Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (7245)
Niin harvoin kivan näköisetkään miehet osaavat yhtään pukeutua. Tekisi mieli sanoa joillekin joita olen tavannut, et ota se liian kireä, hieman pesussa kulahtanut kauluspaita pois ja vaihda se hieman löysempään ja kalliimpaan versioon. Heti parempi. Mikä siinä on niin vaikeaa.
Nyt on sellanen tunne, et mun ei enää kannata tänne kirjotella mitään, et ei tuu väärinkäsityksiä. Katsotaan ihan ajan kanssa irl mihin tää johtaa. :)
Teitä ei ottaisi tai huolisi kukaan. Ette edes älyä, kuinka pahasti teissä on asiat pielessä, enkä usko, että muututte. Jos siihen on halua, niin aloittakaa sillä, että jutelkaa ihmisistä hyvää, jos on pakko niistä keskustella. Kenelläkään ei kiinnosta, kenen kanssa ja mistä syystä ette halua olla, ettekä te itsekään halua kuulla, miksi te ette kelpaa. Olette negatiivista ja poskettoman typerää seuraa, mikä kai on teistä ketjuasukkeja tehnyt. Voisitte muuttua, mutta kai negatiivista perusluonneta ei voi muuttaa. Sääli teidän kannaltanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet lähestyy silloin vielä enemmän, kun on kollarit jalassa. Kumma juttu.
Jos ne on persetrikoot. En kyllä halua miesten lähetyvän, enkä koskaan pukeutuisi collareihin edes matkalla urheilemaan.
Varmaan tuossa oli kyse naisesta jota lähestytään muunkin kuin p*rseen takia. jos on vaikka älykästä pilkettä silmäkulmassa/muuten mukavan oloinen/ystävällisen näköinen ihminen ja mitä näitä nyt on, mitkä miehiin saattaa vedota. Mutta kyllä kaikille löytyy ottajia varmasti. Myös niille vakojen esittelijöille. Ei ole keneltäkään pois.
Juu, varmaan on älykästä pilkettä siellä. Hyvä hyvä.
Maija oot ihana. Jos oot se sama
Vierailija kirjoitti:
Niin harvoin kivan näköisetkään miehet osaavat yhtään pukeutua. Tekisi mieli sanoa joillekin joita olen tavannut, et ota se liian kireä, hieman pesussa kulahtanut kauluspaita pois ja vaihda se hieman löysempään ja kalliimpaan versioon. Heti parempi. Mikä siinä on niin vaikeaa.
Ehkä kaikki eivät pukeudu/ole olemassa sinua varten? Eiväthän naisetkaan nyky zeitgeistin mukaan laittaudu miehiä varten edes treffeille, vaan tekevät sitä kun "se on kivaa".
Pääsisinpä taas mittailemaan katseellani blondia miestä, ihan sama mitkä vaatteet, vaikka pilkkihaalari 💗
Ilman vaatteita olisi kyllä... 😳🔥
Kauniita unia blondi mies 💋💕
Vierailija kirjoitti:
Nyt on sellanen tunne, et mun ei enää kannata tänne kirjotella mitään, et ei tuu väärinkäsityksiä. Katsotaan ihan ajan kanssa irl mihin tää johtaa. :)
Semmonen irl viestintä on parasta, mitä kissa tietää.
Haluun tietää millanen lapsuus hänellä oli.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Missä sinä näit kaivattusi ensimmäistä kertaa?
London
Vierailija kirjoitti:
Haluun tietää millanen lapsuus hänellä oli.
Miksi ihmeessä
Vierailija kirjoitti:
Teitä ei ottaisi tai huolisi kukaan. Ette edes älyä, kuinka pahasti teissä on asiat pielessä, enkä usko, että muututte. Jos siihen on halua, niin aloittakaa sillä, että jutelkaa ihmisistä hyvää, jos on pakko niistä keskustella. Kenelläkään ei kiinnosta, kenen kanssa ja mistä syystä ette halua olla, ettekä te itsekään halua kuulla, miksi te ette kelpaa. Olette negatiivista ja poskettoman typerää seuraa, mikä kai on teistä ketjuasukkeja tehnyt. Voisitte muuttua, mutta kai negatiivista perusluonneta ei voi muuttaa. Sääli teidän kannaltanne.
Jaa. Minusta keskusteluaihe oli hauska. Makuja on tosiaan monia, koitta hyväksyä se. Ja tuskin ne varsinaisesti pahaa muista ajattelee, mielipiteitä täällä esittävät kuten sinullakin on omasi. Miksi ajattelet sen olevan absoluuttisesti toista parempi? Varmaan et itsekään katsele kaiken tyyppistä porukkaa sillä silmällä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet lähestyy silloin vielä enemmän, kun on kollarit jalassa. Kumma juttu.
Niin lähestyy! Joskus olin mennä hulluksi tuon ilmiön kanssa, koska en tykännyt mennä ulos kotivaatteissa, mutta laiskuuttani päätin välillä käydä ihan nopeesti hiukset takkunutturalla ja meikkaamatta kotirönttövaatteissa kaupassa niin eikös kaikki iskuyritykset tullu aina just silloin. Kun halusin todella vaan olla näkymätön. Normisiistinä ei mitään 😅 joskus olin maalaamassa ja mulla oli maalissa oleva mekko mikä oli puoliks purkautunut ja mietin että näytän kauheelta kassialmalta mut käyn nopeesti hakemas maitoa ni joku pyysi puhelinnumeroa just silloin, yhyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kaikki eivät pukeudu/ole olemassa sinua varten? Eiväthän naisetkaan nyky zeitgeistin mukaan laittaudu miehiä varten edes treffeille, vaan tekevät sitä kun "se on kivaa".
Eivät tosiaankaan pukeudu ja tuossa juuri esitin oman toiveeni. Annan kyllä ystävälliset ohjeet heti kun tuttavuus yltää sopivalle tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Voi elämän kevät taas. Pitääkö kotona pönöttää kulmahousuissa? Collarit on ihan paikallaan oikeassa paikassa, oli mies tai nainen. Kuuma on kuuma, vaikka olis jätesäkki päällä.
Ostaisin kaivatulle pikkuruiset shortsit joita hän saisi käyttää kotona. 😋
Tav vetää kuiv o myrsk tulos ei vesi vie
Varmaan tuossa oli kyse naisesta jota lähestytään muunkin kuin p*rseen takia. jos on vaikka älykästä pilkettä silmäkulmassa/muuten mukavan oloinen/ystävällisen näköinen ihminen ja mitä näitä nyt on, mitkä miehiin saattaa vedota. Mutta kyllä kaikille löytyy ottajia varmasti. Myös niille vakojen esittelijöille. Ei ole keneltäkään pois.