Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (6430)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesällä katselit miettien.
Totta. Kiinnostus vain ei ole usein molemminpuolista.
Minä luulen, että meillä se kumma kyllä on. Jutut kävi yhteen.
Viime viikolla oli jännä nähdä se kontrasti oikeasti kiinnostuneen ihmisen ja sun oman käytöksen välillä.
Miksi sä oot yhtäkkiä vähentänyt mulle viestittelyä noin radikaalisti? Mitä on tapahtunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en aio ottaa miehen roolia, koska haluan miehen. En olla mies. Olen nainen ja aion olla sitä jatkossakin.
Pelkurin koottuja selityksiä.
En pelaile, mutta sen verran käytän strategiaa että en halua vetovastuuta, koska se rooli jäisi sitten. Vastaan toiseen lämpimästi mutten aio olla aktiivinen tai viedä asioita eteenpäin. Lähden mukaan mutten aloita.
Vierailija kirjoitti:
Musta tulisi sulle hyvä vaimo...💋💋
Niin tulisi. Olisin onnellinen ja ylpeä vaimostani. Pitäisin sua kuin kukkaa kämmenellä. Joka ikinen päivä haluaisin osoittaa, paljonko sua arvostan ja rakastan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä oot yhtäkkiä vähentänyt mulle viestittelyä noin radikaalisti? Mitä on tapahtunut
Koska olen paljon viestitellyt? En jaksa, koska olet etäinen, ja oon viestinyt vähän yhdelle sun toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Musta ei tulis enää kenellekään hyvää vaimoa.
Sama. Ei tässä iässä enää.
Vierailija kirjoitti:
Seuraatko palstaa aamusta iltaan ehkä on mennyt ohi.
Vierailija kirjoitti:
Mä en aio ottaa miehen roolia, koska haluan miehen. En olla mies. Olen nainen ja aion olla sitä jatkossakin.
Miksi et ole koskaan ennen tästä kertonut? Eiku hei... tosiaan, sinähän se taas. Ja kaikilla kiiinnostaa yhtä paljon kuin aina. Miksi haluat tätä toistella vuodesta toiseen?
Miehet hävittää sen ymmärryksen miten vaimo pidetään tyytyväisenä. Lopulta vaimo on se joka ottaa eron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: mitä teitte kun olitte kaivatun kanssa viimeksi tekemisissä?
Kadun varressa ja se oli huonoista hetkistä huonoin. Vaihdoimme kuitenkin muutaman sanan, mutta se tuntui vähältä.
Varmaan siinä baarin edessä.
Baarissa yhdessä vietetyn ajan jälkeen? sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuserin. Tuskin suostuu hoitamaan ne naisten työt, jotka luonnollisesti hänelle lankeaa mielensä aikakauden mukaan. Nainen hoitaa kodin kokonaan ja on tossun alla, mies voi välillä lätkiä päin näköä, jos siltä tuntuu. Eikä vikistä.
Naiset myös pudotteli silloin nenäliinojaan kiinnostavan miehen eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pelaile, mutta sen verran käytän strategiaa että en halua vetovastuuta, koska se rooli jäisi sitten. Vastaan toiseen lämpimästi mutten aio olla aktiivinen tai viedä asioita eteenpäin. Lähden mukaan mutten aloita.
Hyvä strategia. Ei toki ole vuosiin toiminut, vaikka kuinka olet jankannut, mutta ehkä se vielä joskus. Kannattaa odotella, mutta mieluummin hiljaa.