Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (2770)
Vierailija kirjoitti:
Olen katkeroitunut ghostaamisesta.
Peiliin katsomisen paikka sulla. Siihen on aina joku syy.
Vierailija kirjoitti:
En taaskaan ehtinyt tänne koko päivänä sosiaalisten menojen vuoksi. Mutta äsken sekasin muutaman sivun. Juu E, vihjasit Vscon kuvistasi ja kylläkyllä, kaunis olet. Mutta mitä sitten? Toivottavasti sisin on kultaa. Sellaisesta pidän. Nuku hyvin 😘
Tolla määrällä luetun ymmärryksellä teet itsestäsi vaan ääliömäisen leuhkan, mikä voidaan katsoa kus***än käytöstavoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En taaskaan ehtinyt tänne koko päivänä sosiaalisten menojen vuoksi. Mutta äsken sekasin muutaman sivun. Juu E, vihjasit Vscon kuvistasi ja kylläkyllä, kaunis olet. Mutta mitä sitten? Toivottavasti sisin on kultaa. Sellaisesta pidän. Nuku hyvin 😘
Tolla määrällä luetun ymmärryksellä teet itsestäsi vaan ääliömäisen leuhkan, mikä voidaan katsoa kus***än käytöstavoiksi.
Tai sitten vaan kuvittelit sen olleen juuri sinun the kaivattusi, elätkö harhoissa? Vai harhoista?
Mietin tuossa miten karhun sapesta tehty aamulääkkeeni vaikuttaa minuun. Tekeekö se minusta sapekkaamman?
Ei kiinnosta sun riidan haasto ja nälvintä. Tiedän oman ihmisarvoni.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta sun riidan haasto ja nälvintä. Tiedän oman ihmisarvoni.
Nolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy on sina mutta ei löydy aina peilistä. Syyhän se on ghostaajan kusipäisyyskin. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä tipu💖
Hyvää huomenta ja aurinkoista sunnuntaita sinne💖🤗
Vierailija kirjoitti:
Kertoisit mulle, mitä meidän välillä on ja mitä haluat.
Ei ole yhteystietoja. Kerro sinä, äläkä täällä utele senkin PELLE!
Vierailija kirjoitti:
Huomenta rakkain. Söin aamusen ja jatkan vielä unia, tulisitpa lusikkaan. Kivaa päivää. Naiselle mieheltä.
Nouse aamuiselle ja tulen lusikkaan sen jälkeen. Sopisiko? - naiselta sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rohkaistu nyt hyvä mies
Enpä taida. Sen verran tullut opittua ettei mielenkiinnon osoittaminen johda yhtään mihinkään.
Ei täällä kelpaamattomia kaivata. Täällä kaivataan juuri niitä, jotka panevat pillua niin paljon kuin jaksaa.
Olipa hieno oman pienen elämän yleistys ja hypoteesi. Eri
Juuri se sinun menestynyt ja komea kaivattu, jonka ympärillä pyörii naisia jatkuvasti on poikkeus, joka pidättäytyy ja korkeintaan omatoimisesti roiskaisee rotanhännät roskikseen kerran kuussa.
Jaa. Ikävöin naista, enkä myöskään tunnista itseäni kuvauksestasi. Jätän sinut kierimään tuskassasi ja toivotan mukavaa päivää. Eri
Ei ole ansaittu. Ennemminkin selitys, miksi ei. Itse sain joskus kirjeen myöhemmin, jossa kertoi, ettei ollut valmis vaksvaan suhteeseen eikä siksi uskaltanut jatkaa tutustumista. Se oli reilusti tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoisit mulle, mitä meidän välillä on ja mitä haluat.
Ei ole yhteystietoja. Kerro sinä, äläkä täällä utele senkin PELLE!
Meillä on ja nähdään lähes päivittäin. Hän käy myös täällä.
Tekisi mieli huutaa sun nimesi tänne! RAKASTAN SUA!
Ja kyllähän mä tavallaan olen sen huutanutkin, koska olet poiminut mun tunnisteet. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole, vaikka olet joka kerta siitä täällä vääntämässä, sori :D
Olen tullut ghostatuksi kun tein aloitteen. En sanonut mitään väärää tai muutenkaan käyttäytynyt tökerösti. Joillain nyt vaan on se mentaliteetti, että sivuutetaan joku asia, niin ei tarvitse "liata käsiä". Vähän sama kuin joidenkin on aivan mahdoton sanoa suoraan, ettei esim. joku meno kiinnosta tai onnistu, joten se on sitten sitä myötäilyä ja kiertelyä viimeiseen asti kun ei vaan voi sanoa "ei tällä kertaa". Selitellään itselleen milloin milläkin "toisen paremman ajatteluna" tai säästämisenä, kun pienempi paha todellisuudessa olisi se yksinkertainen "ei".
eri
Koita tajuta se, että jos toista ei kiinnosta niin sitä ei kiinnosta.
Niin? :D En siis todellakaan kaipaa tuota naispaskakasaa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli huutaa sun nimesi tänne! RAKASTAN SUA!
No huuda!🤗
Huomenta, enää muutama tunti ja sitten taas nähdään :)