Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (2567)
Vierailija kirjoitti:
Juu ja sitten kiukkupussi poistattaa viestit, kun joku muu on oikeassa. En ihmettele yhtään sitä ghostausta. EN YHTÄÄN. Lopeta sen naisen vainoaminen ja haukkuminen myös täällä ja MENE ETEENPÄIN.
Sen itseään puolustavan osapuolen viestit poistetaan ja näiden pakko saada viimeinen sana -jankkareiden viestit jäävät. Kuten niin monesti näissä ketjuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ja sitten kiukkupussi poistattaa viestit, kun joku muu on oikeassa. En ihmettele yhtään sitä ghostausta. EN YHTÄÄN. Lopeta sen naisen vainoaminen ja haukkuminen myös täällä ja MENE ETEENPÄIN.
Sen itseään puolustavan osapuolen viestit poistetaan ja näiden pakko saada viimeinen sana -jankkareiden viestit jäävät. Kuten niin monesti näissä ketjuissa.
Narsismi on niin kaunista ..
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Haluisin sut mun jalkojen väliin ja sisään. 🥴
Saatko jalkasi ympärilleni?
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä on aito viesti naiselta miehelle, joka selkeästi lukee näitä.
Minkälaisen tatuoinnin ottaisit kaivayustasi? ( Jos jostain syystä joutuisit tatuointitioliin ja kaivattu olisi ainoa aihe..)😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatko jalkasi ympärilleni?
Saan.
Toivottavasti nähdään vielä 😘
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se varmasti ihan mukavaa, mutta jos nassusi on tuossa mallissa sen jälkeen, taidan harkita vielä.
Haluan jalkasi ympärilleni. Haluan sisällesi. Haluan sua!
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisen tatuoinnin ottaisit kaivayustasi? ( Jos jostain syystä joutuisit tatuointitioliin ja kaivattu olisi ainoa aihe..)😍
3 eri satuhahmoa tulee mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Kauniin nimensä ottaisin johonkin pienellä.
Vierailija kirjoitti:
En halua tatuointia, mutta jos aseell uhattaisiin niin kaivatusta kuvan 😍 Hänen upea kroppansa ja kauniit silmänsä tatuoituna käsivarteeni 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se varmasti ihan mukavaa, mutta jos nassusi on tuossa mallissa sen jälkeen, taidan harkita vielä.
Tottakai olisi! Kaiken euforian ja kuuman session aiheuttamana.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa chattailu.
Minun tsätti botti sanoo noooou. Kaivattu löytää näistä viesteistä minut.
Vierailija kirjoitti:
***** Johanna 😚
Tässä olen **** Tapio. 🥰
Sun vaimolla on tatskoja, mutta onko sulla?
Vierailija kirjoitti:
Pystyisitkö olemaan kaveri tai ystävä kaivattusi kanssa, jos parisuhde on pois suljettu vaihtoehto?
Jos tätä olisi kysytty muutama vuosi sitten, vastaus olisi ollut ei. Nyt joudun vastata kyllä. On niin hieno tyyppi, että sattuu menettää hänet kokonaan.
Minut on kai ghostattu pari kertaa miesten toimesta. Kumpikaan ei vastannut lähettämääni viestiin yhtään mitään. Nice. Sen jälkeen en ole miettinyt kumpaakaan ukkoa enkä katsonut päinkään.