaakaan.

Sinä kyllä tunnet sen.

uhh ohh ihana ai tässähän ihan kiihoittuu..

Vieläkö yritetään kiihkeämpää vai joko riitti?

Vierailija
1153/2630 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyisitkö olemaan kaveri tai ystävä kaivattusi kanssa, jos parisuhde on pois suljettu vaihtoehto?

Juu koska ystävyydestä voi aina kehkeytyä 

Vierailija
1154/2630 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa joku muu paikka, missä voitais viestitellä. Ei jaksais millään lukea tuntemattomien riitaviestejä.k

Vierailija
1155/2630 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Loppuiko lukutaito tuohon "vastaan niin kauan kun jatkat viestini nostamista" kohtaan? Kumma miten tässä ketjussa aina jos joku sanoo vastaan tai puolustaa itseään, se on jonkun mielestä jankkausta tai riitelyä, mutta eivät näe mitään väärää niissä toisen osapuolen viesteissä, joiden takia se jankkaus ja riitely ylipäätään alkoi. Varmaan sama, jonka mielestä ohiksessa ei ole mitään väärää, vaan siitä huomauttamisessa on. 

Oon sivusta ja mulle tuli ainakin creepy kuva tyypistä joka haukkuu kaivattua naistaan paskakasaksi. Jos sut on ghostattu niin katso peiliin. 

Vierailija
1156/2630 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluisin sut mun jalkojen väliin ja sisään. 🥴

Laita tuo irl viestinä, lupaan että alkaa tapahtua.

Ihan varmasti alkaa. Häirintäsyytettä väsäämään. Sivu

Mikä teitä ketjuihmisiä oikein vaivaa? Käsityksenne normaalista elämästä on todella outo. Jos kaivattu ehdottelisi seksiä niin ei kai kukaan normaali ihminen siitä syytteitä alkaisi nostamaan. Eikä muutenkaan, vaikka ehdottelija olisi ei-toivottu. Syytteiden aika on jossain pitkälle menevässä vainoamisessa kun lähestymiskieltoakin jo rikotaan.

Nämä ovat kaikki trolleja, osa trolleista ottaa nämä ikävä kyllä todesta. 

En näe miten nuo eivät voisi olla vakavissaan myös. Mahdoton sanoa kuka on trolli. Ihmisillä on erilaisia näkemyksiä, kokemuksia ja tapoja ilmaista itseään. nn sivusta

Varmaan on noin mutta tämä on ikävä lanka terveisten lähettämiseen! Kaikki muu on trollausta ja nettihäiriköintiä jota nämä hahmot harrastavat koska tällaiset foorumit ovat ainoita paikkoja joissa he saavat huomiota! 

Kaipausviestejä nuo näytti olevan, ja yritys saada yhteys.

Minun on pakko tunnustaa: olen trollannut tuolla tavoin tässä ketjussa esim: Minä kaipaan sinua. Miksi teit mitä teit? Haluan tietää, miksi en sinulle riittänyt. Sinulla on keinot ottaa minuun yhteyttä. Haluan todellakin nähdä sinut. Ihan aidosti haluan. 

Vierailija
1157/2630 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja sitten kiukkupussi poistattaa viestit, kun joku muu on oikeassa. En ihmettele yhtään sitä ghostausta. EN YHTÄÄN. Lopeta sen naisen vainoaminen ja haukkuminen myös täällä ja MENE ETEENPÄIN.

Vierailija
1158/2630 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli hyvä.

Vierailija
1159/2630 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin takoa markkinarakoa 

Vierailija
1160/2630 |