Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26

Vierailija
10.09.2026 |

Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (2630)

Vierailija
1121/2630 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tattini kaipaa poimijaa.

Vierailija
1122/2630 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato "couple app" 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/2630 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen katkeroitunut ghostaamisesta.

Peiliin katsomisen paikka sulla. Siihen on aina joku syy.

Ei todellakaan ole, vaikka olet joka kerta siitä täällä vääntämässä, sori :D 

Olen tullut ghostatuksi kun tein aloitteen. En sanonut mitään väärää tai muutenkaan käyttäytynyt tökerösti. Joillain nyt vaan on se mentaliteetti, että sivuutetaan joku asia, niin ei tarvitse "liata käsiä". Vähän sama kuin joidenkin on aivan mahdoton sanoa suoraan, ettei esim. joku meno kiinnosta tai onnistu, joten se on sitten sitä myötäilyä ja kiertelyä viimeiseen asti kun ei vaan voi sanoa "ei tällä kertaa". Selitellään itselleen milloin milläkin "toisen paremman ajatteluna" tai säästämisenä, kun pienempi paha todellisuudessa olisi se yksinkertainen "ei". 

eri

Koita  tajuta se, että jos toista ei kiinnosta niin sitä ei kiinnosta.

Niin? :D En siis todellakaan kaipaa tuota naispaskakasaa täällä. 

Hänt varmasti harmittaa nyt menetys 😭 Josko alunperinkin olit lähinnä peräperperin perässä? Ehkäpä hän aisti sen 😅 Naisilla on sellainen kuudes aisti.  Sivu

Kummasti kuitenkin yritti esittää mukavaa ja jatkaa aivan kuin mitään ei olisi tapahtunut, mutta en tiedä, varmaan sitten ansaitsin paskani, mies kun olen. Nainen on aina uhri, sama mitä tekee tai oli tekemättä 😭

Sinähän tuossa kitiset ja uhriudut. Ehkä nainen aisti sen luonteestasi, että olet kovin katkera ja kova kitisemään jos kaikki ei mene heti juuri sinun pillisi mukaan.

Vierailija
1124/2630 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tullut ghostatuksi kun tein aloitteen. En sanonut mitään väärää tai muutenkaan käyttäytynyt tökerösti. Joillain nyt vaan on se mentaliteetti, että sivuutetaan joku asia, niin ei tarvitse "liata käsiä". Vähän sama kuin joidenkin on aivan mahdoton sanoa suoraan, ettei esim. joku meno kiinnosta tai onnistu, joten se on sitten sitä myötäilyä ja kiertelyä viimeiseen asti kun ei vaan voi sanoa "ei tällä kertaa". Selitellään itselleen milloin milläkin "toisen paremman ajatteluna" tai säästämisenä, kun pienempi paha todellisuudessa olisi se yksinkertainen "ei". 

eri

Kaipaathan, kun kerta täällä hänestä jauhat. Ja paskalasaksi haukkuminen on vähän lapsellista.  Millaisen aloitteen teit?

Mitä väliä? Sama mitä vastaan niin se väännetään niin, että minä tein väärin ja nainen teki oikein, koska sama sukupuoli. Uskokaa mitä uskotte ja väittäkää mitä väitätte, ei niin mitään merkitystä minulle ja nyt oikea elämä kutsuu, joten jääkää märehtimään, jos ei ole parempaa tekemistä.

Vierailija
1125/2630 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais olla tää ketju tässä..

Vierailija
1126/2630 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kato "couple app" 

Onhan sovelluksia juu, mutta kun pitäisi saada kaivattu sinne. Siinä sovellus ei auta mitään.

Vierailija
1127/2630 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan, se "vastaan niin kauan kun nostat viestiäni" ei ollut kirjaimellista, vaikka kovasti innostuit. En ole täällä pitämässä seuraa sinulle. 

Vierailija
1128/2630 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ristiriita kun tiedät että kaivattusi syttyy rivouksista joista ketju saisi hepulin... Olisipa meillä joku oma kanava.

Se olis hyvä meidän muiden kannalta.

Vierailija
1129/2630 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisitkö olemaan kaveri tai ystävä kaivattusi kanssa, jos parisuhde on pois suljettu vaihtoehto?

Vierailija
1130/2630 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tatin tyvestä tiukka ote ja ohjaa se koriisi.

Vierailija
1131/2630 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyisitkö olemaan kaveri tai ystävä kaivattusi kanssa, jos parisuhde on pois suljettu vaihtoehto?

Jos seksi ja läheisyys olisi säännöllistä.

Vierailija
1132/2630 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kato "couple app" 

Onhan sovelluksia juu, mutta kun pitäisi saada kaivattu sinne. Siinä sovellus ei auta mitään.

Jos löytyisi sellainen johon voisi jakaa nikin hmm wild idea

Vierailija
1133/2630 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkity kik kikitty

Vierailija
1134/2630 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Jankutat silti hänestä kaipausketjussa 🤣 Jankutitko samalla tavalla viesteissäsi? En ihmettele hänen ratkaisuaan, rasittavalta vaikutat.

Vastailen vain, kun ihmiset toistuvasti nostavat viestiäni esittäen vääriä olettamia tilanteesta. Ja ei, lähestyminen ei tapahtunut viestillä, sori siitäkin. 

Olisi kiinnostavaa tietää miten lähestyit. Oliko täysin selvää, että olet kiinnostunut? Pelkkä moikkaaminen esimerkiksi ei ole mikään selvä aloite.  

Vierailija
1135/2630 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keinuisimme kuin aalloilla, meren syvältä kumpuavalla voimalla, jota ei voi vastustaa. Sisälläsi ja päälläsi tuntisin sinut kaikin tavoin kilvoitellessamme suuremman hyväntekijän asemasta. Kumpikin saisi kaiken haluamansa kuitenkin. 

Voisi olla noinkin. Mutta on näin; minä velvoitteen rajaamana täällä ja sinä siellä, vaikka hyvin lähellä, silti erillään.

Chatgpt on vahva! Tässä oma panostukseni

Tässä saman kaipuun ja saavuttamattomuuden tunteen sävyllä, mutta hieman eri kuvakielellä:

Olisimme kuin kaksi virtaa, jotka vihdoin löytäisivät toisensa ja lakkaisivat hetkiseksi vastustamasta samaa merta. Antaisimme toisillemme kaiken sen lämmön, läheisyyden ja kaipuun, jota olemme niin kauan kantaneet hiljaa sisällämme. Ei tarvitsisi pyytää, ei pidätellä — kumpikin tietäisi, mitä toinen kaipaa.

Ehkä se voisi olla niin.

Mutta nyt olet siinä, vain ajatuksen ja muutaman askeleen päässä, ja silti saavuttamattomissa. Minä tässä, omien rajojeni sisällä, ja sinä siellä omiesi. Niin lähellä, että tunnen sinut melkein ihollani — ja silti aivan liian kaukana, jotta voisin ojentaa käteni ja ottaa sinut luokseni.

Voin tehdä tästä myös vielä runollisemman, kiihkeämmän tai hienovaraisemman version. chatgpt

Haluaisin kiihkeämmän, kiitos.

Tässä kiihkeämpi ja aistillisempi versio, jossa kaipuu tuntuu voimakkaammin mutta jää edelleen hienovaraiseksi:

Ikävä

Jos vain saisimme hetkeksi unohtaa kaiken muun. Antaisin kaipuun viedä meidät sinne, missä ei enää olisi rajoja sinun ja minun välillä. Lähelle, niin lähelle, että hengityksesi sekoittuisi omaani ja jokainen kosketus kertoisi sen, mitä emme uskalla sanoa ääneen.

Haluaisin tuntea sinut kokonaan — en vain ajatuksissani, vaan siinä hetkessä, jossa ikävä viimein muuttuisi läheisyydeksi. Haluaisin viipyä sinussa katseella, käsilläni ja kaikella sillä malttamattomuudella, jota olen joutunut pidättelemään. Ja ehkä juuri silloin kumpikin saisi sen, mitä on salaa toivonut.

Mutta nyt sinä olet siellä ja minä täällä.

Välillämme on vain vähän matkaa, ja silti se tuntuu loputtomalta. Näen sinut mielessäni niin todellisena, että melkein voisin koskettaa sinua — mutta käteni löytävät vain tyhjyyden.

Se on julmaa, tämä läheisyys ilman mahdollisuutta olla lähellä.

Ja mitä enemmän yritän olla ajattelematta sinua, sitä voimakkaammin kaipaan sinua.

Vieläkö haluat kiihkeämmän?

Vierailija
1136/2630 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän järjestetä uusintaottelu. Voittaja jäi nimittäin epäselväksi.

Ja laji on mikä?

Paskanjauhanta "kaivatusta"?

-sivusta

Vierailija
1137/2630 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden aikakauden päätös.

Vierailija
1138/2630 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin pistäpä vauhtia, ei ole koko päivää aikaa odotella.

Vierailija
1139/2630 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Jankutat silti hänestä kaipausketjussa 🤣 Jankutitko samalla tavalla viesteissäsi? En ihmettele hänen ratkaisuaan, rasittavalta vaikutat.

Vastailen vain, kun ihmiset toistuvasti nostavat viestiäni esittäen vääriä olettamia tilanteesta. Ja ei, lähestyminen ei tapahtunut viestillä, sori siitäkin. 

Olisi kiinnostavaa tietää miten lähestyit. Oliko täysin selvää, että olet kiinnostunut? Pelkkä moikkaaminen esimerkiksi ei ole mikään selvä aloite.  

Tietynlainen hymy on SELVÄ aloite. Myös silmien räpyttely tietyllä tavalla.

Vierailija
1140/2630 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Tietynlainen hymy on SELVÄ aloite. Myös silmien räpyttely tietyllä tavalla.

Tämä. Mikä tahansa ele tai eleettömyys voi olla päivänselvä aloite, jos se tulee naiselta. Jos puolituttu mies taas kysyy kahville, ei siitä voi tietää haluaako hän nähdä kaverina, kysyä muuttoapua tai kotiin siivoamaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä