Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (2770)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli huutaa sun nimesi tänne! RAKASTAN SUA!
No huuda!🤗
Hehe.
Eiku ihan tosissaan. Jos huudat niin ilmestyn tänään sinne.
Mies, meillä on yhteystiedot🌞 minulta ei tänne enempää. Omat ja kahden väliset asiat ovat niitä, jotka ei julkisille alustoille kuulu. Yksityisyys on nykypäivänä liian epäarvostettua. Sitä kannattaa vaalia enemmän. Säästyy ulkopuolisten sotkemisilta ja uteluilta, vääriltä olettamuksilta.
Haluisin sut mun jalkojen väliin ja sisään. 🥴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No huuda!🤗
Hehe.
Ohi. Nähdään vasta huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Laita tuo irl viestinä, lupaan että alkaa tapahtua.
Otit sun ystävän mukaan varmistaan ettet oo pelkästään kuvitellu tätä, awww
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita tuo irl viestinä, lupaan että alkaa tapahtua.
Ei ole yhteystietoja, mutta halua senkin edestä. Sivusta kaipailen...
Ei huumorikaan kaikille avaudu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No huuda!🤗
Hehe.
No en mä nyt SUA tänne kaipaa, todellakaan. Hyi hitto.
Aatos tässä, moi! Mitenköhän sun aamu on lähtenyt käyntiin? Puurot varmaan jo vedetty naamariin ja ehkäpä oot jo futiskentän laidalla nauttimassa aamusta ja auringosta😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katkeroitunut ghostaamisesta.
Peiliin katsomisen paikka sulla. Siihen on aina joku syy.
Ei todellakaan ole, vaikka olet joka kerta siitä täällä vääntämässä, sori :D
Olen tullut ghostatuksi kun tein aloitteen. En sanonut mitään väärää tai muutenkaan käyttäytynyt tökerösti. Joillain nyt vaan on se mentaliteetti, että sivuutetaan joku asia, niin ei tarvitse "liata käsiä". Vähän sama kuin joidenkin on aivan mahdoton sanoa suoraan, ettei esim. joku meno kiinnosta tai onnistu, joten se on sitten sitä myötäilyä ja kiertelyä viimeiseen asti kun ei vaan voi sanoa "ei tällä kertaa". Selitellään itselleen milloin milläkin "toisen paremman ajatteluna" tai säästämisenä, kun pienempi paha todellisuudessa olisi se yksinkertainen "ei".
eri
Koita tajuta se, että jos toista ei kiinnosta niin sitä ei kiinnosta.
Niin? :D En siis todellakaan kaipaa tuota naispaskakasaa täällä.
Hänt varmasti harmittaa nyt menetys 😭 Josko alunperinkin olit lähinnä peräperperin perässä? Ehkäpä hän aisti sen 😅 Naisilla on sellainen kuudes aisti. Sivu
Kummasti kuitenkin yritti esittää mukavaa ja jatkaa aivan kuin mitään ei olisi tapahtunut, mutta en tiedä, varmaan sitten ansaitsin paskani, mies kun olen. Nainen on aina uhri, sama mitä tekee tai oli tekemättä 😭
Estin sut koska en kestä nähdä että sä estit mut
Vierailija kirjoitti:
Ikävöin enemmän kuin arvasinkaan.
Hankala homma, sillä tapaan sinua vain siellä mistä haluaisin pois.
Miksi haluaisit sieltä poies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tullut ghostatuksi kun tein aloitteen. En sanonut mitään väärää tai muutenkaan käyttäytynyt tökerösti. Joillain nyt vaan on se mentaliteetti, että sivuutetaan joku asia, niin ei tarvitse "liata käsiä". Vähän sama kuin joidenkin on aivan mahdoton sanoa suoraan, ettei esim. joku meno kiinnosta tai onnistu, joten se on sitten sitä myötäilyä ja kiertelyä viimeiseen asti kun ei vaan voi sanoa "ei tällä kertaa". Selitellään itselleen milloin milläkin "toisen paremman ajatteluna" tai säästämisenä, kun pienempi paha todellisuudessa olisi se yksinkertainen "ei".
eri
Hänt varmasti harmittaa nyt menetys 😭 Josko alunperinkin olit lähinnä peräperperin perässä? Ehkäpä hän aisti sen 😅 Naisilla on sellainen kuudes aisti. Sivu
Naisilla on sellainen kuudes aisti, juu. Mutta silti jostain syystä päätyvät jatkuvasti pumppauksen & dumppauksen kautta kaipausketjuun ulisemaan. Usein vielä haksahtavat siihen klassiseen varatun miehen lupailuun vaimon jättämisestä, vaikka varattua miestä kiinnostaa oikeasti vain patongin piilotus.
Hän voisi piilottaa patongin minuun😍
Huomenta💕 yön ja aamun haaveilin sun sylistä, melkein tunsin sun kehon mun kehoa vasten, lämmön ja silitykset, hellyyden..
..aurinkoa ja lämpimiä ajatuksia päivääsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Jankutat silti hänestä kaipausketjussa 🤣 Jankutitko samalla tavalla viesteissäsi? En ihmettele hänen ratkaisuaan, rasittavalta vaikutat.
Hehe.