Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (3113)
Vierailija kirjoitti:
Miksi edellinen ketju lukittiin ?
Joku jätti hyvästit, joten ketjukin romahti. 😭
Näin äsken jonkun sun näköisen ja lähdin perään, katsastaakseni oletko se sinä jotta olisin voinu moikata. Mutta en ehtinyt nähdä olitko se sinä.
Meillä ei oo naimanaamat, ollaan vastakohdat 😘 Olishan se vähän hassua jos minulla olis raavaan miehen naama tai raavaalla miehellä minun naama
J ihan turhaan tulet uusiinkin ketjuihin viestittelemään, lopettaisit jo. En oo kiinnostunut susta.
-L
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ihailee, miten on naimanaamaa ja vuosia tehty töitä, just teidän hyväksi
Häh?
Vierailija kirjoitti:
Aviopuoliso ehdotti seksiä. Mietin vaan sua ruskeasilmäinen. Aika ristiriitaista.
Ihanko tänne piti ilmoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Möhömahainen karvanaama🤮🤮🤮
Kiinnostaisko?
Mua kiinnostais yksi karvanaama. 🤩 Möhömahasta ei ole havaintoa mutta eipä se haittaisi. -sivusta
Ihana syksy. Odotan että nään sut.
Odotan sinua pyykkituvassa, vaikka sinua ei ole luvassa.
Vierailija kirjoitti:
Aviopuoliso ehdotti seksiä. Mietin vaan sua ruskeasilmäinen. Aika ristiriitaista.
Sinä tietysti kieltäydyit, koska olet mulle uskollinen.
Miksi mielessäsi pyörii kaivattusi, vaikka rakastat puolisoasi ja pysyt ja haluat pysyä hänen kanssaan?
Uskotko kun joku sanoo?
Lähdetkö mukaan kuin lammas?
Oletko irvistelevä örkki?
Vaikka, et tiedä tapahtumasta mitään...
Olet helppo ja hölmö...
Näyttää irvokkaalta....
Vierailija kirjoitti:
Miksi mielessäsi pyörii kaivattusi, vaikka rakastat puolisoasi ja pysyt ja haluat pysyä hänen kanssaan?
Oli vain kiinnostava ihminen. Ja kuljin rinnallaan hänen eläessä hellish times. Kun tapasin häntä töissä enemmän kuin näin noina vuosina ystäviäni, sydän kiintyi. Ei kai mitään sen kummempaa. En halua mitään, enkä tiedä missä kulkee nykyisin. <3
Hyvää ja viikonloppua sinulle muru 🤩 Odotan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista pikku huijari mennä ajoissa nukkumaan. 🙂
Mitä huijas?
Ketä kiinnostaa. Jos jonkun elämä on pelkkää muiden kyttäystä ja valehtelua, niin olkoot.
Vie vaan ihan kaikki! En oo ikinä halunnutkaan ketään niistä. 😂😂😂ok?
Mitä helvetti?. 😁😁😁 -ap
Omituisten otusten kerho....
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua M.
Mies vai nainen?.
T. M..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua M.
Mies vai nainen?.
T. M..
Nainen.
Miten voikaan ihminen näin piristyä synkistä syysilloista. Tiedän että sinä kaipaat aurinkoa. Ehkä me tasapainotettaisiin toisiamme kun minä rakastan syksyä ja synkkyyttä ja sinä valoa.
...