Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (6423)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin niin koskettaa sua taas.
Kosketa. Olen kaivannut sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tykkäsit mun autosta?
Ruma
No mitä ajattelet kuskista?
Kuski on sievä
Vierailija kirjoitti:
Miehet hävittää sen ymmärryksen miten vaimo pidetään tyytyväisenä. Lopulta vaimo on se joka ottaa eron.
Eroaminen on niin raskasta että tuskin kukaan tekee sitä pienistä syistä. Ensin yrittää kaikkensa kunnes kaikki polut on käytetty ja reitit loppuneet. Harva vaan kertoo niitä asioita, että joo annoin pettämisen anteeksi vaikkei anteeksipyyntöä tullut jne. Muille näyttäytyy ehkä keveämmältä kuin mitä ne erot onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä oot yhtäkkiä vähentänyt mulle viestittelyä noin radikaalisti? Mitä on tapahtunut
Kyllä mä käyn päivittäin lukemassa viestit, mutta vähensin niitä R-kirjaimella alkavia viestejä, kun siitä tuli palautetta. En katos halua olla liian tunkeileva, joten ajattelin kunnioittaa sitä. Kyllä sä olet silti edelleen mielessä, päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en aio ottaa miehen roolia, koska haluan miehen. En olla mies. Olen nainen ja aion olla sitä jatkossakin.
Pelkurin koottuja selityksiä.
En pelaile, mutta sen verran käytän strategiaa että en halua vetovastuuta, koska se rooli jäisi sitten. Vastaan toiseen lämpimästi mutten aio olla aktiivinen tai viedä asioita eteenpäin. Lähden mukaan mutten aloita.
TL;DR: Olet pelkuri.
Miksi haukut mielipiteestä aloittajan? Oletko mies joka ei uskalla itse tehdä aloitetta?
Kuka edes kaipaisi negatiivisia, ihme taso säännöillä ja vaatimuksilla viestittävää?
Olkaa positiivisempia,ilosempia ja ennenkaikkea ottakaa ihminen ihmisenä.Sama kasa meistä jää,kun aika jättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä oot yhtäkkiä vähentänyt mulle viestittelyä noin radikaalisti? Mitä on tapahtunut
Koska olen paljon viestitellyt? En jaksa, koska olet etäinen, ja oon viestinyt vähän yhdelle sun toiselle.
Ilmanko jääkin sitte vähän kaikki vähän heikoille, jos useaan suuntaan on menoa ja meininkii.
sivusta -
Toivottavasti tapailunaisesi ovat sulle mieleisempiä. Toivottavasti ovat yhtä kiihkeitä kuin minä.
Mä haluan että et pety heihin kuten muhun. Haluan että olet todella onnellinen ja saat sen mitä halusit, sen mitä et halunnut multa.
Vierailija kirjoitti:
Saako varattua lähestyä jos tiedän hänellä olevan tunteita minua kohtaan? En saa häntä mielestäni, mutta tiedän että hän ei tee aloitetta.
Nimenomaan vapaa voi lähestyä ketä vaan, myös varattua. Varatun on vaikeampi lähestyä ketään vaikka rintaa joka hetki puristaisi maailman yksinäisimmän ihmisen olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en aio ottaa miehen roolia, koska haluan miehen. En olla mies. Olen nainen ja aion olla sitä jatkossakin.
En pelaile, mutta sen verran käytän strategiaa että en halua vetovastuuta, koska se rooli jäisi sitten. Vastaan toiseen lämpimästi mutten aio olla aktiivinen tai viedä asioita eteenpäin. Lähden mukaan mutten aloita.
Hyvä strategia. Ei toki ole vuosiin toiminut, vaikka kuinka olet jankannut, mutta ehkä se vielä joskus. Kannattaa odotella, mutta mieluummin hiljaa.
Totta. Täällä internetsissä kalastelu on aika rohkeaa aloitteellisuutta. Joku perässävedettävä voi rohkaistua ja pyytää vaikka treffeille. Sitten se on sitä lopun elämää, että aina pitää vihjailla että toisen tarttis nyt varmaan tehdä jotain. Sivukomppaus.
Vierailija kirjoitti:
Tunteeni sua kohtaan kasvavat päivä päivältä.
Ketä kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuserin. Tuskin suostuu hoitamaan ne naisten työt, jotka luonnollisesti hänelle lankeaa mielensä aikakauden mukaan. Nainen hoitaa kodin kokonaan ja on tossun alla, mies voi välillä lätkiä päin näköä, jos siltä tuntuu. Eikä vikistä.
Naiset myös pudotteli silloin nenäliinojaan kiinnostavan miehen eteen.
Naiset oli silloin naisia. Nyt ne rutajaa anonyyminä netissä että hei kamoon mut pitäisi huomata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TL;DR: Olet pelkuri.
Miksi haukut mielipiteestä aloittajan? Oletko mies joka ei uskalla itse tehdä aloitetta?
Teen aloitteita vain naisille, jotka antavat ymmärtää sen olevan toivottua.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tapailunaisesi ovat sulle mieleisempiä. Toivottavasti ovat yhtä kiihkeitä kuin minä.
Mä haluan että et pety heihin kuten muhun. Haluan että olet todella onnellinen ja saat sen mitä halusit, sen mitä et halunnut multa.
Et sä mulle ryppyä olis antanu... Halusin kyllä...
Vierailija kirjoitti:
Tunteeni sua kohtaan kasvavat päivä päivältä.
👍
Hirveintä mitä tiedän ois päätyä vaimoksi. Ei oo ikinä kuulunut haaveisiin, hyi.
😘