Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (2712)
Keinuisimme kuin aalloilla, meren syvältä kumpuavalla voimalla, jota ei voi vastustaa. Sisälläsi ja päälläsi tuntisin sinut kaikin tavoin kilvoitellessamme suuremman hyväntekijän asemasta. Kumpikin saisi kaiken haluamansa kuitenkin.
Voisi olla noinkin. Mutta on näin; minä velvoitteen rajaamana täällä ja sinä siellä, vaikka hyvin lähellä, silti erillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluisin sut mun jalkojen väliin ja sisään. 🥴
Laita tuo irl viestinä, lupaan että alkaa tapahtua.
Opetan sulle ranskaa huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katkeroitunut ghostaamisesta.
Peiliin katsomisen paikka sulla. Siihen on aina joku syy.
Ei todellakaan ole, vaikka olet joka kerta siitä täällä vääntämässä, sori :D
Olen tullut ghostatuksi kun tein aloitteen. En sanonut mitään väärää tai muutenkaan käyttäytynyt tökerösti. Joillain nyt vaan on se mentaliteetti, että sivuutetaan joku asia, niin ei tarvitse "liata käsiä". Vähän sama kuin joidenkin on aivan mahdoton sanoa suoraan, ettei esim. joku meno kiinnosta tai onnistu, joten se on sitten sitä myötäilyä ja kiertelyä viimeiseen asti kun ei vaan voi sanoa "ei tällä kertaa". Selitellään itselleen milloin milläkin "toisen paremman ajatteluna" tai säästämisenä, kun pienempi paha todellisuudessa olisi se yksinkertainen "ei".
eri
Koita tajuta se, että jos toista ei kiinnosta niin sitä ei kiinnosta.
Niin? :D En siis todellakaan kaipaa tuota naispaskakasaa täällä.
Hänt varmasti harmittaa nyt menetys 😭 Josko alunperinkin olit lähinnä peräperperin perässä? Ehkäpä hän aisti sen 😅 Naisilla on sellainen kuudes aisti. Sivu
Naisilla on sellainen kuudes aisti, juu. Mutta silti jostain syystä päätyvät jatkuvasti pumppauksen & dumppauksen kautta kaipausketjuun ulisemaan. Usein vielä haksahtavat siihen klassiseen varatun miehen lupailuun vaimon jättämisestä, vaikka varattua miestä kiinnostaa oikeasti vain patongin piilotus.
Hän voisi piilottaa patongin minuun😍
Juujuu vanha kunnon jeu de baguette.
Vierailija kirjoitti:
Väärä ketju, leidit.
Ai, täälläkö saa kaivata vain naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tullut ghostatuksi kun tein aloitteen. En sanonut mitään väärää tai muutenkaan käyttäytynyt tökerösti. Joillain nyt vaan on se mentaliteetti, että sivuutetaan joku asia, niin ei tarvitse "liata käsiä". Vähän sama kuin joidenkin on aivan mahdoton sanoa suoraan, ettei esim. joku meno kiinnosta tai onnistu, joten se on sitten sitä myötäilyä ja kiertelyä viimeiseen asti kun ei vaan voi sanoa "ei tällä kertaa". Selitellään itselleen milloin milläkin "toisen paremman ajatteluna" tai säästämisenä, kun pienempi paha todellisuudessa olisi se yksinkertainen "ei".
eri
Hänt varmasti harmittaa nyt menetys 😭 Josko alunperinkin olit lähinnä peräperperin perässä? Ehkäpä hän aisti sen 😅 Naisilla on sellainen kuudes aisti. Sivu
Naisilla on sellainen kuudes aisti, juu. Mutta silti jostain syystä päätyvät jatkuvasti pumppauksen & dumppauksen kautta kaipausketjuun ulisemaan. Usein vielä haksahtavat siihen klassiseen varatun miehen lupailuun vaimon jättämisestä, vaikka varattua miestä kiinnostaa oikeasti vain patongin piilotus.
Hän voisi piilottaa patongin minuun😍
Ei ole muuta kuin naposteluporkkana.
Vierailija kirjoitti:
Baby.<3
Kuka on baby? Joku tuntomerkki?
Vierailija kirjoitti:
Estin sut koska en kestä nähdä että sä estit mut
Tuota, milläs luokalla te siellä yläkoulussa taas olittekaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Jankutat silti hänestä kaipausketjussa 🤣 Jankutitko samalla tavalla viesteissäsi? En ihmettele hänen ratkaisuaan, rasittavalta vaikutat.
Kaikki vaikuttaa rasittavalta läskin naisen näkövinkkelistä
Joillakin miehillä on se oletus, että naisen päätös taipuu painostamisen, manipuloinnin ja kontrollin avulla. Valitettavasti se tekee miehestä vain ällöttävän.
Valitettavasti on kokemusta. Lisänä vielä että lopulta tarjosi rahaakin. Sivusta.
Ei sentään uhannut haulikolla?
Joillekin joutuu hakemaan lähestymiskiellon kun ei vaan tajua lopettaa.
Täällä on jotenkin painostavaa keskustelua ettei näitä jaksa. Parempaakin tekimistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Jankutat silti hänestä kaipausketjussa 🤣 Jankutitko samalla tavalla viesteissäsi? En ihmettele hänen ratkaisuaan, rasittavalta vaikutat.
Kaikki vaikuttaa rasittavalta läskin naisen näkövinkkelistä
Joillakin miehillä on se oletus, että naisen päätös taipuu painostamisen, manipuloinnin ja kontrollin avulla. Valitettavasti se tekee miehestä vain ällöttävän.
Valitettavasti on kokemusta. Lisänä vielä että lopulta tarjosi rahaakin. Sivusta.
Ei sentään uhannut haulikolla?
Ei. Yhden kierouden teki, jotta joutuisin ongelmiin ja olisi pakko antaa hänelle ettei hänen tarvitsisi hoitaa asiaa poliisien kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee turhan myöhään. Rakastella osaan suomeksikin.
Meidän juttu loppui siihen että sä halveksuit mua. Mutta mä tulen aina haluamaan sua. Tiedän että tulet olemaan onnellinen jonkun muun kanssa. Mä tein susta surullisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee turhan myöhään. Rakastella osaan suomeksikin.
Bah oui!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Vastailen vain, kun ihmiset toistuvasti nostavat viestiäni esittäen vääriä olettamia tilanteesta. Ja ei, lähestyminen ei tapahtunut viestillä, sori siitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keinuisimme kuin aalloilla, meren syvältä kumpuavalla voimalla, jota ei voi vastustaa. Sisälläsi ja päälläsi tuntisin sinut kaikin tavoin kilvoitellessamme suuremman hyväntekijän asemasta. Kumpikin saisi kaiken haluamansa kuitenkin.
Voisi olla noinkin. Mutta on näin; minä velvoitteen rajaamana täällä ja sinä siellä, vaikka hyvin lähellä, silti erillään.Mitä v'ttua xD
Aikuisten juttuja. Ymmärrät joskus ehkä kun kasvat ja saat kokemusta.
Pekka laita mulle viestiä 😘