Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (3072)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mielessäsi pyörii kaivattusi, vaikka rakastat puolisoasi ja pysyt ja haluat pysyä hänen kanssaan?
Oli vain kiinnostava ihminen. Ja kuljin rinnallaan hänen eläessä hellish times. Kun tapasin häntä töissä enemmän kuin näin noina vuosina ystäviäni, sydän kiintyi. Ei kai mitään sen kummempaa. En halua mitään, enkä tiedä missä kulkee nykyisin. <3
Selitystä.
Ensi kerralla otan sinut mukaan!
Kaipaan sua 🤍 (ja tiedän, että säkin mua)
Vierailija kirjoitti:
Jos Emilia, niin mutual
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa huvi tässä ketjussa on antaa teille hyvää musiikkia koska en jaksa keskustella täysin tuntemattomien ihmisten kanssa.
Niin ja minäkin olen Adhd.
Mikset voi tehdä omaa ketjua, minne spammata musavideoita? Itse ainakaan ole klikannut yhtäkään näissä ketjuissa.
Lopeta se määräily ja anna ihmisten elää ja seurustella. Keskity omiin asioihisi. Sivusta
Oppisit sinä kunnioittamaan muita, ja ajattelemaan muutakin, kuin omaa napaa. :)
Ihan ohi.
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa iltaa..-Anneli🤗
Oletko se henkimaailmasta kiinnostunut Anneli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa huvi tässä ketjussa on antaa teille hyvää musiikkia koska en jaksa keskustella täysin tuntemattomien ihmisten kanssa.
Mikset voi tehdä omaa ketjua, minne spammata musavideoita? Itse ainakaan ole klikannut yhtäkään näissä ketjuissa.
Lopeta se määräily ja anna ihmisten elää ja seurustella. Keskity omiin asioihisi. Sivusta
Oppisit sinä kunnioittamaan muita, ja ajattelemaan muutakin, kuin omaa napaa. :)
Ihan ohi.
Tietysti, se nyt vaan on poikkeus että pakottava tarve toistuvasti spammata ohista, keinolla millä hyvänsä, milloin milläkin verukkeella näihin ketjuihin. Nyt se on "jaan mielestäni hyvää musiikkia" a la nistit, jotka huudattavat trilliä puhelimestaan julkisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. En jaksa. Pidän tavisihmisiä tylsinä ja tyhminä. Mutta sellaista se elämä on.
Leben und leben lassen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen napa olisi kiikarissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Emilia, niin mutual
Ohi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa iltaa..-Anneli🤗
?..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa iltaa..-Anneli🤗
?..
Joskus luin ketjuja joissa Anneli kyseli kokemuksia henkimaailmasta, siksi kysyin kun se tuli mieleen.
Vierailija kirjoitti:
nn?
Mukavaa viikonloppua kaivatulle ja hyviä öitä.