Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26

Vierailija
10.09.2026 |

Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (2676)

Vierailija
1101/2676 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei mua. 

Vierailija
1102/2676 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkipukki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/2676 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äksyä porukkaa ketjussa. Taidanpa katsoa leffan olkikoirat myöhemmin.

Vierailija
1104/2676 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keinuisimme kuin aalloilla, meren syvältä kumpuavalla voimalla, jota ei voi vastustaa. Sisälläsi ja päälläsi tuntisin sinut kaikin tavoin kilvoitellessamme suuremman hyväntekijän asemasta. Kumpikin saisi kaiken haluamansa kuitenkin. 

Voisi olla noinkin. Mutta on näin; minä velvoitteen rajaamana täällä ja sinä siellä, vaikka hyvin lähellä, silti erillään.

Chatgpt on vahva! Tässä oma panostukseni

Tässä saman kaipuun ja saavuttamattomuuden tunteen sävyllä, mutta hieman eri kuvakielellä:

Olisimme kuin kaksi virtaa, jotka vihdoin löytäisivät toisensa ja lakkaisivat hetkiseksi vastustamasta samaa merta. Antaisimme toisillemme kaiken sen lämmön, läheisyyden ja kaipuun, jota olemme niin kauan kantaneet hiljaa sisällämme. Ei tarvitsisi pyytää, ei pidätellä — kumpikin tietäisi, mitä toinen kaipaa.

Ehkä se voisi olla niin.

Mutta nyt olet siinä, vain ajatuksen ja muutaman askeleen päässä, ja silti saavuttamattomissa. Minä tässä, omien rajojeni sisällä, ja sinä siellä omiesi. Niin lähellä, että tunnen sinut melkein ihollani — ja silti aivan liian kaukana, jotta voisin ojentaa käteni ja ottaa sinut luokseni.

Voin tehdä tästä myös vielä runollisemman, kiihkeämmän tai hienovaraisemman version. chatgpt

Vierailija
1105/2676 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei mua. 

Mitä ei?

Vierailija
1106/2676 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä toi ainainen riitelijä kaipaa

Varmaan liutaa exiä ja muita riitelystä tarpeeksi saaneita.

Vierailija
1107/2676 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluisin sut mun jalkojen väliin ja sisään. 🥴

Laita tuo irl viestinä, lupaan että alkaa tapahtua.

Ihan varmasti alkaa. Häirintäsyytettä väsäämään. Sivu

Mikä teitä ketjuihmisiä oikein vaivaa? Käsityksenne normaalista elämästä on todella outo. Jos kaivattu ehdottelisi seksiä niin ei kai kukaan normaali ihminen siitä syytteitä alkaisi nostamaan. Eikä muutenkaan, vaikka ehdottelija olisi ei-toivottu. Syytteiden aika on jossain pitkälle menevässä vainoamisessa kun lähestymiskieltoakin jo rikotaan.

Jos kaivattu ei olekaan kiinnostunut koko ihmisestä, silloin tilanne on toinen.

Vierailija
1108/2676 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keinuisimme kuin aalloilla, meren syvältä kumpuavalla voimalla, jota ei voi vastustaa. Sisälläsi ja päälläsi tuntisin sinut kaikin tavoin kilvoitellessamme suuremman hyväntekijän asemasta. Kumpikin saisi kaiken haluamansa kuitenkin. 

Voisi olla noinkin. Mutta on näin; minä velvoitteen rajaamana täällä ja sinä siellä, vaikka hyvin lähellä, silti erillään.

Tässä saman kaipuun ja saavuttamattomuuden tunteen sävyllä, mutta hieman eri kuvakielellä:

Olisimme kuin kaksi virtaa, jotka vihdoin löytäisivät toisensa ja lakkaisivat hetkiseksi vastustamasta samaa merta. Antaisimme toisillemme kaiken sen lämmön, läheisyyden ja kaipuun, jota olemme niin kauan kantaneet hiljaa sisällämme. Ei tarvitsisi pyytää, ei pidätellä — kumpikin tietäisi, mitä toinen kaipaa.

Ehkä se voisi olla niin.

Mutta nyt olet siinä, vain ajatuksen ja muutaman askeleen päässä, ja silti saavuttamattomissa. Minä tässä, omien rajojeni sisällä, ja sinä siellä omiesi. Niin lähellä, että tunnen sinut melkein ihollani — ja silti aivan liian kaukana, jotta voisin ojentaa käteni ja ottaa sinut luokseni.

Voin tehdä tästä myös vielä runollisemman, kiihkeämmän tai hienovaraisemman version. chatgpt

Haluaisin kiihkeämmän, kiitos.

Vierailija
1109/2676 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä toi ainainen riitelijä kaipaa

Haloota. Ei ketään. Tsättäilee ja trollaa.

Vierailija
1110/2676 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkipukki.

Gävlestä?

Vierailija
1111/2676 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olki on aika karhea kun se hiertää väärässä paikassa 😂

Vierailija
1112/2676 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se voisi olla niin.

Oletko jotenkin vajaaälyinen?

Vierailija
1113/2676 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluisin sut mun jalkojen väliin ja sisään. 🥴

Laita tuo irl viestinä, lupaan että alkaa tapahtua.

Ihan varmasti alkaa. Häirintäsyytettä väsäämään. Sivu

Mikä teitä ketjuihmisiä oikein vaivaa? Käsityksenne normaalista elämästä on todella outo. Jos kaivattu ehdottelisi seksiä niin ei kai kukaan normaali ihminen siitä syytteitä alkaisi nostamaan. Eikä muutenkaan, vaikka ehdottelija olisi ei-toivottu. Syytteiden aika on jossain pitkälle menevässä vainoamisessa kun lähestymiskieltoakin jo rikotaan.

Jos kaivattu ei olekaan kiinnostunut koko ihmisestä, silloin tilanne on toinen.

Se mainittiin jo tuossa. Siis ettekö edes lue mihin vastaatte kun on vimma päteä?

Vierailija
1114/2676 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heiniä suosin, ei hierrä karheasti ikinä.

Vierailija
1115/2676 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiriita kun tiedät että kaivattusi syttyy rivouksista joista ketju saisi hepulin... Olisipa meillä joku oma kanava.

Vierailija
1116/2676 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.angcosmin.couple

Voitaisiin käyttää jotain tämmöstä.

Vierailija
1117/2676 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen katkeroitunut ghostaamisesta.

Peiliin katsomisen paikka sulla. Siihen on aina joku syy.

Ei todellakaan ole, vaikka olet joka kerta siitä täällä vääntämässä, sori :D 

Olen tullut ghostatuksi kun tein aloitteen. En sanonut mitään väärää tai muutenkaan käyttäytynyt tökerösti. Joillain nyt vaan on se mentaliteetti, että sivuutetaan joku asia, niin ei tarvitse "liata käsiä". Vähän sama kuin joidenkin on aivan mahdoton sanoa suoraan, ettei esim. joku meno kiinnosta tai onnistu, joten se on sitten sitä myötäilyä ja kiertelyä viimeiseen asti kun ei vaan voi sanoa "ei tällä kertaa". Selitellään itselleen milloin milläkin "toisen paremman ajatteluna" tai säästämisenä, kun pienempi paha todellisuudessa olisi se yksinkertainen "ei". 

eri

Koita  tajuta se, että jos toista ei kiinnosta niin sitä ei kiinnosta.

Niin? :D En siis todellakaan kaipaa tuota naispaskakasaa täällä. 

Jankutat silti hänestä kaipausketjussa 🤣 Jankutitko samalla tavalla viesteissäsi? En ihmettele hänen ratkaisuaan, rasittavalta vaikutat.

Vastailen vain, kun ihmiset toistuvasti nostavat viestiäni esittäen vääriä olettamia tilanteesta. Ja ei, lähestyminen ei tapahtunut viestillä, sori siitäkin. 

Edelleen väärä ketju sun aiheelle ja jankutukselle. Onneksi pääsi sinusta.

Miten päästäisiin sinusta ja sinun jankutuksesta?

Hän lienee taas se, joka vain kevyesti kommentoi muiden juttuja kun muut haastavat riitaa. Uhrikortti ja viestejä poistelemaan heti, jos joku sanoo vastaan. 

Juu, vittuillaan muiden viesteihin ja vedellään omia tyhmiä johtopäätöksiä, mutta heittäydytään heti selälleen uhriksi itkemään RIITELYÄ!! jos joku sanoo vastaan. 

Vierailija
1118/2676 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, meillä on yhteystiedot🌞 minulta ei tänne enempää. Omat ja kahden väliset asiat ovat niitä, jotka ei julkisille alustoille kuulu. Yksityisyys on nykypäivänä liian epäarvostettua. Sitä kannattaa vaalia enemmän. Säästyy ulkopuolisten sotkemisilta ja uteluilta, vääriltä olettamuksilta. 

Se on just näin. 🌞

Vierailija
1119/2676 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heiniä suosin, ei hierrä karheasti ikinä.

Minä suosin rairuohoa ja ituja.

Vierailija
1120/2676 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen katkeroitunut ghostaamisesta.

Peiliin katsomisen paikka sulla. Siihen on aina joku syy.

Ei todellakaan ole, vaikka olet joka kerta siitä täällä vääntämässä, sori :D 

Olen tullut ghostatuksi kun tein aloitteen. En sanonut mitään väärää tai muutenkaan käyttäytynyt tökerösti. Joillain nyt vaan on se mentaliteetti, että sivuutetaan joku asia, niin ei tarvitse "liata käsiä". Vähän sama kuin joidenkin on aivan mahdoton sanoa suoraan, ettei esim. joku meno kiinnosta tai onnistu, joten se on sitten sitä myötäilyä ja kiertelyä viimeiseen asti kun ei vaan voi sanoa "ei tällä kertaa". Selitellään itselleen milloin milläkin "toisen paremman ajatteluna" tai säästämisenä, kun pienempi paha todellisuudessa olisi se yksinkertainen "ei". 

eri

Koita  tajuta se, että jos toista ei kiinnosta niin sitä ei kiinnosta.

Niin? :D En siis todellakaan kaipaa tuota naispaskakasaa täällä. 

Kaipaathan, kun kerta täällä hänestä jauhat. Ja paskalasaksi haukkuminen on vähän lapsellista.  Millaisen aloitteen teit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi