Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (7245)
Vierailija kirjoitti:
Ota sinä katseesi ja ole siel oikees elämäs älä tule muita moralisoimaan :D mitä hittoa sää täällä teet?
Hä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tulis seksii jos mies harmaissa collareissa heiluis.
Ai, kaivattuni (m) on sellaisissa ollut ja oli oikeinkin kivat edestä ja takaa.
Makuja on monia, mä en mitään collarihemmoa kattelis.On tosiaan. Huppari ja collarit on superhot. Pukumiehet ei iske ollenkaan, vaikka onhan miehet satunnaisesti puvussa komeita. Sivusta
Kuinkahan mones viesti, jossa collareiden vaihtoehtona nähdään puku :D
Vierailija kirjoitti:
Tule isukin syliin
Itse visioin aamulla työmatkalla kuinka kaivattuni A istahtaisi syliini ja sujahtaisin sisäänsä. Meinasin ajaa kolarin.
Vierailija kirjoitti:
Näin kaivattuni teeveessä ekan kerran :D
Ohistelen niinkuin jotkun täällä aina.
Et voinu. Istuin kavereitten takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, tulee aina hommailtua puku päällä. Mitä sotkuisempi homma, sitä enemmän laitetaan. Solmio, kengät. Nappia ranteisiin jne. :D
Voitte ihan rauhassa harrastaa elämää jossa hengaillaan harmaissa collareissa - tai toisaalta pannaan puku päällä.
Harrastaa ihan. Toiset käy töissäkin. Ja tekee oikeita asioita. Mutta jatka vaan fantasiointiasi. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makuja on monia, mä en mitään collarihemmoa kattelis.On tosiaan. Huppari ja collarit on superhot. Pukumiehet ei iske ollenkaan, vaikka onhan miehet satunnaisesti puvussa komeita. Sivusta
Kuinkahan mones viesti, jossa collareiden vaihtoehtona nähdään puku :D
Jep, kaikkein mieluiten siistit ja mielellään coolit arkivaatteet kadulla ja kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sun tarvi muuta kuin erota nykyisestä puolisiatasi. Muu voidaan hoitaa yhdessä 😊
Ansaitsisit sen, että jonain päivänä joku sanoo sun puolisosta noin ja vie sen mennessään. Aina löytyy joku harakka tai kukko, joka sen voi tehdä. Minkä taakseen jättää sen edestään löytää. 👍
Ei se niin mene jos ihminen on onnellinen ja suhde on onnellinen. Tuo on sellasta epäonnistuneen ihmisen lässytystä. Eri
Jaaha, lässytys-lässyttäjä on jälleen keskuudessamme. Ikävä kyllä.
Miehet lähestyy silloin vielä enemmän, kun on kollarit jalassa. Kumma juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielellään katselisi suomalaisia miehiä kaupungilla pieruverkkareissa? Ehkei kannata kannustaa enempää. Jo nyt katukuva on pahasti niin ja näin. Eri
Mulla oli mielessä sellaiset miehet jotka näyttäis hyvältä vaikka perunasäkissä, etten oikein pääse käsiksi sun mielikuvaan nyt. Edelleenkin niitä makuja on erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Matala vyötäröiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sun tarvi muuta kuin erota nykyisestä puolisiatasi. Muu voidaan hoitaa yhdessä 😊
Ansaitsisit sen, että jonain päivänä joku sanoo sun puolisosta noin ja vie sen mennessään. Aina löytyy joku harakka tai kukko, joka sen voi tehdä. Minkä taakseen jättää sen edestään löytää. 👍
Ei se niin mene jos ihminen on onnellinen ja suhde on onnellinen. Tuo on sellasta epäonnistuneen ihmisen lässytystä. Eri
Samaa mieltä, vain epäonnistunut ihminen ehdottelee toiselle eroa puolisostaan. Alhaista meininkiä, joka osuu varmasti omaan nilkkaan...
Alhaista meininkiä on, mutta tuo sinua edeltänyt kirjoittaja oli kyllä nimenomaan eri mieltä kanssasi tästä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ne on persetrikoot. En kyllä halua miesten lähetyvän, enkä koskaan pukeutuisi collareihin edes matkalla urheilemaan.
Rohkeiden tunnisteiden aika. Uskallatko?
(Lainattu joltain kyselijältä. Ymmärrä rohkeus, miten haluat.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielellään katselisi suomalaisia miehiä kaupungilla pieruverkkareissa? Ehkei kannata kannustaa enempää. Jo nyt katukuva on pahasti niin ja näin. Eri
Mulla oli mielessä sellaiset miehet jotka näyttäis hyvältä vaikka perunasäkissä, etten oikein pääse käsiksi sun mielikuvaan nyt. Edelleenkin niitä makuja on erilaisia.
Missä Suomessa sellaisia miehiä näkee, vai puhutko miehistä ikäluokassa 16-28?
Tunnistan ihmisissä sen, kun he puhuvat järkeä mutta he eivät tunnista sitä kun minä puhun. Se on se perimmäinen ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Neropatit liikkeellä
Tää on se päiväkirja. Ookko kuullu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies näyttää AINA hyvältä, mutta en silti haluaisi nähdä sitä harmaissa collareissa.
Ja nimenomaan makuasia, veikkaan et usean palstailijan mielestä tuo mun aina hyvännäköinen mies olisi joku tuulem nussima vinkuheinä tms.
Näin kaivattuni teeveessä ekan kerran :D