Mä oon isä, enkä osaa tehdä lapsilleni muuta ruokaa kuin lättyjä
Ja nekin palaa usein mustaksi, olenko huono isä?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
No oot vähän jos syötät lapsille PAH-yhdisteitä.
Eikä kö lättyjä syötän.
En tiiä ootko huono mutta tyhmä ainakin oot. Oikeesti minkälainen ihminen ei osaa laittaa mitään ruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä kö lättyjä syötän.
palaneita
Tee salaattia välillä. Sen tekoon ei tarvitse olla ruudinkeksijä.
Katso netistä ohjeet, tosin kuulostaa teinipojan provolta ja kuka tollaselle lapsensa jättäisi?
Lätyt on hyvä ruoka ja hyvä alku sinun ruoanlaittotaidollesi. Opettele vielä, ettet polta niitä karrelle. Lapset kiittää!
Älä polta niitä lättyjä se on jo hyvä alku ja tiedät varmaan perunat ,kananmunat ,....ym..kyllä se siitä,rakkaus ennen ruokaa.
Et osaa edes perunoita keittää ja paistaa siihen vaikka kalaa lisäksi tai kanafileen.
Eli todellisuudessa sua ei siis vain kiinnosta ruoanlaitto. Se on nimittäin niin helppoa, että kaikki kyllä oppii, jos haluaa. Mutta osaa ei vain kiinnosta ja siksi muka esittää että ei osaa eikä opi.
Minä teen lapsiviikolla lättyjä joka päivä iltaruuaksi. Lounaan ne syövät koulussa (tai ennen söivät päiväkodissa). Olen tehnyt näin jo 17 vuotta.
Eikö ole helmpompaa vaikka pilkkoa kasvikset uunivuokaan ja jotain protskua siihen päälle. Ei tarvitse edes mitään lättytaikinaa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Eli todellisuudessa sua ei siis vain kiinnosta ruoanlaitto. Se on nimittäin niin helppoa, että kaikki kyllä oppii, jos haluaa. Mutta osaa ei vain kiinnosta ja siksi muka esittää että ei osaa eikä opi.
Joo mitenkä on helppoa,sano se sille joka osaa keittää veden niin sanotusti pohjaan.Tosin kyllähän aloittaja varmaan vähättelee ettei osaa mitään ruuanlaittoa.
Peruskeittokirja vaan käteen ja siitä opettelemaan. Kyllä sä pystyt tähän.
Äiti pastoi aina lätyt me vaan syötiin,vei salaisuuden hautaan.
Olet, tuo en osaa on vain huono tekosyy. Ihan kuka vain oppii tekemään helppoja ruokia ja jos sen yhdenkin ruuan joka kerta pilaat niin olet kyllä aika tampio. Et ole ikinä tajunnut laittaa liettä pienemmälle, öljyä pannulle tai kääntelemään niitä lettuja vaan sitkeästi vain teet samat virheet joka kerta.
Tapola ja puolukkahillo..Matille aikoinaan pill......u.